VW Golf GTI VI

VW Golf GTI VI
VW Golf GTI VI sd

Στο τέλος του καλοκαιριού τοποθετείται ο ερχομός του νέου Golf GTI στην Ελλάδα (photos, vds)

Τον περασμένο Οκτώβριο, στο Σαλόνι του Παρισιού, είδαμε για πρώτη φορά την φιλοσοφία που θα ακολουθούσε η VW στο νέο Golf GTI, με την μορφή ενός πρωτότυπου. Και στην Γενεύη, σε λιγότερο από ένα μήνα, θα δούμε το μοντέλο παραγωγής.








Με επιθετική εξωτερική εμφάνιση και σπορτίβ εσωτερικό, το ολοκαίνουργιο Golf GTI προκαλεί τους λάτρεις των σπορ μοντέλων και της επιθετικής οδήγησης. Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου GTI που αποκάλυψε η VW παραπέμπουν σε ένα σπορτίβ μοντέλο, το οποίο στο εμπρός μέρος διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις του Golf VI από την σπορ κυψελωτή μάσκα (στοιχείο που είχε υιοθετηθεί από το GTΙ της προηγούμενης γενιάς), την τεράστια εισαγωγή του αέρα στο κάτω μέρος του προφυλαχτήρα , τον διαχύτη στο πίσω μέρος και τις δύο απολήξεις τις εξάτμισης, τοποθετημένες στα δύο άκρα του διαχύτη. Επίσης διαφοροποιημένοι –πιο ογκώδεις- είναι οι προφυλαχτήρες εμπρός και πίσω.








Σε σχέση τώρα με το πρωτότυπο του Παρισιού, οι αλλαγές εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα εμπρός αλλά και το μπροστινό σπόιλερ.



Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο Golf GTI θα εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα 2.0 λίτρων TFSI. Μόνο που η ιπποδύναμή του έχει αυξηθεί στους 211 ίππους. Η κίνηση συνεχίζει να βρίσκεται στους εμπρός τροχούς, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή στο ημιαυτόματο DSG με τις 7 σχέσεις. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης υπόσχεται καλύτερη πρόσφυση του νέου GTI σε όλες τις συνθήκες.








Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά από την γερμανική φίρμα η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φθάνει τα 239 χλμ. /ώρα. Ενώ η τιμή της επιτάχυνσης από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα βρίσκεται στα 7,2 δευτερόλεπτα. Το εργοστάσιο κάνει λόγο για κατανάλωση της τάξης των 7,5 λίτρων ανά 100 χλμ., που είναι κατά μισό λίτρο χαμηλότερη σε σχέση με αυτήν που είχε το απερχόμενο μοντέλο.



Οι πληροφορίες θέλουν το νέο Golf GTI να εφοδιάζεται με ενεργητική ανάρτηση DCC (Dynamic Chasis Control) , όμοια με αυτή που συναντάμε στα Passat CC και Scirocco.



Οι λάτρεις του GTI θα πρέπει πάντως να κάνουν υπομονή μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Γιατί σε εκείνο το διάστημα τοποθετείται το λανσάρισμα του μοντέλου στην ελληνική αγορά.




VW Golf GTI VI 2009


Ανέβηκε από AUTO24

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα