Χάμιλτον is back

Χάμιλτον is back
grhungary_sd

O Χάμιλτον κατέκτησε την 1η θέση για 1η φορά φέτος. 2ος ο Ραϊκόνεν, 3ος ο Γουέμπερ (pics)

Ο αγώνας από το ξεκίνημά του μας προϊδέασε ότι θα παρακολουθήσουμε μία κούρσα διαφορετική από αυτές που είχαμε συνηθίσει μέχρι στιγμής.




Η αρχή του τέλους



Ο Αλόνσο ξεκινώντας από την pole position ήθελε να βρεθεί στην 1η θέση, κάτι που είχε κάνει τελευταία φορά στην πίστα της Ιαπωνίας, τον περασμένο Οκτώβριο. Το ξεκίνημα του ήταν πολύ καλό. Ο Ισπανός είχε διαφορά 3 δευτερολέπτων από τους αντιπάλους του και όλα έδειχναν ιδανικά για να φτάσει στο ιδεατό αποτέλεσμα.



Όλα, μέχρι το σημείο που έκανε την παρουσία του στα pit stop. Εκεί κατά την διάρκεια αλλαγής ελαστικών, ένας από τους μηχανικούς τους δεν του βίδωσε καλά το μπουλόνι, με αποτέλεσμα να βγει το τάσι και εν συνεχεία η ρόδα του. Τότε ο Φερνάντο Αλόνσο περίλυπος εγκατέλειψε, περιμένωντας τον επόμενο αγώνα για να κατακτήσει ότι η ατυχία του στέρησε.




Για τον Μάσα

Ο Κίμι Ραϊκόνεν με την 2η του θέση έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα της Ferrari στο φετινό πρωτάθλημα. Αναμφισβήτητα αυτό το αποτέλεσμα οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να το χαρούν όπως θέλουν, αφού το μυαλό τους βρίσκεται στον “μεγάλο άτυχο” του σαββατοκύριακου, τον Φελίπε Μάσα.



Ο Βραζιλιάνος πιλότος στο περαμένο Grand Prix σήμανε την αντεπίθεση της Scuderia με την 3η θέση του και ευελπιστούσε σε κάτι καλύτερο και στην ουγγρική πίστα.



Ένα αντικείμενο όμως, είχε διαφορετική άποψη και έστειλε το μυαλό, τις προσδοκίες και τα όνειρα μιας ολόκληρης ομάδας στο… νοσοκομείο.



Ο Ραϊκόνεν έτρεξε σίγουρα για τον εαυτό του, αλλά η κατάκτηση της 2ης θέσης αποτελεί ένα αποτέλεσμα το οποίο το ήθελε από εκεί που βρίσκεται ο Μάσα.




Η αντεπίθεση

Όταν η στιγμή αδικεί κάποιον αυτομάτως κάποιος άλλος ευνοείται. Και αυτός ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος από τότε με σωστή στρατηγική και προσεκτική οδήγηση έφτασε στην 1η του φετινή νίκη. Ένα αποτέλεσμα που για τελευταία φορά είχε πετύχει στην Σανγκάη της Κίνας στο περασμένο πρωτάθλημα.



Ο Κοβαλάινεν και αυτός με τη σειρά του απέδειξε πως όντως η McLaren έχει βελτιωθεί αισθητά, με την 5η θέση να το μαρτυρά απόλυτα. Μάλιστα, ο Φιλανδός πιλότος πίεζε συνεχώς για να καταφέρει να ανέβει στο βάθρο όμως οι Ρόσμπεργκ και Γουέμπερ δεν του επέτρεψαν να χαμογελάσει.




Ο “καλομαθημένος”
και ο άτυχος

H Red Bull είναι μία από τις εταιρίες όπου μόνο απαρατήρητη δεν μπορεί να περάσει, στο φετινό πρωτάθλημα. Οι πιλότοι της συχνά πυκνά κάνουν την παρουσία τους στο βάθρο με πιο φρέσκο το τελευταίο 1-2 στο γερμανικό grand prix.



Επί ουγγρικού εδάφους όμως, μόνο ο ένας έχει το αποτέλεσμα να δηλώνει ικανοποιημένος. Αυτός φυσικά και είναι ο Μαρκ Γουέμπερ όπου τερμάτισε εκεί και από όπου ξεκίνησε, την 3η θέση.



Ο άλλος πιλότος της Red Bull, ο Σεμπάστιαν Φέτελ από την αρχή δεν έδειξε ικανός να υπερασπιστεί την καλή φετινή του παρουσία. Εκκινώντας από την 2η θέση, έχασε πολύ έδαφος, βρέθηκε 7ος και στην συνέχεια ένα μηχανικό πρόβλημα στην μπροστινή αεροτομή τον ανάγκασε να αποσυρθεί.



Έτσι μαζί με τους Αλόνσο και Σούτιλ συμπληρώνει την “παρέα” των μεγάλων άτυχων του αγώνα.




Η μεγάλη απογοήτευση

Η ομάδα της Brawn GP εξακολουθεί να θυμίζει με “καράβι” που βρίσκεται σε ια παρατεταμένη τρικυμία και τον Ρος Μπρον σε “καπετάνιο”, αδέξιο χειρισμού του.



Ο Μπάτον από την 7η θέση και ο Μπαρικέλο από την 10η θέση δεν θυμίζουν σε καμία περίπτωση το δίδυμο που έκανε το “γνωστό” του 1-2, φτάνοντας στην 1η θέση των κατασκευαστών την ομάδα της Brawn.




Not bad

H Τoyota σίγουρα θα μπορεί να “χαμογελάει” μετά από το τέλος της κούρσας αφού και οι 2 πιλότοι της βρέθηκαν σε θέσεις βαθμών. Ο Τίμο Γκλοκ στην 6η θέση και ο Γιάρνο Τρούλι στην 8η έφεραν ένα αποτέλεσμα, καλό για την μάχη των κατασκευαστών. Αλλά, και σε προσωπικό επίπεδο με αυτή τους την εμφάνιση δείχνουν υπολογίσιμες δυνάμεις για την συνέχεια του πρωτάθλήματος.




Η κατάταξη:



1. Λιούις Χάμιλτον McLaren Νικητής

2. Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari +11,58

3. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull +16,86

4. Nίκο Ρόσμπεργκ Williams +26,95

5. Χέικι Κοβαλάινεν McLaren +34,34

6. Tίμο Γκλοκ Toyota +35,23

7. Τζένσον Μπάτον Brawn GP +55,02

8. Γιάρνο Τρούλι Toyota +68,11

9. Καζούκι Νακατζίμα Williams +68,70

10. Ρούμπενς Μπαρικέλο Brawn GP +69,20

11. Nικ Χάιντφελντ BMW Sauber +70,60

12. Nέλσον Πικέ Jr. Renault +71,50

13. Ρόμπερτ Κουμπίτσα BMW Sauber +74,00

14. Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India +1 Γύρο0

15. Χαιμέ Αλγουερσουάρι Toro Rosso +1 Γύρο0

16. Σεμπαστιάν Μποεμί Toro Rosso +1 Γύρο0

17. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull 0

18. Φερνάντο ΑλόνσοRenault 0

19. Άντριαν Σούτιλ Force India




Το live του αγώνα:



0/70 Στις θέσεις 2 και 3 οι Ραϊκόνεν και Γουέμπερ



0/70 O Χάμιλτον πήρε την 1η θέση



1/70 Λίγο πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας ο Χάμιλτον παραμένει 1ος



2/70 Η 1η τριάδα παραμένει ίδια. Χάμιλτον, Ραϊκόνεν και Γουέμπερ βλέπουν βάθρο



7/70 Ο Μπάτον από την 7η θέση προσπαθεί να καλύψει όσες το δυνατόν περισσότερες θέσεις



7/70 Λίγο πριν από το τέλος ο Χάμιλτον βρίσκεται “αγκαλιά ” με την 1η φετινή του νίκη



12/70 Ο Μπάτον ξαναπέρασε στην 8η θέση



13/70 Ο πιλότος της Toyota πριν κάνει την είσοδό του στα pit προσπαθεί να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερο έδαφος



14/70 Ο Γκλοκ κάνει τον Ραϊκόνεν να ανησυχεί



15/70 5.7 o χρόνος του 2ου pit stop του Μπάτον



16/70 Ο Γκλοκ πιέζει όσο μπορεί τον Ραϊκόνεν



18/70 O νεαρός Αλγουερσουάρι βρίσκεται στην 14η θέση



20/70 Ανέβηκε στην 2η θέση ο Φιλανδός με το Γουέμπερ να ακολουθεί



20/70 Καλός χρόνος από τον Γουέμπερ στα pit, 7.4 sec



20/70 Τώρα πέρασε 3ος



22/70 Στα pit o Ραϊκόνεν έπεσε στην 4η θέση



22/70 Ο Νίκο Ρόσμπεργκ στα pit



22/70 Ο Γουέμπερ και ο Ρόσμπεργκ στις θέσεις 2 και 3



23/70 Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στην κατάταξη



25/70 Ο Χάμιλτον στα pit



25/70 Ο Ραϊκόνεν στα pit



26/70 Στα pit o Κοβαλάινεν



28/70 Η διαφορά του Χάμιλτον από τον Ραϊκόνεν έχει ανοίξει αισθητά



29/70 Γουέμπερ και Κοβαλάινενεξακολουθούν να δίνουν την δική τους μάχη



30/70 Ο Πικέ έχει ανέβει στην 9η θέση



31/70 Ο Μποεμί έχασε προσωρινά τον έλεγχο και βρέθηκε εκτός



32/70 Χάμιλτον και Ραϊκόνεν στις πρώτες 2 θέσεις



35/70 O Κοβαλάινεν συνεχίζει να πιέζει τον Γουέμπερ για την 3η θέση



37/70 Κοβαλάινεν και Ρόσμπεργκ στην 4η και 5η θέση



38/70 Ο Γουέμπερ κρατάει την 3η θέση από τον Κοβαλάινεν



38/70 Ο Γκλοκ στα pit



38/70 Αποχωρεί και ο Φέτελ



40/70 Ξανά στα pit ο Φέτελ, λογικά θα αποχωρήσει



41/70 Ο Φισικέλα στα pit



42/70 ο Χάμιλτον διατηρείται στην 1η θέση



43/70 Ο Τρούλι ανεφοδιάστηκε



44/70 Ο Φέτελ στα pit έχει πρόβλημα με την εμπρός αεροτομή



45/70 Ο Μπάτον στα pit, βάζει την πολύ μαλακή γόμα



47/70 Πικέ και Νακατζίμα ήρθαν πολύ κοντά- παραλίγο να έρθουν σε επαφή



47/70 Ο Πικέ στα pit



48/70 Ο Μπάτον τώρα είναι 2ος με τον Τρούλι να τον ακολουθεί



48/70 Και ο Νακατζίμα στα pit



49/70 Φέτελ και Γουέμπερ έκαναν πολύ άσχημα pit stops



50/70 Ο Γουέμπερ πήγε να φύγει πριν βγει η αντλία και γ’ αυτό πήγε να γίνει ατύχημα



50/70 Και ο Ρόσμπεργκ στα pit



50/70 Ο Χάμιλτον τώρα την πολύ μαλακή γόμα



51/70 Ο Ραϊκόνεν στα pit, την ώρα που έφευγε ο Φιλανδός ππαραλίγο να συγκρουστεί με τον Γουέμπερ



52/70 Ο Νακατζίμα πιέζει τον Μπάτον



53/70 O Αλόνσο αποχωρεί



54/70 Ο Χάμιλτον ετοιμάζεται να μπει στα pit



55/70 Το λάθος της Renault έφερε τον Γουέμπερ στην 2η θέση



55/70 Ο Χάμιλτον οδηγεί την κούρσα



56/70 Ο Μπάτον πέρασε 7ος



57/70 Τώρα διορθώθηκε το πρόβλημα



57/70 Με 3 ρόδες προσπαθεί να φτάσει στα pit



57/70 Του έφυγε η ρόδα του Ισπανού πιλότου, κίτρινη σημαία στην πίστα



58/70 Πρόβλημα με τον Αλόνσο, του έφυγε το τάσι



59/70 Με την πολύ μαλακή γόμα ο Αλόνσο, στα 6.4 ο χρόνος του



59/70 Ο Αλόνσο μπαίνει για ανεφοδιασμό



60/70 Πιέζει συνεχώς ο Ραϊκόνεν τον Γουέμπερ



61/70 Η διαφορά του Αλόνσο με τον Χάμιλτον έχει πέσει στα 1.202 δευτερόλεπτα



62/70 Κοβαλάινεν και Φέτελ δίνουν την δική τους μάχη στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα



63/70 Ο Γουέμπερ έχει μείνει πίσω



64/70 O Χάμιλτον έχει περισσότερα κάυσιμα σε σχέση με τον Αλόνσο



65/70 Δεν έχει αλλάξει κάτι στη σειρά με τον Αλονσο να κινείται όσο πιο γρήγορα μπορεί



65/70 Ο Ραϊκόνεν πιέζει τον Γουέμπερ



66/70 Ο Γουέμπερ δεν κατάφερε να κρατήσει την εσωτερική και έπεσε στην 3η θέση



66/70 Ο Χάμιλτον προσπέρασε καταπληκτικά τον Γουέμπερ



67/70 Ο Μπάτον βρίσκεται στην 8η θέση



68/70 Από το replay βλέπουμε ότι η εκκίνηση του Ραϊκόνεν ήταν καλύτερη από όλους



69/70 Ο Σούτιλ έκανε χρήση των pit stop πολύ νωρίς



69/70 Χάμιλτον και Ραϊκόνεν ακολουθούν στην 3η και 4η θέση, ο Φέτελ έπεσε από την 2η στην 7η θέση



69/70 2ος ο Γουέμπερ, 3ος ο Χάμιλτον



70/70 Ο Φέτελ έχασε έδαφος



70/70 Ο Αλόνσο παραμένει 1ος



Έφυγαν τα μονοθέσια



Οι πιλότοι προσπαθούν να φέρουν τα ελαστικά τους στην κατάλληλη θερμοκρασία



Τα μονοθέσια ξεκίνησαν τον γύρο σχηματισμού



Στην σκιά του ατυχήματος του Μάσα οι πιλότοι φαίνονται ιδιαίτερα σκεπτικοί



Λίγο πριν από την μεγάλη εκκίνηση οι πιλότοι βρίσκονται στα μονοθέσια τους και περιμένουν την έναρξη

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα