Πωλήσεις Citroen 2007

Η Citroën ανακοινώνει θετικά εμπορικά αποτελέσματα, με 4% αύξηση των πωλήσεων στο 2007
- 06 Φεβρουαρίου 2008 12:27
Αυτή είναι και η μεγαλύτερη αύξηση σε 4 χρόνια.
Τα συγκεκριμένα καλά αποτελέσματα δικαιολογούν τη σταθερή επίδοση της μάρκας στην Ευρώπη, ειδικότερα στην Γαλλία και στην Ιταλία, αλλά και την υγιή ανάπτυξη στις χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Η εξήγηση ωστόσο των αποτελεσμάτων, βρίσκεται και στην παρουσίαση μέσα στο έτος, της διευρυμένης και σωστά δομημένης γκάμας αυτοκινήτων, με καθοριστικά γεγονότα την επιτυχία της οικογένειας του C4 Picasso και του C-Crosser SUV, αλλά και του C4 Sedan στην Βραζιλία και την Αργεντινή.
* Οχήματα παραγωγής
** Οχήματα παραγωγής + συναρμολογήσεις
Δυτική Ευρώπη
Σε μία ανταγωνιστική και στάσιμη (+ 0.7%) αγορά από πλευράς αντικατάστασης αυτοκινήτων, οι ταξινομήσεις της Citroën έφτασαν τα 1.107.000 οχήματα, αύξηση 2.6%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας έφτασε το 6.6%, σε σχέση με το 6.4% του 2006.
Η Citroën κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των συμπαγών πολυμορφικών: ένα στα πέντε οχήματα αυτής της κατηγορίας που πωλούνται στην Ευρώπη είναι Citroën. Τα C1, C3 και Berlingo επίσης συνεχίζουν τις καλές τους επιδόσεις.
Γαλλία: Η Citroën πέτυχε την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στην αγορά αυτοκινήτων.
Σε μία αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών με αύξηση της τάξεως του 3,5%, οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν κατά 5%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας έφτασε το 13,8%, παρουσιάζοντας βελτίωση σε σχέση με το 13,6% του 2006.
Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στον τομέα των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων της Citroën, με σχεδόν 20.000 παραπάνω αυτοκίνητα (+7.5%) συγκριτικά με το 2006. Έτσι το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά μισή μονάδα, φτάνοντας το 13,4%. Τα καλά αποτελέσματα ήρθαν και από τη λιανική αλλά και από τις εταιρικές πωλήσεις, όπου καθοριστικό ρόλο έπαιξε η οικογένεια του C4 Picasso με σχεδόν 73.000 μονάδες το 2007.
Το μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών ήταν 15.6% στο 2007, με πτώση από το 17% του 2006. Η αύξηση των παραγγελιών κατά τη διάρκεια του τελευταίου 3μήνου έφερε ένα μερίδιο της τάξεως του 16.5% για τον Δεκέμβριο.
Ισπανία: η Citroën, για δεύτερη συνεχή χρονιά κατακτά την πρώτη θέση στις αγορές των επιβατικών και των ελαφρών επαγγελματικών.
Σε μία ελαφρά πτωτική αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών (-1%), η Citroën διατήρησε την 1η θέση με πωλήσεις που έφτασαν σχεδόν τις 203.000 μονάδες και μερίδιο αγοράς που έφτασε το 10,7%.
Η μάρκα διατήρησε την 1η θέση στην αγορά του επιβατικού αυτοκινήτου με σχεδόν 155.000 ταξινομήσεις. Καθοριστικός παράγοντας στην επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων ήταν και η συνδυασμένη εμπορική επιτυχία των C4 Picasso και Xsara Picasso, μοντέλων που είναι ηγέτες στην αγορά των συμπαγών πολυμορφικών, με 28% μερίδιο αγοράς.
Παρά την μείωση των όγκων, η Citroën διατήρησε την κυριαρχία της και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με 47.000 μονάδες και μερίδιο της τάξεως του 17,1%.
Ιταλία: η Citroën κατακτά την 1η θέση μεταξύ των Γαλλικών μαρκών στην αγορά του αυτοκινήτου.
Σε μία αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών που αυξήθηκε κατά 6,2% κυρίως λόγω της ευνοϊκής φορολογικής πολιτικής, οι ταξινομήσεις της Citroën έφτασαν τις 143.000 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 9,8%. Το μερίδιο αγοράς σήμερα φτάνει το 5,3% εμφανίζοντας και αυτό αύξηση σε σχέση με το 5,1% του 2006.
Η Citroën έγινε η πρώτη Γαλλική μάρκα στην αγορά αυτοκινήτων με πωλήσεις επιβατικών που ξεπέρασαν τις 131.000 μονάδες (+ 7.1%) και μερίδιο 5,3%. Οι πωλήσεις των C1 και C3 αυξήθηκαν σχεδόν κατά 25%. Η Citroën κατέχει ηγετική θέση στη κατηγορία των συμπαγών πολυμορφικών, γεγονός που οφείλεται στην επιτυχημένη εμπορική πορεία της οικογένειας των C4 Picasso και Xsara Picasso.
Παρά την μείωση της τάξεως του 1,2% που παρουσίασαν οι πωλήσεις της κατηγορίας των ελαφρών επαγγελματικών, η μάρκα πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της κατά 57%, γεγονός που οφείλεται στην επιτυχημένη εμπορική πορεία των Jumpy και Jumper.
Μεγ. Βρετανία: η Citroën αυξάνει τις πωλήσεις της στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών.
Σε μία αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών που αυξήθηκε κατά 2,8%, οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν κατά 2,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς της παρέμεινε σταθερό στο 4,5%.
Με σχεδόν 20.000 ταξινομήσεις, η οικογένεια του C4 Picasso γνώρισε ενθουσιώδη υποδοχή στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του στην αγορά.
Σε μία αγορά ελαφρών επαγγελματικών που αυξήθηκε κατά 4,2%, οι ταξινομήσεις της Citroën αυξήθηκαν κατά 5,2%, ενώ το μερίδιο αγοράς έφτασε το 7,4%. Οι πωλήσεις του Jumpy
αυξήθηκαν κατά 25%, ενώ το Berlingo πέτυχε την καλύτερη από την παρουσίασή του εμπορική επίδοση, με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 15.000 μονάδες.
Γερμανία: Το μερίδιο της Citroën στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, ξεπερνά για 1η φορά το 5%.
Σε μία πτωτική αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών (- 7,9%), η Citroën επιτυγχάνει μερίδιο της τάξης του 2,5%.
Σε μία έντονα πτωτική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων (- 9,1%) λόγω αλλαγής του συντελεστή ΦΠΑ στις αρχές του χρόνου, η Citroën διατήρησε το μερίδιο του 2,3%. Το μερίδιο στη αγορά της λιανικής αυξήθηκε από 3,3% το 2006 σε 3,8%. Οι πωλήσεις του C1 παρουσίασαν αύξηση κατά 8%, ενώ την ίδια στιγμή οι συνδυασμένες πωλήσεις των αυτοκινήτων των Xsara Picasso και C4 Picasso αυξήθηκαν κατά 34%.
Σε μία αγορά των ελαφρών επαγγελματικών έντονα ανοδική (+12.5%), οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν κατά 41%, γεγονός που οφείλεται στην μεγάλη εμπορική επιτυχία του Jumpy (+ 67%) και του Jumper (+ 49%). Η μάρκα κατέκτησε μερίδιο της τάξεως του 5,1%, το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα.
Υπόλοιπη Δυτικοευρωπαϊκή αγορά: αύξηση στις Σκανδιναβικές χώρες, στην Πορτογαλία και στην Ολλανδία. Οι πωλήσεις της Citroen αυξήθηκαν ως εξής:
Ολλανδία: 4,7% σε μία αγορά που παρουσίασε αύξηση της τάξης του 6,8%.
Πορτογαλία: 7,2%, σε μία αγορά που παρουσίασε αύξηση 3,7%. Το μερίδιο αυξήθηκε κατά 0,3 μονάδες φτάνοντας το 8,3%.
Δανία: 9,6% σε μία αγορά πτωτική κατά 1,3%. Το μερίδιο ήταν 8%, παρουσιάζοντας και εδώ αύξηση σε σχέση με το 7,2% του 2006.
Σουηδία: 20,8% σε μία αγορά ανοδική κατά 8,7%. Το μερίδιο ήταν 4,1%, παρουσιάζοντας και εδώ αύξηση σε σχέση με το 3,7% του 2006.
Νορβηγία: 19,2 % σε μία αγορά που αυξήθηκε κατά 14,9%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας έφτασε το 3,1%.
Κεντρική και ανατολική Ευρώπη
Στις χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης όπου η αγορά των επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών παρουσίασε αύξηση της τάξης του 10,2% για το 2007, οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν κατά 10,9% και το μερίδιο αγοράς έφτασε το 5,4%.
Σλοβακία: Σε μία αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών που αυξήθηκε κατά 6,2%, οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν σε ποσοστό πάνω από 28%, με μερίδιο αγοράς 7%, ποσοστό βελτιωμένο σε σχέση με το 5,8% του 2006.
Τσεχία: Σχεδόν τις 10.000 μονάδες άγγιξαν οι πωλήσεις της μάρκας (+14,7%), σε μία αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών, που παρουσίασε αυξητική τάση της τάξης του 12,3%. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα και την άνοδο του μεριδίου αγοράς της μάρκας, που έφτασε το 5%. Η επιτυχία των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στο Berlingo (επιβατικό & επαγγελματικό) αλλά και στις καλές εμπορικές επιδόσεις των C4 Picasso, Jumpy και Jumper.
Λατινική Αμερική
Αργεντινή: Για πρώτη φορά το μερίδιο αγοράς της Citroën, έφτασε στο 4%
Η Αργεντινή παραμένει η 3η μεγαλύτερη αγορά στην Λατινική Αμερική με 532.000 συνολικές ταξινομήσεις, αυξημένες κατά 26% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Citroën είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 46,4% και το μερίδιό της να φτάνει στο 4%, αυξημένο και αυτό σε σχέση με το 3,5% του 2006.
Οι κυριότεροι λόγοι για τα εκπληκτικά αυτά αποτελέσματα ήταν, αφενός οι πωλήσεις του Berlingo (επιβατικού & επαγγελματικού) που αυξήθηκαν κατά 58% από το 2006, και αφετέρου η μεγάλη εμπορική επιτυχία του C4 Sedan, το οποίο έχει ηγετική θέση στην κατηγορία του τους 2 τελευταίους μήνες (4.000 μονάδες έχουν πουληθεί από τον Ιούλιο).
Βραζιλία: 40% αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων της Citroën
Σε μία δυναμική αγορά επιβατικών / ελαφρών επαγγελματικών με άνοδο της τάξεως του 27,6%, οι πωλήσεις της Citroën άγγιξαν τις 50.000 μονάδες. Οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 43,2% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά και το μερίδιο αγοράς της έφτασε στο 2,1%.
Ικανοποιητικά εμφανίζονται τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το C3 flex fuel και το Xsara Picasso, με το C3 flex-fuel να αποτελεί το 57% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας και το Xsara Picasso να καταλαμβάνει την 1η θέση στην κατηγορία του.
Οι πωλήσεις του C4 Sedan έφτασαν ήδη τις 6.700 μονάδες, από το λανσάρισμά του τον Σεπτέμβριο.