Pagani Zonda R

Pagani Zonda R
pagzonr2307s

Πολλοί είπαν... «η Zonda F είναι εξωτική» το AUTO 24 λέει... «δείτε και τη Zonda R»

Ειδικά αν υπολογίσουμε τους αριθμούς που λένε ότι για τον γύρο του Nurburgring χρειάζεται 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει πλευρικές πιέσεις της τάξεως του 1.5 G!



Ωστόσο παραμένει ένα προσιτό αυτοκίνητο, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ενδείκνυται ακόμη και για καθημερινή χρήση!




Υπερβολικές απαιτήσεις!

Και όμως, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ιταλικού supercar δεν ικανοποιούσαν εντελώς μερικούς από τους απαιτητικούς ιδιοκτήτες της Zonda F, οι οποίοι προσδοκούσαν κάτι πιο απόλυτο στην πίστα!



Έτσι, ένας από τους πιο φανατικούς οπαδούς της εταιρείας και ιδιοκτήτης τριών Zonda (!!!) έβαλε τη σφραγίδα λέγοντας… «
Αυτό το εγχείρημα το έχω στο μυαλό μου εδώ και καιρό, χωρίς να σημαίνει ότι ενδιαφέρομαι για αγώνες»!




Zonda R

H αγωνιστική Zonda δημιουργήθηκε με σκοπό τις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα, με τις καθημερινές ευκολίες όπως ηχοσύστημα κ.τ.λ. να λάμπουν δια της απουσίας τους. Στον τομέα της ασφάλειας δεν έγινε η παραμικρή υποχώρηση, το αντίθετο μάλιστα.



Το Σεπτέμβριο του 2006 τα πρώτα σχέδια ήταν ήδη έτοιμα, αλλά ήταν σημαντικό να υπάρξει και η απαιτούμενη υποστήριξη από τη Mercedes AMG, η οποία θα έπρεπε να προικίσει την R με έναν κινητήρα 750 ίππων.



Η βάση για το συγκεκριμένο μοτέρ δανείστηκε από το αντίστοιχο της CLK GTR, που πρωταγωνιστούσε στο GT Championship.




Όλα από την αρχή

Τα περισσότερα μέρη της R, όπως το αναβαθμισμένο 6άρι σειριακό σαζμάν της Pagani, η ανάρτηση και πολλά άλλα, είναι εντελώς καινούρια και μόλις ένα 10% προέρχεται από την F.



Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 47 mm και το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου κατά 394 mm. Η αεροδυναμική του αμαξώματος έχει μελετηθεί ώστε να αποδώσει τις μέγιστες τιμές κάθετης δύναμης.



Παρά την αγωνιστική φύση της νέας Zonda, η Pagani δε θα ενέκρινε σε καμία περίπτωση το project εάν η ποιότητα της R δεν ήταν εφάμιλλη με τις πολιτικές εκδόσεις!




Το πρώτο

Η πρώτη R που θα βγει από το εργαστήριο δε θα αγοραστεί από κανέναν, γιατί θα τοποθετηθεί στο σαλόνι της εταιρείας, ενώ ένα επιπρόσθετο ηχοσύστημα θα μεταφέρει στους επισκέπτες το τις στριγκλιές του κινητήρα που έχουν καταγραφεί από τις πίστες του Le Mans και του Nurburgring.




Εσωτερικό

Η καμπίνα επιβατών μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα στα αγωνιστικά μπάκετ, τα οποία έχουν κατασκευαστεί με γνώμονα τις αγωνιστικές απαιτήσεις, όπως τις αυξημένες πλευρικές πιέσεις.



Ίσως, το πιο εντυπωσιακό όργανο στο cockpit της R, είναι της Digitek (τηλεμετρία) που παρέχει στον οδηγό μοναδικές πληροφορίες, για τη συμπεριφορά του κινητήρα και όχι μόνο!




Τι λέει το Top Gear για την Pagani Zonda (Vs Lamborghini Murcielago)









Ο αντίλογος του Fifth Gear για το Ιταλικό supercar









Η άποψη του Richard Hammond









Το Official Clip της Pagani




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα