Νέες τιμές εισιτηρίων στα ΜΜΜ

Ανακοινώθηκε η νέα τιμολογιακή πολιτική που θα ισχύσει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- 08 Φεβρουαρίου 2008 14:45
Στόχος των αποφάσεων της Διυπουργικής αποτελεί η περαιτέρω αναβάθμιση των ΜΜΜ, η οικονομική τους βιωσιμότητα και, κυρίως, η στήριξη και επιβράβευση των καθημερινών χρηστών των ΜΜΜ.
Τι αποφάσισε η Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ
Μειώνεται η τιμή των μαζικών εισιτηρίων (καρτών), προς όφελος των καθημερινών χρηστών των ΜΜΜ.
Αναλυτικά, οι τιμές των νέων καρτών καθορίζονται ως εξής:
– Μηνιαία Κάρτα Λεωφορείων, Τρόλλεϋ και Τραμ : Από 17.50 € μηνιαίως σε 15.0 €
– Μηνιαία Κάρτα ΗΣΑΠ : Νέο προϊόν 25.0 €
– Μηνιαία Κάρτα Μετρό : Νέο προϊόν 30.0 €
– Μηνιαία κάρτα για όλα τα ΜΜΜ : Από 38 € μηνιαίως σε 35.0 €
– Ετήσια Κάρτα Λεωφορείων, Τρόλλεϋ και Τραμ: Από 175 € ετησίως σε 150 €
– Ετήσια Κάρτα ΗΣΑΠ : Νέο προϊόν 250 €
– Ετήσια Κάρτα Μετρό : Νέο προϊόν 300 €
– Ετήσια κάρτα για όλα τα ΜΜΜ : Από 380 € ετησίως σε 350 €
Οι τιμές των καρτών θα μείνουν σταθερές και για το 2009.
Καταργούνται όλα τα μεμονωμένα εισιτήρια μίας χρήσης και καθιερώνεται ενιαίο εισιτήριο κόστους 0,80€ για όλα τα ΜΜΜ, με δυνατότητα πολλαπλής χρήσης του σε όλα τα ΜΜΜ για μιάμιση ώρα. Από τον Ιανουάριο του 2009 η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα γίνει 1€.
Διατηρούνται στις ίδιες τιμές τα εξής προϊόντα:
– Ημερήσιο και εβδομαδιαίο εισιτήριο
– Εισιτήριο ΕΘΕΛ για Σαρωνίδα
– Εισιτήριο Γραμμής 400
– Όλα τα εισιτήρια του ΔΑΑ (Αεροδρόμιο)
– Κοινή κάρτα Προαστιακού-ΑΜΕΛ (μηνιαία και ετήσια) ως το Κορωπί
– Κάρτα των 20€ του Προαστιακού στην αστική περιοχή
Οι εκπτώσεις των εισιτηρίων (ΑΜΕΑ, Φοιτητικά, Πολύτεκνοι, ανήλικοι, κλπ) παραμένουν ως έχουν.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική θα αρχίσει να εφαρμόζεται από 01-05-2008, με εξαίρεση τις ετήσιες κάρτες οι οποίες θα αρχίσουν να ισχύουν από 01-01-09, επειδή έχει ήδη γίνει η προμήθειά τους από το κοινό στις αρχές του 2008.
Με τις αποφάσεις της Διυπουργικής:
– Στηρίζονται και επιβραβεύονται οι καθημερινοί χρήστες των ΜΜΜ, των οποίων το κόστος μετακινήσεων μειώνεται.
– Δίνονται κίνητρα στους πολίτες να χρησιμοποιούν καθημερινά τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις τους, κάτι που αποτελεί στρατηγικό στόχο της Κυβέρνησης.
– Προωθούνται οι συνδυασμένες (οριζόντιες) μετακινήσεις με ΜΜΜ, στοιχείο που μακροπρόθεσμα θα ωφελήσει το συγκοινωνιακό τοπίο στην Αττική.
– Συγκρατούνται τα ελλείμματα των ΔΕΚΟ τα οποία επιβαρύνουν το σύνολο των φορολογουμένων.