Ντόμινο αποχωρήσεων στην F1

Ντόμινο αποχωρήσεων στην F1
f_1

Το οικοδόμημα της F1 δέχεται ισχυρές δονήσεις και η μαζική φυγή των ομάδων είναι πιθανή

Στο σενάριο που ήδη γράφεται τον τελευταίο καιρό, έχουν ήδη γραφτεί τα πρώτα κεφάλαια. Με αρκετές μουτζούρες βέβαια καθώς κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι πρόκειτε πραγματικά να γίνει, αν υλοποιηθεί η ιδέα του Μαξ Μόσλεϊ, για μείωση του μπάτζετ. Μια ιδέα που μόλις πρωτοακούστηκε σήκωσε θύελλα ανιδράσεων, από τις μεγαλύτερες εταιρίες του αθλήματος και όχι μόνο.



Η Ferrari ήδη έχει διαμηνύσει ότι αν μπει ο περιορισμός στο budget- αυτή η χρονιά θα είναι και η τελευταία της ομάδας, που δηλώνει παρών στη διοργάνωση από το γέννησή της. Συνέχισε η Renault απειλώντας επίσημα με αποχώρηση, ενώ παράλληλα κοινή γραμμή πλεύσης ακολουθούν και οι Toyota, Red Bull, και η Toro Rosso, με την BMW να αποτελεί την τρίτη κατά σειρά ομάδα που δημοσίως εξέφρασε την επιθυμία της να δηλώσει απών αν ο Μόσλεϊ και η FIA δεν αναστάλουν την περιβόητη πρότασή τους.




Οι επίσημες θέσεις των ομάδων



Από τους επικεφαλείς των ομάδων της BMW, της Ferrari και της Renault επιβεβαιώνεται ότι ο ατέρμονος κύκλος στον κόσμο τoυ βασιλιά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ήδη έχει πάρει την πορεία του.



«
Ολοι μας- Mercedes, Toyota, BMW, Renault και Ferrari- είμαστε στην ίδια σελίδα», είπε αρχικά ο εκπρόσωπος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Ζαν- Φρανσουά Γκομπέ για να συνεχίσει… «
πρέπει μέχρι τις 29 Μαΐου να δηλώσουμε την συμμετοχή μας για το πρωτάθλημα του 2010 και αν ισχύσουν αυτοί οι κανονισμοί, κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί




Η τοποθέτηση του Στιούαρτ



Την αντίθετη στάση του προς την Παγκόμια Ομοσπονδία της Formula 1 εξέφρασε και ο 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στη Formula 1 Σκοτ Στιούαρτ.



«Οι εταιρίες είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις που βγάζουν λεφτά κατασκευάζοντας αυτοκίνητα», είπε αρχικά ο 69χρονος Στιούαρτ στην εφημερίδα Daily Express.



Ενώ κλείνοντας η θέση του προς την FIA έγινε ακόμα πιο σκληρή εξηγώντας: «
Η FIA απλά πέρνει λεφτά, δεν κάνει κάτι για να τα βγάλει, και θα πρέπει να σκεφτούν οι άνθρωποί της αν μπορούν να αντέξουν χωρίς τις BMW, Ferrari, Renault, Toyota και Mercedes, αυτές τις τεράστιες εταιρίες».




Η είσοδος της Lola



Την ώρα που η πόρτα της εξόδου ανοίγει όλο και περισσότερο για τις περισσότερες ομάδες, η LOLA επιβεβαιώνει την συμμετοχή της στο επόμενο Πρωτάθλημα της F1.



Επίσημα η Lola Group ανακοίνωσε: «
Η Lola Group βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την είσοδό της στην Formula 1».



* Η επίσημη λίστα της FIA με τις ομάδες που θα συμμετάσχουν στο επόμενο πρωτάθλημα αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον στα μέσα Ιουνίου.




Οι νέες πίστες, οι αντδράσεις και η… πολιτική



To κάθε Grand Prix είναι ξεχωριστό και συνθέτει το παζλ του πρωταθλήματος με μοναδικό τρόπο.



Οι αγώνες της Βαλένθια, της Σινγκαπούρης και του Μονακό τα θυμόμαμαστε και τα αναμένουμε για τις ξεχωριστές διαδρομές που προσφέρουν, μιας και τα μονοθέσια εκεί τρέχουν στον δρόμο.



Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται και η Ρώμη, με την κατασκευή της πίστας στο δρόμο (έχετε την ευκαρία να δείτε το έργο στην παρουσίαση που έχει κάνει για εσάς το AUTO 24). Η απειλή της Ferrari όμως για την αποχώρησή της στο επόμενο πρωτάθλημα ίσως και να αποτελέσει τροχοπέδη στα σχέδια της FIA- που θέλει να γίνει Grand Prix- στην ιστορική πόλη της Ιταλίας.



Ο δήμαρχος της πόλης Τζιάνι Αλεμάνο με δηλώσεις τόνισε πως: «
Δεν θέλω να σκεφτώ την ιδέα του grand prix της Ρώμης χωρίς την Ferrari. Πρόκειτε να συσταθεί μια επιτροπή προώθησης και στη συνέχεια θα γίνει η έναρξη της ψηφοφορίας».



Η πολιτική είναι μια τακτική που ακολουθείται πιστά και τηρείται ευλαβικά από κάθε εμπλεκόμενο του αθλήματος, βάζοντας τα γρανάζια του μυαλού του κάθε θεατή να δουλεύουν σε υψηλές στροφές…



Η ιδέα ιδέα κατασκευής πίστας στους δρόμους της πόλης έχει μπει για τα καλά και στους Γάλλους, όπου πέρα για τον Πύργο του Αϊφελ, τα γαλλικά κρασιά, την σαμπάνια και τα καμπαρέ, περηφανεύονται και για το grand prix του Μονακό. Τα φώτα και η λάμψη που συγκεντρώνει αυτό το γεγονός το καθιστούν σε ένα απο τα επιτυχημένα του πρωταθλήματος.



Εχοντας τη γνώση λοιπόν και τα εφόδια της επιτυχίας οι Γάλλοι είναι αποφασισμένοι να φέρουν τη Formula 1 στην καρδια΄της Γαλλίας… το Παρίσι.



Οι Αρχές τον Μάρτιο αποκάλυψαν τα λεπτομερής σχέδια για την δημιουργία μις νέας λεοφόρου στο Φλινς- Λε- Μυρώ, βόρεια του Παρισιού.



Ο Μπέρνι Εκλεστόουν παρόλα αυτά δεν εγγυάται ότι η F1 θα επιστρέψει στην Γαλλλία το 2011.



Λογικά και… πολιτικά σκεπτόμενοι ο παράγοντας που θα διεκπεραιώσει ή όχι την ολοκλήρωση των έργων, θα είναι η λίστα που θα έχει μέσα τις ο ομάδες που θα απαρτίζουν το επόμενο grand prix.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα