Στέλνει μήνυμα ο Ντομενικάλι

Στέλνει μήνυμα ο Ντομενικάλι
New Image

Μήνυμα ανασυγκρότησης στέλνει ο Ντομενικάλι, μετά από τα προβλήματα αξιοπιστίας της Ferrari

Στο Grand Prix της Βαρκελώνης ο Μάσα με την Ferrari του θα είχε την δυνατότητα να τερματίσει μέχρι και τρίτος αν δεν είχε υποστεί το τραγικό λάθος στο δεύτρερο και τελευταίο pit stop, στα καύσιμα.



Ενώ ο Μάσα ήταν τέταρτος και διεκδικούσε ακόμα και την 3η θέση, τα ελλιπείς καύσιμα τον ανάγκασαν αρχικά να μάχεται για να διατηρηθεί, ενώ τελικά αρκέστηκε με το τερματίσει 6ος.



Τα προβλήματα όμως για τον ιταλικό κολοσσό δεν σταματούν εκεί μιας και ο Ραινκόνεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα υδραυλικά του. Ο Φιλανδός οδηγός ξεκίνησε από την 16η θέση και βρέθηκε να βρίσκεται δέκατος έχοντας σημειώσει σημαντική πρόοδο κατά τη διάρκεια του αγώνα.



Το αφεντικό της ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στον κατήφορο της ομάδας του, τονίζοντας την ανάγκη για άμεση ανάκαμψη. ”
Σήμερα πάλι είχαμε προβλήματα τα οποία ανάγκασαν τον Κίμι να διατηρήσει την θέση του και κόστισαν στον Φελίπε δύο θέσεις στους τελευταίους γύρους, απομακρύνοντας τον από το βάθρο, το οποίο άξιζε“.



Ενώ συνεχίζοντας έκανε ακόμα πιο έντονη την αυτοκριτική για την ομάδα λέγοντας: “Αυτό είναι είναι απαράδεχτο για μια ομάδα όπως η Ferrari, πρέπει όλοι να αντιδράσουμε και να επιστρέψουμε τους εαυτούς μας στα συνηθισμένα μας επίπεδα”.



Καθώς τα προβλήματα αξιοπιστίας για ακόμα μια φορά κόστισαν, το πακέτο της F60 δούλεψε καλά για τον Μάσα μιας και πήρε τους πρώτους του βαθμούς στο φετινό πρωτάθλημα. Για το συγκεκριμένο επίτευγμα δήλωσε: ”
Είμαστε σχετικά ευχαριστημένοι από αυτό το σαββατοκύριακο. Είδαμε ότι οι προσπάθειες που έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες απέδωσαν καρπούς σε ό,τι αφορά την βελτίωση του μονοθεσίου. Ο Μάσα ήταν ανταγωνιστικός και αυτό επιβεβαιώνεται από το ρολόι, δεν έγινε κατά τύχη, το γεγονίος ότι είχαμε τον τρίτο γρηγορότερο χρόνο του αγώνα, ο οποίος είναι μακρά καλύτερος από τους προηγούμενους αγώνας της χρονιάς. Η αρνητική πλευρά έρχεται από το θέμα της αξιοπιστίας”.



Ο διευθυντής της ομάδας Κρις Ντάιερ εξήγησε πως ”
και στα δύο pit stops ο Μάσα είχε πρόβλημα με τον ανεφοδιασμό και αυτό το ζήτημα βρίσκεται υπό έρευνα. Είναι προφανές ότι είμαστε όλοι απογοητευμένοι απ’ αυτό που συνέβη, η δουλειά που έχουμε κάνει δεν φαίνεται από το τελικό αποτέλεσμα”.



Από τα 17 Grand Prix που θα γίνουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς έχουν ολοκληρωθεί τα 5 και οι Μάσα, Ραϊνκόνεν έχουν από 3 βαθούς. Γεγονός που όπως καταλαβαίνετε δεν αρμόζει σε μια ομάδα όπως η… Ferrari.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα