Τα ελαστικά που θα βγάλουν το νικητή

Τα ελαστικά που θα βγάλουν το νικητή
New Image

Η Bridgestone ανακοίνωσε τον τύπο ελαστικών που θα χρησιμοποιούν οι ομάδες στα επόμενα grand prix

Φυσικά και η είδηση των ελαστικών δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση θέμα για “πρωτοσέλιδο”, ωστόσο μπορεί να αποδειχτεί καθοριστική για το αποτέλεσμα του φετινού παγκόσμιου πρωταθλητή.



Τα μαλακά και τα πολύ μαλακά ελαστικά στα grand prix της Ιαπωνίας και της Βραζιλίας συγκεντώνουν πολύ ενδιαφέρον. Στο Ιντερλάγκος επίσης οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμιοποιήσουν και τα μεσαία ελαστικά. Εδώ υπάρχει και διαφοροποίηση με το περασμένο grand prix, αφού το είδος ελαστικών που χρησιμοποιούνταν ήταν το μαλακό και το πολύ μαλακό.



Στην πίστα της Σουζούκα όπου οι απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι πολλές θα χρησιμοποιηθούν τα σκληρά, και τα μαλακά ελαστικά.



Στη Σιγκαπούρη δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με το περσινό- επιτυχιμένο grand prix, μιας και τα ελαστικά θα είναι τα μαλακά και τα πολύ μαλακά, έτσι ώστε να υπάρχει η κατάλληλη πρόσφυση μέσα στους δρόμους της πόλης.



Πέρυσι υπήρχαν παράπονα από τις ομάδες προς τη Bridgestone σχετικά με τις επιλογές της ως προς τον τύπο ελαστικών που επιλέγει. Φέτος αυτό το γεγονός δεν έχει παρατηρηθεί μιας και η γνωστή κατασκευάστρια ελαστικών θέλει να δημιουργήσει ελαστικά τα οποία θα αφήνουν καλές εντυπώσεις σε όλους.




Αναλυτικά οι επιλογές των ελαστικών στις παρακάτω πίστες:




Πίστα Επιλογές ελαστικών Νικητής
Μελβούρνη Μεσαία, πολύ μαλακά Brawn
Σεπάνγκ Σκληρά, μαλακά Brawn
Σανγκάι Μεσαία, πολύ μαλακά Red Bull
Μπαχρέιν Μεσαία, πολύ μαλακά Brawn
Βαρκελώνη Μαλακά Brawn
Μόντε Κάρλο Μαλακά Brawn
Κων/πουλη Σκληρά, Μαλακά Brawn
Σίλβερστοουν Σκληρά, Μαλακά Red Bull
Νίρμπουργκρινγκ Μεσαία, πολύ μαλακά Red Bull
Βουδαπέστη Μαλακά, πολύ μαλακά McLaren
Βαλένθια Μαλακά, πολύ μαλακά Brawn
Σπα Μεσαία, μαλακά
Μόντζα Μεσαία, μαλακά
Σιγκαπούρη Μαλακά, Πολύ μαλακά
Σουζούκα Σκληρά, Μαλακά
Ιντερλάγκος Μεσαία, πολύ μαλακά



*Στο Άμπου Ντάμπι επέλεξαν την χρήση των πολύ μαλακών ελαστικών.




Η ανακοίνωση του διευθυντή της εξέλιξης των ελαστικών της Bridgestone, Χιροχάιντ Χαμασίμα:




Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τις τελικές μας επιλογές. Η Σιγκαπούρη είναι μια πίστα δρόμου και βασισμένοι στν περσινή μας εμπειρία πιστεύουμε ότι ότι τα μαλακά και τα πολύ μαλακά ελαστικά είναι γη καλύτερη επιλογή. Για την Σουζούκα θα βασιστούμε στην σκληρή σύνθεση. Αυτή θα είναι μια ενδιαφέρουσα επιστροφή σε αυτή την καταπληκτική πίστα, της οποίας το μισό κομμάτι έχει νέα επιφάνεια, οπότε η σκέψη για την χρήση των ελαστικών θα αποτελεί πρόκληση. Στη Βραζιλία επίσης βασιστήκαμε στην ακαμψία. Μπορεί να είναι πολύ ζεστά στο Σάο Πάολο και συνήθως βλέπουμε πολύ αγώνες εκεί. Το Άμπου Ντάμπι είναι ένας νέος προορισμός για εμάς. Αν και αποτελεί μια τεχική πίστα φέραμε πιο σκληρή σύνθεση“.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα