To Opel Astra 1.6 CDTI με κατανάλωση μόλις 3,7 λίτρα diesel στα 100 χλμ.

To Opel Astra 1.6 CDTI με κατανάλωση μόλις 3,7 λίτρα diesel στα 100 χλμ.

Τη νέα γενιά turbodiesel κινητήρων ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Opel στο δημοφιλές Astra, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για τον κινητήρα 1.6 CDTI με 100 kW/136 hp, αλλά και την έκδοση 81 kW/110 hp με εκπομπές CO2 97 g/km

Ο 1.6 CDTI με 100 kW/136 hp και μέγιστη ροπή 320 Nm διατίθεται τώρα με τα Astra hatchback, Astra notchback και Astra Sports Tourer. Αποδίδει εξαιρετική ισχύ με ελάχιστο θόρυβο ενώ καταναλώνει μόλις 3,9 lit diesel / 100 km στη διαδικασία δοκιμών NEDC (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης).

 Η έκδοση 81 kW/110 hp του αθόρυβου turbo diesel που παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 6 – 16 Μαρτίου, είναι ακόμα πιο καθαρή και οικονομική. Στο νέο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, αυτός ο κινητήρας χρειάζεται μόνο 3,7 lit diesel / 100 km και με εκπομπές CO2 97 g/km, καταρρίπτει το όριο των 100 g.

Πολιτισμένος, αθόρυβος diesel: Νέος 1.6 CDTI με 3,9 l/100 km και 320 Nm

Μία συναρπαστική νέα πρόταση diesel για τα Astra hatchback, notchback και Sports Tourer είναι ο νέος 1.6 CDTI με 100 kW/136 hp. Τα διάφορα επίπεδα ισχύος της αλουμινένιας υπερτροφοδοτούμενης μονάδας νέας γενιάς θα αντικαταστήσουν διαδοχικά τους κινητήρες με κυβισμό 1.700 κυβ. εκ., προαναγγέλλοντας μία νέα εποχή στην οικογένεια πετρελαιοκινητήρων Opel.

Ο κινητήρας αποδίδει πλούσια μέγιστη ροπή 320 Nm – επτά τοις εκατό περισσότερη από τον προκάτοχό του 1.7l 130 hp. Παράλληλα, έχει βελτιωθεί η απόδοση καυσίμου και έχουν μειωθεί οι εκπομπές CO2. Αυτή η έκδοση ισχύος έχει κατανάλωση 3,9 l diesel / 100 kmin στη διαδικασία δοκιμών NEDC και εκπέμπει CO2 μόλις 104 g/km – μέχρι οκτώ τοις εκατό λιγότερο από τον κινητήρα 1.7l. Όπως αναμενόταν, στη Γερμανία το Astra 1.6 CDTI έχει κερδίσει την καλύτερη ετικέτα ενεργειακής απόδοσης A+. Σε αυτό προστίθενται οι κορυφαίες επιδόσεις και μία εξαιρετική ροπή στις χαμηλές στροφές: η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα επιταχύνει το Astra από 0 στα 100 km/h σε 10,3” (notchback: 10,1”), ενώ το 80 - 120 km/h με πέμπτη σχέση επιτυγχάνεται σε 9,2” (notchback: 9,1”, Sports Tourer: 9,9”). Η τελική ταχύτητα είναι 200 km/h και το notchback φτάνει μέχρι 205 km/h.

Μόνο 97 g CO2/km: Πρεμιέρα του Astra 1.6 CDTI με 81 kW/110 hp στη Γενεύη

Με το νέο κινητήρα 1.6 CDTI, τα Astra hatchback, notchback και Sports Tourer πετυχαίνουν μειωμένη κατανάλωση. Στη Γενεύη, κάνει την πρώτη της εμφάνιση η έκδοση 81 kW/110 hp της νέας γενιάς turbo diesel. Έχοντας εξαιρετική ροπή στις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή 300 Nm (επτά τοις εκατό περισσότερη από τον προκάτοχό του 1.7l με την ίδια ιπποδύναμη), με  κατανάλωση στο μικτό νέο Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών - NEDC 3,7 lit diesel / 100 km – και εκπομπές CO2 κάτω από 100 g: το bestseller της συμπαγούς κατηγορίας εκπέμπει μόλις 97 g/km.

Με όλα αυτά τα πλεονεκτήματα, η προσεχής έκδοση 110 hp του προηγμένου αθόρυβου diesel κάθε άλλο παρά υποτονική είναι. Η περιβαλλοντική συμβατότητα, η πολιτισμένη λειτουργία και τα μειωμένα επίπεδα θορύβων συνδυάζονται με άφθονη ισχύ. Με τη νέα γενιά turbo diesel, τα Astra hatchback, notchback και Sports Tourer επιταχύνουν από 0 στα 100 km/h σε 12,0” μέχρι την τελική ταχύτητα των 186 km/h.

Βελτιωμένο, 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο για μεγαλύτερη άνεση και απόδοση

Ο νέος κινητήρας 1.6 CDTI του Astra συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο, βελτιωμένο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτό εγγυάται μέγιστη άνεση στις αλλαγές ταχυτήτων καθώς η Opel έχει επενδύσει πάνω από 50 εκατομμύρια ευρώ στη βελτιστοποίηση των πεντατάχυτων και εξατάχυτων κιβωτίων. Μία σειρά βελτιώσεων στα εξαρτήματα και στους μηχανισμούς αλλαγών ταχυτήτων καθώς και η ενσωμάτωση στο όχημα ανέβασαν τον πήχη στον τομέα της άνεσης. Η διαδικασία αλλαγής απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια  με κιβώτια χαμηλών τριβών, έτσι στο Astra 1.6 CDTI είναι ταχύτερη, πιο ακριβής και πάνω απ’ όλα ‘βελούδινη’

SHARE:

24Media Network