Νέο Audi Α5 Cabriolet

Νέο Audi Α5 Cabriolet
Νέο Audi Α5 Cabriolet sd

Βασισμένο στο κουπέ Α5 μπαίνει στην αγορά να κοντράρει τον... γερμανικό ανταγωνισμό

Με την παρουσίαση του κουπέ Α5, η Audi είχε κάνει γνωστό πως σύντομα θα ακολουθούσε η ανοικτή έκδοση του μοντέλου. Κάτι που αναμένεται να γίνει στις αρχές του 2009, ενώ η έναρξη των πωλήσεων τοποθετείται στις αρχές του επόμενου καλοκαιριού.



Το Α5 μπήκε στην αγορά με στόχο να κοντράρει κυρίως τον γερμανικό ανταγωνισμό, όπως αυτός ορίζεται από την Mercedes CLK αφενός και την BMW 3 Coupe. Και, όπως είναι αναμενόμενο, η ανοικτή έκδοση του μοντέλου της Audi θα θελήσει να κλέψει μερίδιο της αγοράς στην οποία αυτή την εποχή κυριαρχούν η Mercedes (CLK Cabrio) και η BMW (3 Cabrio). Το αν μπορέσει να τα καταφέρει, είναι το ερωτηματικό, αν και η επιτυχία που έχει ήδη στην αγορά της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης το κουπέ Α5 αποτελούν εγγύηση για το μέλλον και των ανοικτών εκδόσεων της γερμανικής φίρμας.








Προοδευτικός σχεδιασμός, μοντέρνες τεχνολογίες, έντονος δυναμισμός, εξαιρετικοί κινητήρες, άριστη συμπεριφορά στο δρόμο, πλούσιος εξοπλισμός είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το A5. Οι καμπύλες και οι αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος παραπέμπουν σε ένα μοντέλο «Gran Turismo». Οι κεκλιμένες γραμμές του εμπρόσθιου τμήματος, η υφασμάτινη οροφή με το εντυπωσιακό τελείωμα και η δυναμική ενιαία τραπεζοειδή μάσκα χαρακτηρίζουν το αυτοκίνητο.








Η ανοικτή έκδοση του Α5 εφοδιάζεται με υφασμάτινη κουκούλα. Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που σε μεγάλο βαθμό έχει υιοθετήσει την λύση των μεταλλικών οροφών (CC). Ο ηλεκτρικός μηχανισμός χρειάζεται μόλις 15 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και 17 για να κλείσει. Χρόνος που είναι από τους κορυφαίους για τέτοια αυτοκίνητα.



Μια βασική παράμετρος, για κάθε καμπριολέ με υφασμάτινη οροφή, είναι η αντίδρασή της στις υψηλές ταχύτητες , οι τυχόν αεροδυναμικοί θόρυβοι κλπ. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της φίρμας τα στοιχεία αυτά έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.



Το βασικό μοντέλο της σειράς A5 Cabriolet θα εφοδιάζεται με τον γνωστό (του γκρουπ VW- Audi) τούρμπο κινητήρα των 1.800 κ.ε. που αποδίδει 160 ίππους. Το αμέσως επόμενο μοντέλο θα είναι στα 2.0 λίτρα TFSI με 180 και 211 άλογα ενώ θα ακολουθεί η έκδοση των 3.2 λίτρων με 265 ίππους.








Από πλευράς εξοπλισμού, θα περιλαμβάνονται στάνταρ σχεδόν τα πάντα . Μεταξύ πολλών άλλων αερόσακοι, ESP, αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών, ράδιο-CD με MP3, προβολείς Xenon, φώτα ομίχλης, δερμάτινα καθίσματα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και στον λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 17”, πίσω αεροτομή ενσωματωμένη στο πορτμπαγκάζ, έγχρωμη οθόνη TFT 6,5” στο ταμπλό και αισθητήρες βροχής και φώτων.




Και έκδοση S με 333 άλογα








Ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Α5 Cabrio, θα παρουσιασθεί και η κορυφαία έκδοση , το S5 Cabrio. Το μοντέλο αυτό θα «φορά» έναν κινητήρα V6 TFSI , 3.0 λίτρων, ο οποίος εφοδιάζεται με ένα εντελώς καινούργιο σύστημα τούρμπο. Αποτέλεσμα των βελτιώσεων που έχουν γίνει στο μοτέρ, είναι αφενός η περισσότερη δύναμη και αφετέρου οι μικρότερες εκπομπές ρύπων στην ατμόσφαιρα.



Το S5 έχει 333 ίππους στο δρόμο ενώ η μέγιστη ροπή των 440 Nm εμφανίζεται σε μια ευρεία γκάμα στροφών, από τις 2.900 σ α λ. έως τις 5.300 σ α λ. Η μεγίστη ταχύτητα του S5 φθάνει τα 250 χλμ./ ώρα, ενώ για να επιταχύνει από τα μηδέν στα 100 χλμ./ ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτερόλεπτα. Και όλα αυτά με μικτή κατανάλωση καυσίμου που είναι άκρως ικανοποιητική (9,6 λίτρα στα 100 χλμ.).



Το S5 διαθέτει ημιαυτόματο κιβώτιο (S Tronic) 7 σχέσεων και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης quattro. Σπορ ανάρτηση, 18άρες ζάντες αλουμινίου, ελαστικά χαμηλού προφίλ (245/40), τονίζουν την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Ακόμη διατίθενται ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας, προβολείς XENON, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα με επένδυση alcantara κλπ.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα