Porsche 911 GT3 RSR & 911 GT3

Porsche 911 GT3 RSR & 911 GT3
Porsche 911 GT3 RSR & 911 GT3 sd

Δύο νέες εκδόσεις της 911 ανακοίνωσε η Porsche και το AUTO 24 σας τις παρουσιάζει

Porsche 911 GT3 RSR: Για την πίστα



Χαμηλότερο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική, υψηλότερα επίπεδα μηχανικής πρόσφυσης, περισσότερες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης, είναι μερικά από τα καινούργια χαρακτηριστικά της αγωνιστικής Porsche 911 GT3 RSR.



Η 911 GT3 RSR είναι η ισχυρότερη 911. Ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για αγώνες αντοχής, το οποίο πέρσι νίκησε στις 24 ώρες του Λε Μαν και στον αντίστοιχο αγώνα (επίσης 24ώρο) στο Σπα του Βελγίου. Παράλληλα πήρε την πρώτη θέση στην γενική κατάταξη στον 24ώρο αγώνα στιν πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στην Γερμανία στο πλαίσιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος GT2.








Εκτός από τα άμεσα ορατά πρόσθετα σπόιλερ στην μπροστινή ποδιά, τα λεγόμενα “φλικ”, έχει τοποθετηθεί ένας βελτιστοποιημένος αεραγωγός με ανασχεδιασμένες πλευρικές εξαγωγές αέρα που δημιουργεί μεγαλύτερη αρνητική άντωση και μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται η αεροτομή του προηγούμενου μοντέλου. Πραγματοποιήθηκαν επίσης εκτενείς αλλαγές στα χαρακτηριστικά κινηματικής, με αποτέλεσμα η μηχανική πρόσφυση να έχει αυξηθεί σημαντικά. Επίσης, υπάρχουν πλέον περισσότερες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης.



Η 911 GT3 RSR κινείται από έναν 6κύλινδρο κινητήρα (τούρμπο) μπόξερ, χωρητικότητας 4.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 465 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Η μεγίστη ροπή του κινητήρα φθάνει τα 430 Nm και εμφανίζεται στις 7.250 σαλ. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς κίνηση πίσω ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης 45/65%.








Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων σειριακής λειτουργίας, με εναλλάκτη θερμότητας λαδιού/ νερού, σφόνδυλο ενιαίας μάζας, μοχλό υδραυλικής απεμπλοκής, τρίδισκο συμπλέκτης από ανθρακονήματα,



Ένα μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιείται στο εντελώς νέο κιβώτιο ταχυτήτων της GT3 RSR προέρχεται από το σπορ πρωτότυπο RS Spyder. Το σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο που ανέπτυξαν οι μηχανικοί της Porsche είναι σημαντικά ελαφρύτερο σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του. Οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί σημαντικά. Η επίπεδη γωνία των ημιαξονίων προσφέρει στις αγωνιστικές ομάδες περισσότερες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης.



Εκτός από την GT3 Cup και την GT3 Cup S, η GT3 RSR είναι το τρίτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην Porsche 911 και προσφέρεται από την Porsche Motorsport. Τη στιγμή αυτή βρίσκονται στη φάση παραγωγής και παράδοσης σε ομάδες πελατών από ολόκληρο τον κόσμο τριάντα πέντε μονάδες αυτού του ταχύτερου και ισχυρότερου αγωνιστικού μοντέλου μεγάλων αποστάσεων που κατασκευάζεται στο Weissach. Η τιμή της GT3 RSR στη Γερμανία είναι 349.800 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.




Αμάξωμα



Μονοκόκ αμάξωμα (βασισμένο σε αυτό της GT3 RS) από χάλυβα γαλβανισμένο εν θερμώ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό μέρος με σπόιλερ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό υποδάπεδο, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ρεζερβουάρ ασφαλείας 90 λίτρων με λειτουργία ταχείας πλήρωσης, γρύλος αέρα, συγκολλημένος κλωβός ασφαλείας, αγωνιστικό κάθισμα τύπου μπάκετ (μόνο οδηγού) με φλογοεπιβραδυντική επένδυση, ζώνη ασφαλείας έξι σημείων προσαρμοσμένη για χρήση του στηρίγματος κεφαλιού και αυχένα HANS, ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης.




Porsche 911 GT3: Για τον δρόμο…



Αν και ήταν γνωστό πως η νέα 911 GT3 θα παρουσιασθεί στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης εν τούτοις η Porsche αποφάσισε να δώσει νωρίτερα στην δημοσιότητα τόσο τις φωτογραφίες όσο και τα στοιχεία που αφορούν στο συγκεκριμένο μοντέλο.



Τόσο οπτικά όσο και από τεχνικής άποψης, η νέα 911 GT3 είναι ένα ολοκληρωμένο δημιούργημα. Όπως σε κάθε Porsche, η εξωτερική φόρμα ορίζεται από τις λειτουργίες που εξυπηρετεί στον τεχνικό τομέα. Αυτός ο βαθύτερος σκοπός αναπτύχθηκε και πάλι στο μέγιστο δυνατό βαθμό.








Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, αλλά και από τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η γερμανική φίρμα, η 911 GT3 είναι σχεδιασμένη κυρίως για το δρόμο. Το γεγονός όμως ό,τι εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Porsche που είναι επιφορτισμένοι με την προετοιμασία των αγωνιστικών μοντέλων της μάρκας, δείχνει ξεκάθαρα πως η συγκεκριμένη Porsche έχει ξεχωριστό, σπορ χαρακτήρα.



Παρόλο που οι ρίζες της βρίσκονται αποκλειστικά στην πίστα, είναι απολύτως κατάλληλη για τις ποικιλόμορφες απαιτήσεις της καθημερινής οδήγησης στο δρόμο. Ένα από τα πιο απτά πλεονεκτήματα της αγωνιστικής της προέλευσης είναι η στενή σχέση ανάμεσα στον οδηγό και το αυτοκίνητο. Η αίσθηση της συνύπαρξης είναι τόσο πλήρης, που σχεδόν αισθάνεστε ότι είστε μέρος του αυτοκινήτου. Η πληροφόρηση από το δρόμο είναι λεπτομερής και άμεση, ενώ κάθε εντολή του οδηγού περνάει στο αυτοκίνητο με την ίδια σαφήνεια και ακρίβεια.








Σε σχέση με την προκάτοχό της η ανανεωμένη 911 GT3 έχει υποστεί μικρής έκτασης λίφτινγκ σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση. Ο μπροστά προφυλαχτήρας είναι επανασχεδιασμένος και διαθέτει χαμηλότερο σπόιλερ. Οι εισαγωγές του αέρα για την ψύξη του κινητήρα είναι μεγαλύτερες και πλέον καλύπτονται από πλέγμα. Αλλαγμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός. Στο πίσω μέρος έχουν αλλάξει ο προφυλαχτήρας και τα φώτα LED, όπως επίσης και η αεροτομή.



Η πιο ενδιαφέρουσα αλλαγή πάντως αφορά τον κινητήρα που κινεί την 911 GT3. Ο κινητήρας μπόξερ έχει χωρητικότητα 3.8 λίτρα (από τα 3.6 λίτρα του προκατόχου του) και αποδίδει πλέον 435 ίππους (20 άλογα παραπάνω σε σχέση με την GT3 της προηγούμενης γενιάς) και 429,8 Nm ροπής. Με τις επιδόσεις αυτές η GT3 επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτ. και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 312 χλμ./ ώρα.








Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που αφορά στη νέα GT3 έχει να κάνει με το Porsche Stability Management. Το Σύστημα Ελέγχου της Δυναμικής Συμπεριφοράς βρίσκεται πλέον στην πιο εξελιγμένη μορφή του και δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέγει το ποσοστό εμπλοκής του συστήματος, ανάλογα με τις συνθήκες αλλά και τις δυνατότητές του. Έτσι ο κάθε οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το αυτοκίνητο στα δικά του μέτρα, ή με βάση αυτά που επιθυμεί.



Νέοι, μεγαλύτερων διαστάσεων κεραμικοί δίσκοι φρένων φροντίζουν για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.



Η πωλήσεις της Porsche 911 GT3 στην ευρωπαική αγορά θα αρχίσουν τον Μάιο. Η τιμή του μοντέλου στην Γερμανία υπολογίζεται στα 117.000 ευρώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα