Opel GTC Concept

Opel GTC Concept
opelgtc6307s

Το GTC Concept προαναγγέλλει μια νέα εποχή σχεδίασης για την Opel (300 hp inside)

Οι συναρπαστικές γραμμές και η ευελιξία του εσωτερικού είναι στοιχεία που θα αποτελούν σήμα κατατεθέν της Opel στο μέλλον. Προτείνεται ακόμα και ένα νέο, αναβαθμισμένο έμβλημα της μάρκας, με το όνομα Opel χαραγμένο στο πλαίσιο του Κεραυνού (Blitz).




«Οι 300»… του GTC

Το τετραθέσιο coupe αντλεί ισχύ από ένα βενζινοκινητήρα V6 turbo 2.8-λίτρων 300 ίππων, και έχει ένα έξυπνο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, που προσφέρει άριστη πρόσφυση και ευστάθεια, καθώς και υποδειγματική ευελιξία σε όλες τις οδηγικές συνθήκες.




Από μέσα Flex4

Η ευελιξία εσωτερικού, διασφαλίζεται από το έξυπνο σύστημα “Flex4” (έχει υποβληθεί αίτηση κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας). Οι πλάτες και των δύο πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ξεχωριστά στα εμπρός καθίσματα μέσω τηλεχειρισμού, δημιουργώντας ένα ευρύχωρο τριθέσιο ή διθέσιο με επίπεδο πάτωμα φόρτωσης και χώρο αποσκευών μέχρι 1020 λίτρα.



Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα Opel, τα καθίσματα δεν χρειάζεται να αφαιρούνται ή να τοποθετούνται πάλι.




Generation Next

Το GTC Concept εκφράζει την επόμενη γενιά στυλ Opel. Όπως ακριβώς το Opel Speedster το 1999, ή το GTC Geneve Concept το 2003, το όχημα αυτό σηματοδοτεί μία επανάσταση στην εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel και εγκαινιάζει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας.




Διαστάσεις

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του γκρι ματ πρωτότυπου Coupe (μήκος/πλάτος/ύψος: 4830/1867/1432 mm, μεταξόνιο: 2737 mm) ξεκινούν με μία επιθετική, δυναμική φυσιογνωμία που αναδεικνύεται από μεγάλες αλουμινένιες κάθετες εισαγωγές αέρα, οι οποίες τέμνουν τους προβολείς. Αυτά τα κατακόρυφα στοιχεία επαναλαμβάνονται στα στοιχεία της εξαγωγής, για μια ξεχωριστή, δυναμική εμφάνιση.




Σχεδίαση

Στο εμπρός τμήμα κυριαρχεί η εντυπωσιακή, τραπεζοειδής μάσκα με τα στοιχεία ταυτότητας της Opel – μπάρα και Blitz – από γυαλιστερό αλουμίνιο και ένα πιο τολμηρό έμβλημα της μάρκας. Η κεντρική πτυχή σε συνδυασμό με τις χαρακτηριστικές, αλουμινένιες κάθετες εισαγωγές και τα γωνιακά τοποθετημένα κάθετα φώτα πορείας LED έχουν μία αρμονική διάταξη. Η χαρακτηριστική σχεδίαση συνεχίζει με την τεχνολογία LED, η οποία και προσφέρει ελευθερία σχεδίασης εσωτερικού προβολέων για χαρακτηριστική εμφάνιση τη νύχτα, εμπρός και πίσω.



Ένα ακόμα σημαντικό σχεδιαστικό στοιχείο του δίθυρου, σπορ coupe με τη λεία σιλουέτα, είναι τα προηγμένα σχήματα και οι επιφάνειες του αμαξώματος. Το αυτοκίνητο υιοθετεί ανάγλυφες πλαϊνές γραμμές που εξελίσσουν το προφίλ Opel το οποίο λανσάρεται από τα μοντέλα παραγωγής Antara και Opel GT.



Επιπλέον, μεγάλοι θόλοι αγκαλιάζουν το επιθετικό πακέτο ζαντών/τροχών, εκφράζοντας οπτικά την αυτοπεποίθηση που προσφέρει η άριστη οδική συμπεριφορά στον πελάτη. Χάρη στο φαρδύ μετατρόχιο (εμπρός/πίσω: 1627/1629 mm), το Opel GTC Concept έχει μία επιβλητική παρουσία, που αναδεικνύεται με ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά 245/40 R20 με «κόκκινες γραμμές». Οι μαύρες ζάντες παραπέμπουν στην αγωνιστική αισθητική – ωστόσο, έχουν κομψό φινίρισμα με γυαλιστερές μαύρες ακτίνες που έρχονται σε αντίθεση με τις γυαλισμένες στεφάνες.



Οι πίσω οπτικές λύσεις του GTC Concept απηχούν στρατηγικά τη σχεδιαστική γλώσσα του ρύγχους με μία ενσωματωμένη πίσω μπάρα και το έμβλημα του κεραυνού να βρίσκεται στη χαρακτηριστική, πίσω κεντρική πτυχή Opel. Περίπλοκες, ανάγλυφες μεταλλικές επιφάνειες ενσωματώνουν το πίσω σπόιλερ επικοινωνώντας οπτικά τις επιδόσεις. Το πίσω μέρος φέρει τα χαρακτηριστικά φανάρια Opel, όπου οι λυχνίες LED προδίδουν με τον πιο ξεχωριστό τρόπο την ταυτότητα της μάρκας.




Opel GTC Concept βίντεο με τρομερό soundtrack!!!









Ζεστό και φιλικό

Το Opel GTC Concept αντιπροσωπεύει αναμφισβήτητα το επόμενο κεφάλαιο στην ταυτότητα εσωτερικού της μάρκας Opel. Σε αρμονία με το εξωτερικό, τα σχήματα και οι επιφάνειες του εσωτερικού είναι ανάγλυφα για να υποδηλώσουν οπτικά μία δυναμική οδηγική εμπειρία. Το πάνω μέρος του ταμπλό αποτελεί μια συνεχόμενη επιφάνεια από τις πόρτες και πάνω από τα όργανα. Στη συνολική αρμονία συμβάλει και η μεγάλη ενσωματωμένη κεντρική κονσόλα που ‘αιωρείται πάνω από τις διακοσμητικές επιφάνειες’.



Συμπληρώνοντας τη φιλοσοφία υλικών εξωτερικού, επιφάνειες από μαύρο ξύλο έρχονται σε αντίθεση με διακοσμητικά στοιχεία από γυαλιστερό piano black και κομψά αλουμινένια ένθετα, προβάλλοντας ένα νέο πρότυπο αισθητικής Opel.



Το αλουμινένιο γραφικό σχήματος U στο τιμόνι επαναλαμβάνεται στην κεντρική κονσόλα και στον επιλογέα ταχυτήτων, συνδέοντας οπτικά τις διεπαφές οδηγού για να δοθεί έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά Opel. Το περιστροφικό χειριστήριο πλοήγησης είναι εργονομικά τοποθετημένο, επιτρέποντας τον εύκολο εντοπισμό και έλεγχο από τον οδηγό, χωρίς να πρέπει να πάρει τα μάτια του από το δρόμο.



Τα τέσσερα, σπορ, στρογγυλά όργανα που πλαισιώνονται από διαφανή πλαίσια φωτίζονται με μία δυναμική κόκκινη απόχρωση, η οποία αντικαθιστά τους παραδοσιακούς πορτοκαλί τόνους της Opel.



Σαν ένα τελευταίο στοιχείο ταυτότητας, η κόκκινη γραμμή στο σχέδιο του ελαστικού επαναλαμβάνεται στο μπάκετ σπορ κάθισμα και στην κεντρική γραμμή του τιμονιού, δηλώνοντας ότι μία οπτική ταυτότητα υψηλών επιδόσεων μπορεί να είναι ξεχωριστή και ταυτόχρονα διακριτική.




Opel GTC Concept @ Geneva!!! (Φρέσκο βίντεο από Γενεύη)









Ισχυρός κινητήρας

Το πρωτότυπο Opel GTC αντλεί ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 2.8-λίτρων 300 ίππων, με δύο μεταβλητούς εκκεντροφόρους, ο οποίος συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm διατίθεται από 1850 μέχρι 4500 σ.α.λ., και η επιτάχυνση 0 – 100 χ.α.ώ. υπολογίζεται στα έξι δευτερόλεπτα περίπου. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χ.α.ώ.



Η ισχύς από τον high-tech turbo κατανέμεται μέσω ενός προηγμένου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, το οποίο ενσωματώνεται πλήρως στο προσαρμοζόμενο σύστημα διαχείρισης πλαισίου IDSPlus.



Ένας ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος μετατροπέας ροπής κατανέμει ομαλά την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, για βέλτιστα χαρακτηριστικά πρόσφυσης και επιδόσεων. Το ταχύτατο σύστημα ελέγχου επιτρέπει τη μεταφορά περισσότερης ισχύος στον πίσω άξονα, πριν συμβεί οποιαδήποτε απώλεια πρόσφυσης, για παράδειγμα σε μία γρήγορη επιτάχυνση.



Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) στον πίσω άξονα παρέχει πρόσθετη ευστάθεια και πρόσφυση χάρη στην κατανομή ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα