Τρία νέα βίντεο

Τρία νέα βίντεο
vid_auto281107s

Mazda CX-7, Porsche 911 GT2 και Seat Altea Freetrack από τη βιντεοθήκη του AUTO 24!!!

Με αλφαβητική σειρά ξεκινάμε από το Mazda CX-7, το οποίο οδηγήσαμε στην επίσημη πανελλαδική παρουσίαση στην Κρήτη!




Το «Γεράκι Της Πόλης»



Σχεδιαστής του CX-7 είναι ο ίδιος άνθρωπος που πριν από κάποια χρόνια είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο RX-Evolve, δηλαδή τον προπομπό του RX-8. Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι τυχαία το φουσκωμένα φτερά και η λεία επιθετική πρόσοψη του νέου SUV.



Ο ίδιος άνθρωπος ονόμασε το CX-7 «Γεράκι Της Πόλης» γιατί η νέα τάση δείχνει ότι τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο μέσα στις πόλεις παρά σε εκτός δρόμου καταστάσεις. Με άλλα λόγια περισσότερες φορές θα δεις SUV να καβαλάνε πεζοδρόμια παρά κάποιο βράχο, εξού και ο παραπάνω χαρακτηρισμός!




Πρώτη επαφή



Μπαίνοντας για πρώτη φορά στην καμπίνα της πλήρους έκδοσης του CX-7 Grand Touring (€ 40.490), η εντύπωση που μου άφησε ήταν αρκετά θετική. Τα δερμάτινα καθίσματα ήταν μαλακά και άνετα για ταξίδι (με λιγότερο σπορ καταβολές στην πλευρική στήριξη), ενώ για την κεντρική κονσόλα έχει ακολουθηθεί η ίδια εργονομική λογική που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.



Παρόλο που τα περισσότερα πλαστικά μέρη δεν έχουν αφρώδη αίσθηση, είναι πολύ καλά συναρμολογημένα, γεγονός που μας επισήμαναν και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Mazda, κάνοντας μας μια εκτενή αναφορά κατά τη διάρκεια της παρουσίασης για τον ποιοτικό έλεγχο που διεξάγει η εταιρεία στη γραμμή παραγωγής που βρίσκεται στην Ιαπωνία.



Οι χώροι εμπρός και πίσω θα ικανοποιήσουν και τις πιο απαιτητικές οικογένειες, ενώ ο χώρος αποσκευών με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση είναι 455 λίτρα (με πεσμένα φτάνει μέχρι και τα 1348 λτ)!!



Δύσκολα δε θα ικανοποιηθεί κάποιος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Ο MZR 2.3 DISI Turbo κινητήρας αποδίδει 260 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 380 Nm. Με άλλα λόγια η ανταπόκριση του γκαζιού είναι αρκετά άμεση παρά το αυξημένο βάρος που καλείται πλέον να «σπρώξει» ο συγκεκριμένος κινητήρας. Και για να πούμε τα νούμερα που σας ενδιαφέρουν τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 8 δευτερόλεπτα και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 225 χλμ.




Δείτε το βίντεο που μοντάραμε για εσάς!!!




κάνε κλικ video!




Η «αδίστακτη»!!!



Δυστυχώς δεν έχουμε βρεθεί πίσω από το τιμόνι της νέας Porsche 911 GT2!



Όμως γνωρίζουμε ότι η μονάδα ισχύος της νέας 911 GT2 βασίζεται στον εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ της 911 Turbo, όπου η παροχή αέρα γίνεται με δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων μεταβλητής γεωμετρίας (VTG).



Αυτός ο κινητήρας των 3,6 λίτρων επιτυγχάνει τη μέγιστη απόδοση των 530 ίππων στις 6.600 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 680 Nm να διατηρείται σταθερή από τις 2.200 έως τις 4.500 σ.α.λ. Ζυγίζοντας 1.440 κιλά χωρίς φορτίο, η 911 GT2 προσφέρει αναλογία ιπποδύναμης προς βάρος της τάξης των μόλις 2,72 κιλών ανά ίππο.



Η αύξηση της ισχύος του κινητήρα κατά 50 ίππους σε σχέση με τον “απλό” κινητήρα εξασφαλίζεται στη νέα 911 GT2 με δύο υπερσυμπιεστές, όπου ένα μεγαλύτερο γρανάζι και το βελτιστοποιημένο κέλυφος αυξάνουν ακόμα περισσότερο την πίεση στους υπερσυμπιεστές.



Και για πρώτη φορά, οι μηχανικοί της Porsche συνδύασαν τον κινητήρα τούρμπο με μια πολλαπλή εισαγωγής μεταβλητού μήκους – μια πραγματική επανάσταση στους κινητήρες τούρμπο.



Η συγκεκριμένη πολλαπλή εισαγωγής χρησιμοποιεί την αρχή της ταλάντωσης του αέρα κατά τη φάση διαστολής όπου ο αέρας είναι πιο κρύος, διατηρώντας τη θερμοκρασία του μείγματος καυσίμου/αέρα χαμηλότερα απ’ ό,τι στην 911 Turbo.



Αυτό με τη σειρά του αυξάνει σημαντικά τη συνολική αποδοτικότητα και έτσι η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και κατά 15% σε πλήρες φορτίο, παρά την αυξημένη ισχύ του κινητήρα.




Νέα επιτεύγματα



Στη νέα 911 GT2 υπάρχουν νέα επιτεύγματα και στον τομέα της διαχείρισης και του ελέγχου των εκπομπών καυσαερίων.



Το μοντέλο αυτό είναι η πρώτη Porsche με έγκριση για χρήση σε δρόμο που διαθέτει πίσω σιγαστήρα και απολήξεις εξάτμισης από τιτάνιο στο βασικό της εξοπλισμό.



Με αυτό το ακριβό υλικό μειώνεται το βάρος κατά περίπου 50% μόλις στα 9 κιλά, σε σχέση με ένα συμβατικό εξάρτημα από ανοξείδωτο χάλυβα.



Η νέα 911 GT2 διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό κεραμικά φρένα (PCCB) με δίσκους φρένων από κράμα ανθρακονημάτων κεραμικού υλικού που διασφαλίζουν τη μέγιστη δύναμη στο φρενάρισμα, λειτουργώντας με εξαιρετικά μεγάλη σταθερότητα.




Δείτε εδώ ένα ξεχωριστό κλιπάκι με τη γερμανίδα καλλονή!!




κάνε κλικ video!




Freetrack ψυχαγωγία



Το Altea Freetrack είναι η πρώτη τετρακίνητη crossover πρόταση της Seat στο χώρο της αυτοκίνησης.



Για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχουμε προσωπική άποψη διότι δεν έχει περάσει ακόμη το κατώφλι του AUTO 24.



Σύμφωνα με τη Seat όμως, πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι έτοιμο να κατακτήσει ένα μέρος της SUV/Crossover αγοράς λόγω του σπορτίφ στυλ, του κορυφαίου και δυναμικού χειρισμού και της εντυπωσιακής άνεσης που προσφέρει για όχημα κάτω των 4.5 μέτρων.



Το νέο μοντέλο δημιουργήθηκε παίρνοντας το οικογενειακά προσανατολισμένο Altea XL και συνδυάζοντάς το με την έννοια ενός οχήματος crossover, πιο συγκεκριμένα, ένα όχημα που σχεδιάστηκε για χρήση εκτός δρόμου, χωρίς να θυσιάζει την τεράστια πρακτικότητα που προσφέρουν τα συμπαγή αυτοκίνητα, σε περισσότερα αστικά τοπία.



Το Altea Freetrack ξεκινά με τιμή τα € 30,500 και στο βασικό του εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται ο διζωνικός κλιματισμός, η αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, ο αισθητήρας βροχής, ο αισθητήρας στάθμευσης, ο ηλεκτρονικός σταθεροποιητής ταχύτητας (Cruise Control), ο υπολογιστής ταξιδιού, καθώς επίσης και ένα ηχοσύστημα CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι.



Το Altea freetrack δεν είναι μόνο σχεδιαστικά ένα crossover, έρχεται πλήρες με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και δύο ξεχωριστούς κινητήρες.



Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου TDI είναι 170 ίππων με φίλτρο σωματιδίων, ενώ ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης TSI αποδίδει 200 ίππους!




Πάρτε μια πρώτη γεύση από το Altea Freetrack παρακολουθώντας τα πλάνα που μας παραχώρησε η Seat.




κάνε κλικ video!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα