VW Scirocco: Χαλάλι η αναμονή

VW Scirocco: Χαλάλι η αναμονή
VW Scirocco sd

Σέξι εμφάνιση και 160 άλογα για ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς (photos)

Δεκάξι χρόνια είναι πολλά; Για τους fun του VW Scirocco αποδεικνύεται πως όχι. Αφού παρά αυτό το μεγάλο διάστημα αναμονής όχι μόνο δεν ξέχασαν το μόνο –και εξαιρετικά δημοφιλές- κουπέ που είχε ποτέ η VW στη γκάμα της (η παραγωγή του σταμάτησε στις αρχές της 10ετίας του ΄90) αλλά αντιθέτως γύρω από το όνομά του δημιουργήθηκε ένας θρύλος.



Έτσι εξηγείται τόσο ο θόρυβος που υπήρξε όταν αφέθηκε να διαρρεύσει από την VW πριν ενάμιση χρόνο πως το concept με την ονομασία Iroc θα ήταν ο διάδοχος του Scirocco, όσο και ο ενθουσιασμός που ακολούθησε την παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής.








Ας μην κρυβόμαστε. Το Scirocco είναι ουσιαστικά ένα Golf (πάτωμα, αναρτήσεις κινητήρες) της 6ης γενιάς, που σχεδιαστικά ακολουθεί τις ίδιες, καινούργιες γραμμές, στο εμπρός μέρος. Η εμφάνιση της πίσω πλευράς του Scirocco όμως, είναι πιο … σέξι, πιο σπορτιφ και ουσιαστικά εκείνη που αφενός κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει και αφετέρου καθορίζει την εικόνα και τον χαρακτήρα του.








Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η νέα μάσκα της VW. Με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα που σαφώς δίνουν πιο σπορτίβ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Η μεγάλη εισαγωγή του αέρα στο κάτω μέρος του προφυλαχτήρα αποτελεί και αυτή με την σειρά της ένα ακόμη δείγμα της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της φίρμας σε συνδυασμό με το σήμα που πλέον δεν βρίσκεται τοποθετημένο στη μάσκα, αλλά στο καπό.








Στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι έντονες και μεγάλες καμπύλες επιφάνειες. Η οροφή στενεύει και «κατεβαίνει» έτσι το πίσω μέρος δείχνει πολύ πλατύ και όπως προείπαμε αποτελεί το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου από πλευράς εμφάνισης.



Το ολοκαίνουργιο VW Scirocco είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο απευθύνεται κυρίως σε νέους οδηγούς. Σε όλους εκείνους που το Golf μπορεί να είναι must, αλλά δεν καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις τους και ζητούν περισσότερο σπορ εμφάνιση και χαρακτήρα από το αυτοκίνητο που οδηγούν. Και παράλληλα το Scirocco θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή όλων όσων ενδιαφέρονται για την αγορά ενός τρίθυρου κουπέ μικρομεσαίου μοντέλου, όχι κατ΄ ανάγκη της VW, αλλά και άλλων εταιριών (πχ. Opel Astra, Ford Focus κ.α.).




ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΤΟΜΑ








Ποιότητα, εργονομία, λειτουργικότητα είναι τα στοιχεία που διακρίνεις ανοίγοντας την πόρτα του Scirocco. Για τους εμπρός επιβάτες υπάρχουν δύο άνετες θέσεις ενώ στα αξιοσημείωτα είναι πως η VW υιοθέτησε την λογική των δύο ξεχωριστών θέσεων πίσω. Οι πίσω επιβάτες πάντως θα νιώσουν λίγο στριμωγμένοι ενώ λόγω των μικρών γυάλινων επιφανειών είναι μειωμένη η ορατότητα προς τα πλάγια.








Στο Scirocco το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα είναι της ίδιας ακριβώς λογικής με εκείνη που συναντούμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας και κυρίως στο Golf. Δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το σύνολο αδιάφορο, αλλά ούτε και τέτοιο που να ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα. Απ΄ εκεί και πέρα η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, η εργονομία επίσης, τα χειριστήρια είναι σωστά τοποθετημένα ενώ ο οδηγός και ο συνοδηγός θα βρουν μια σειρά από θήκες για να τοποθετήσουν όλα τα προσωπικά τους μικροαντικείμενα.




ΑΦΘΟΝΗ ΔΥΝΑΜΗ








Ο κινητήρας των 1.400 κ.ε. με τους δύο ανεξάρτητους συμπιεστές (ένας μηχανικος υπερσυμπιεστής που παρέχει άμεσα υπερπλήρωση στις χαμηλές στροφές λειτουργίας και ενός στροβιλοσυμπιεστή εξάτμισης για δύναμη στις υψηλές), προσφέρουν υψηλά αποθέματα δύναμης αλλά και ροπής από τις χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα την ομαλή και γραμμική λειτουργία από χαμηλά. Η μεγίστη ιπποδύναμη του μοτέρ είναι στα 160 άλογα (10 λιγότεροι ίπποι από αυτούς που απέδιδε το ίδιο μοτέρ στην έκδοση GT της προηγούμενης γενιάς του Golf). Έτσι, τα 0-100 χλμ. έρχονται μετά από 8,1 ” ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 218 χλμ. /ώρα.



Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κινητήρα περιλαμβάνεται και η γραμμική απόδοση της ροπής , η μεγίστη τιμή της οποίας εμφανίζεται σε μια ευρεία γκάμα στροφών, από τις 1.500 έως τις 4.500. Κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «τραβάει» από χαμηλά και παράλληλα η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού να είναι άμεση σχεδόν σε όλες τις συνθήκες.




ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΣ



Το VW Scirocco είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς. Η άμεση ανταπόκριση στο πάτημα του γκαζιού, είναι το πρώτο πράγμα που σε ενθουσιάζει. Μαζί με την δύναμη του κινητήρα και τις πολύ καλές επιδόσεις. Οι αναρτήσεις προσφέρονται για διασκεδαστική οδήγηση σε κλειστά κομμάτια με στροφιλίκια ενώ δεν περιορίζουν τα (υψηλά είναι αλήθεια) επίπεδα άνεσης.



Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο εμφανίζει ουδέτερη συμπεριφορά ενώ οι όποιες τάσεις διορθώνονται εύκολα με το άμεσο τιμόνι και το πάτημα του γκαζιού βαθιά στο πάτωμα.




Στα συν



Όμορφη εξωτερική εμφάνιση

Δυνατός κινητήρας

Αξιόλογες επιδόσεις

Αίσθηση στιβαρότητας στο δρόμο

Οδική συμπεριφορά




Στα μείον



Δύσκολος στην πρόσβαση χώρος αποσκευών

Περιορισμένος στο ύψος χώρος για τους πίσω επιβάτες




VW SCIROCCO 1.4 160PS




Τιμή

23.550 €




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ




Μήκος: 4,256 μ.


Πλάτος: 1,810 μ.


Υψος: 1,400 μ.


Κινητήρας: 1.390 κ.εκ., τετρακύλινδρος, 16 βαλβίδες , τούρμπο


Ιπποδύναμη: 160 ίπποι


Μέγιστη ροπή: 24,5 Kgm. Από τις 1500 έως τις 4500 σ.α.λ.


Κιβώτιο: 6 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 8,1 ΄΄ *


Τελική ταχύτητα: 218 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 6,6 λίτρα μικτή ανά 100 χλμ. *

* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Αερόσακος οδηγού –συνοδηγού.

Πλευρικοί αερόσακοι

Αερόσακοι οροφής

ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων) με EBD (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή πέδησης)

ΕSP

Traction Control

DCC (Σύστημα Ρυθμιζόμενων Αναρτήσεων).

Αυτόματος κλιματισμός

Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός

Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.

Ζάντες αλουμινίου 17’’.

Φιμέ κρύσταλα.

Ηχοσύστημα με λειτουργία MP3

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα