Nissan Qashqai +2

''Όλοι οι καλοί χωράνε…'', λέει ο λαός και η Nissan απάντησε με το νέο 7θέσιο Qashqai+2!
- 16 Απριλίου 2008 23:08
Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η ιαπωνική εταιρεία από τον ερχόμενο Οκτώβρη με μια πρωτοποριακή κίνηση στηριζόμενη στο επιτυχημένο Qashqai είναι πλέον έτοιμοι να ικανοποιήσει ακόμη και μια 7μελή οικογένεια, η οποία θέλει να πάρει τα… βουνά και να κινηθεί με άνεση μέσα στην πόλη.
“Όλοι οι καλοί χωράνε…” λέει ο λαός και έτσι για τους απαιτητικούς οικογενειάρχες που δεν έχουν τη δυνατότητα να αφήνουν τα παιδιά στις γιαγιάδες και στους παππούδες η Nissan απάντησε με το νέο επιμηκυμένο Qashqai+2, το οποίοι μετατρέπεται και σε 7θέσιο.
Πάμε όλοι μαζί…
Τα αφεντικά της Nissan χρησιμοποίησαν τη… συνταγή που πέτυχε στο κλασικό Qashqai αυξάνοντας κατά 21,1 εκατοστά το μήκος του αμαξώματος που ξεπέρασε πλέον τα 4,5 μέτρα.
Η συγκεκριμένη κίνηση αύξησε αναμφισβήτητα τους χώρους στο εσωτερικό, όμως στην προσπάθειά τους να γίνει ακόμη πιο ευρύχωρο αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν και κατά 3,8 εκατοστά το ύψος (1,643 μέτρα).
Οι αλλαγές είχαν ως στόχο στο εσωτερικό να προστεθεί ακόμη μια σειρά καθισμάτων που θα δώσει ακόμη περισσότερες πολυμορφικές ιδιότητες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και λύσεις στους οικογενειάρχες.
Έτσι κι έγινε, αφού στο δάπεδο των αποσκευών τοποθετήθηκε μια συρόμενη και πλήρως αναδιπλούμενη δεύτερη σειρά καθισμάτων, η οποία φιλοξενεί άνετα κυρίως παιδιά ύψους μέχρι 1,60 μέτρα.
Η βοηθητική σειρά καθισμάτων, όταν δεν χρησιμοποιείται… βυθίζεται στο κάτω μέρος του πορτμπαγκάζ και ο χώρος αποσκευών μεγαλώνει κατά 90 λίτρα σε σχέση με το πενταθέσιο μοντέλο αγγίζοντας τα 500 λίτρα.
Εξωτερικά το νέο Qashqai +2 έχει επανασχεδιαστεί από την μπροστινή κολώνα και πίσω. Οι κυριότερες αλλαγές είναι ευδιάκριτες, αφού μεγάλωσαν οι πίσω πόρτες και τα πλευρικά παράθυρα, ενώ η πόρτα του πορτμπαγκάζ μαζί με τον πίσω προφυλακτήρα δέχθηκε επίσης… λίφτινγκ.
Όσο για το εσωτερικό του ιαπωνικού 7θέσιου SUV δεν έχουν αλλάξει πολλά, αφού το ταμπλό και η ποιότητα κατασκευής του παρέμειναν ως είχαν. Μοναδική σημαντική καινοτομία σε σχέση με το κλασικό μοντέλο είναι ότι οι σχεδιαστές στην Αγγλία αποφάσισαν να βάλουν στον στάνταρ εξοπλισμό του Nissan Qashqai +2 τη γυάλινη πανοραμική οροφή. Η συγκεκριμένη κίνηση έγινε προκειμένου να δοθεί στο αμάξωμα μια πιο fun γραμμή και οι επιβάτες να ξεφύγουν από τα μονότονα ταξίδια.
Καμία μηχανική αλλαγή
Από μηχανικής πλευράς οι Ιάπωνες στο νέο Qasqhai+2 δεν προχώρησαν σε αλλαγές σε σχέση με το 5θέσιο αμάξωμα. Βλέπετε το βάρος του νέου μοντέλου αυξήθηκε μόλις κατά 100 κιλά και οι υπεύθυνοι της Nissan θεώρησαν ότι δεν υπήρχε λόγος να αυξηθεί η ιπποδύναμη.
Έτσι προτίμησαν να συνεχίσουν με τους δύο οικονομικούς βενζινοκινητήρες 1.600 κ.εκ. (115 ίππους με 0-100 χλμ σε 12 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 170 χλμ) και 2.000 κ.εκ. (140 ίππους, με 0-100 σε 10,6 δευτερόλεπτα και τελική 190 χλμ). Όσο για το κοινό που έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ντίζελ το 7θέσιο SUV θα διατίθεται με τον dCi κινητήρα των 1,5 λίτρων (106 ps) και τον 2λίτρο των 150 ίππων.
Η παραπάνω γκάμα κινητήρων συνδυάζεται με τρία κιβώτια ταχυτήτων. Στο 1600αρι και στο 2λίτρο υπάρχουν το 5τάχυτο και 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν αντίστοιχα, ενώ και στις δύο εκδόσεις ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην έκδοση με τα λιγότερα κυβικά η κίνηση είναι μόνο στους μπροστινούς τροχούς, ενώ σε αυτή των 2000 κ.εκ. υπάρχει η επιλογή της τετρακίνησης μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται πίσω από τον επιλογέα.
Το σύστημα All Mode 4Χ4 της Nissan δίνει λύσεις και εκτός δρόμου, αφού ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάλογα με την περίσταση μεταξύ τριών… προγραμμάτων. Η επιλογή 2WD (η κίνηση είναι στους μπροστινούς τροχούς) ενδείκνυται για on road συνθήκες (μακρινά ταξίδια και κίνηση μέσα στην πόλη), αφού διατηρεί και την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.
Με την ένδειξη Auto η κίνηση παραμένει στους μπροστινούς τροχούς, αλλά όταν βρεθούν δυσκολίες είτε από βροχή είτε από πάγο οι πίσω τροχοί μαζί με το ESP βοηθάνε στο να μην ολισθαίνει το όχημα. Τέλος, με την επιλογή LOCK ο οδηγός βγαίνει ασπροπρόσωπος σε off road καταστάσεις όπως χιόνι, πάγο και άμμο.
Θα πετύχει γιατί είναι… πολυεργαλείο
Το μεγάλο πλεονέκτημα του Nissan Qashqai+2 είναι ότι διατηρεί κατά μεγάλο ποσοστό ότι με τόσο κόπο… έχτισαν οι Ιάπωνες με το πρώτο 5θέσιο μοντέλο, αφού συνδυάζει τη σπορτίφ σχεδίαση με άψογη ποιότητα κατασκευής, τη συμπεριφορά ενός μικρομεσαίου χάτσμπακ που… μεγάλωσε και την ασφάλεια που προσφέρει ένα 4×4 σε on road και off road καταστάσεις.
Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από τον αντιπρόεδρο του αναπτυξιακού προγράμματος προϊόντων της Nissan, Pierre Loing, ο οποίος αισιοδοξεί ότι η επιτυχία θα συνεχιστεί. ”
Οι πελάτες συχνά αναρωτιούνται… να αγοράσω ένα μικρομεσαίο, ένα οικογενειακό ή ένα 4X4… εμείς τους έχουμε έτοιμη τη λύση με το Nissan Qashqai+2“.