“Θα έπαιρνα Αλόνσο τώρα”

O πρώην μάνατζερ του Μίκαελ Σουμάχερ εξέφρασε την πεποίθησή πως η Ferrari πρέπει να πάρει τον Αλόνσο
- 21 Ιουλίου 2009 12:30
O πρώην μάνατζερ του ζωντανού θρύλου της φόρμουλα, Μίκαελ Σουμάχερ σε δηλώσεις του στο περιοδικό Sport Bild τόνισε πως θα ήταν «
λογική» η κίνηση της Ferrari να πάρει τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο ισχυρισμός του 67χρονου Γουίλι Γουέμπερ εξηγείται κατά τον ίδιο μιας και «ο Φερνάντο Αλόνσο αποτελεί τώρα τον καλύτερο οδηγό του κόσμου», ενώ συνεχίζοντας έγινε ακόμα πιο συγκεκριμένος λέγοντας πως «
αν είχα οποιαδήποτε εισροή στη Ferrari θα τον έπερνα αμέσως και υποπτεύομαι πως και οι ίδιοι κατευθύνονται προς την ίδια κατεύθυνση».
Βάτανεν Vs Τοντ
Η μάχη για την διαδοχή του Μαξ Μόσλεϊ στην προεδρία της FIA έχει ήδη ξεκινήσει με τον Άρι Βάτανεν να κατηγορεί τον Ζαν Τοντ, ότι εκμεταλλεύεται την αρέσκεια που του δείχνει ο νυν πρόεδρος, «
ταξιδεύοντας στον κόσμο για την προεκλογική του καμπάνια, με χρήματα που του δίνει η ομοσπονδία».
Συγκεκριμένα ο Φιλανδός είπε πως ο Γάλλος «
ταξιδεύει μαζί με την κοπέλα του στον κόσμο με ιδιωτικό αεροπλάνο».
«Εισβολή» στη Μόσχα
Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε μπορεί να μην είχαμε αγωνιστική δραστηριότητα, ωστόσο, χιλιάδες πολίτες της Μόσχας παρευρέθησαν στο ξεχωριστό σόου που είχαν ετοιμάσει οι διοργανωτές της φόρμουλα 1.
Ο ήχος από το μονοθέσια των Χέικι Κοβαλάινεν, Καζούκι Νακατζίμα και Ντέιβιντ Κούλθαρντ «έριξαν» τα τοίχοι του Κρεμλίνου. Το θέαμα που προσέφεραν… άνοιξε την όρεξη των ιθυνόντων, φέρνοντας όλο και πιο κοντά την πιθανότητα για την εισαγωγή του ρωσικού grand prix στο καλεντάρι της φόρμουλα 1.
Προταιρεότητα η F1
Η ευκαιρία που δίνεται στον 19χρονο Χάιμε Αλγουερσουάρι να γίνει πιλότος στην φόρμουλα 1, δεν θα του επιτρέψει να συνεχίσει στο πρωτάθλημα Renault World Series με την ομάδα Carlin.
Το αφεντικό της ομάδας υποστηρίζοντας την προσπάθεια του Ισπανού πιλότου δήλωσε πως: «
Είναι φανερό πως η συμμετοχή του στην φόρμουλα 1 έχει προτεραιότητα».
“Αποτυχία” ο Μπουρντέ
Ο Πολ Τρέισι στάθηκε απέναντι στον Μπουρντέ ασκώντας του έντονη κριτική. Αρχικά ο Καναδός δήλωσε πως «
δεν εκπλήσσεται», που ο Γάλλος απολύθηκε στα μέσα της χρονιάς.
Ο Τρέισι έγραψε στο his racer.com blog: «
Ο τύπος ήταν μια αποτυχία, ακόμα και όταν είχαμε το καλύτερο αυτοκίνητο και κερδίζαμε τα πάντα, εικάζω πως τους τελευταίους 18 μήνες θα ήταν δυσβάστακτο βάρος».
MSC κατά της FIA
Η MSC έχει ξεκινήσει νομικές διαδικασίες κατά της FIA μιας και διατηρεί την έντονη ανησυχία της για τον τρόπο επιλογής των νέων ομάδων, Campos, Manor και USF1.
Οι νέοι… θέλουν να είναι “ωραίοι”
Οι νέες ομάδες που θα κάνουν την εισαγωγή τους στο νέο πρωτάθλημα του 2010, δεν έχουν σκοπό να παίξουν τον ρόλο του «κομπάρσου». Παρόλο τις δυσκολίες και τον μεγάλο βαθμό ανταγωνισμού, οι νέοι κατασκευαστές προσπαθούν να ενισχυθούν σε καίριες θέσεις.
Η ομάδα Campos συμφώνησε να συνεργαστεί με τον πρώην τεχνικό διευθυντή της Minardi, Γκαμπριέλε Τρεντόζι και με τον ειδικό στην αεροδυναμική Μπεν Αγαθοκλέου, ο οποίος έχει πείρα από ομάδες όπως Red Bull και η Honda( σ.σ η σημερινή Brawn GP).
Ενώ και η Manor από την μεριά της κατάφερε να «πείσει» τον πρώην διευθυντή μηχανικών δοκιμών της Renault, Κρίστιαν Σιλκ να μεταβεί στη νεοεισερχόμενη ομάδα.