Απεργία: Χωρίς ταξί και την Πέμπτη η Αττική

Διαβάζεται σε 3'
Πορεία των αυτοκινητιστών Ταξί προς τη Βουλή
Πορεία των αυτοκινητιστών Ταξί προς τη Βουλή INTIME

Με ανακοίνωσή του, ο ΣΑΤΑ ενημερώνει ότι η απεργία των ταξί στην Αττική συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου, αντιδρώντας στο φορολογικό νομοσχέδιο.

Χωρίς ταξί αναμένεται να μείνει η Αττική και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου, καθώς οι οδηγοί αποφάσισαν παράταση της απεργίας, αντιδρώντας στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο.

Όπως ανακοίνωσε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), η απεργία συνεχίζεται και αύριο (ολοκληρώνεται στις 06.00 το πρωί της Παρασκευής) -ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου- ενώ έχει προγραμματιστεί νέα πορεία στο κέντρο της Αθήνας.

Σημειώνεται πως, πέρα από το ΣΑΤΑ, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), από την περασμένη Δευτέρα έχει κηρύξει δύο επαναλαμβανόμενες 48ωρες πανελλαδικές απεργίες.

Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ

Η απεργία συνεχίζεται και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου

Με μεγαλειώδη πορεία, στην οποία πήραν μέρος περισσότερα από 1500 ταξί, ολοκληρώθηκε η δεύτερη μέρα της απεργίας που προκήρυξε το ΣΑΤΑ.

Η απεργία συνεχίζεται και αύριο Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου (ολοκληρώνεται στις 06.00 το πρωί της Παρασκευής).

Το φορολογικό νομοσχέδιο ψηφίζεται αύριο το βράδυ και έχει προγραμματιστεί νέα πορεία με τα ταξί. Συγκέντρωση στις 17.00 μμ το απόγευμα στην συμβολή Σπ. Πάτση και Λ. Καβάλας.

Οι ομάδες περιφρούρησης θα είναι παντού.

Κανένα ταξί στους δρόμους.

“Αλλαγές για τα ταξί, διαφορετικά δεν θα κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα”

Το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση εξαθλιώνει τον κλάδο των ταξί και μας βγάζει εκτός επαγγέλματος, ανέφερε προχθές, κατά τη διαδικασία της ακρόασης φορέων στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ο Σεραφείμ Κασιδιάρης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.

«Καταθέσαμε τις προτάσεις μας. Δεν είδαμε καμία βελτίωση στο νομοσχέδιο. Το ταξί έχει πάρα πολλές εξαιρέσεις. Η τριετία στα ταξί δεν μπορεί να δουλέψει. Το ίδιο δουλεύει και αυτός που δουλεύει για πρώτη μέρα ταξί και αυτός που δουλεύει 40 χρόνια. Στην πιάτσα κάθονται και οι δύο. Δεν μπορεί αυτός που έχει περισσότερα χρόνια δουλειά, να θεωρείται ότι δουλεύει καλύτερα, ότι είναι πιο καλός οδηγός, για να τον πάρει ο πελάτης» είπε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.

Ο κ. Κασιδιάρης κατήγγειλε ότι με το νομοσχέδιο τσουβαλιάζονται όλοι«Η άδεια του ταξί είναι 50%, είναι 25%, είναι 75%, είναι 100%. Τους φορολογείτε όλους με το ίδιο τεκμαρτό. Και αυτόν που έχει το 25% και αυτόν που έχει το 50%» είπε ο εκπρόσωπος των ταξιτζήδων και πρόσθεσε ότι δεν μπορεί η Αθήνα να έχει το ίδιο τεκμαρτό με την Κομοτηνή ή με την Καβάλα ή με πόλεις της επαρχίας, που τα ταξί κάνουν δύο κούρσες την ημέρα, για να φορολογούνται με 14.000 τεκμαρτό εισόδημα.

«Δεν έχετε προβλέψει τις χήρες και τα ανήλικα. Μετά από θάνατο κληρονομούν μια άδεια ταξί και το δίνουν για 400 ή 500 ευρώ το μήνα ενοίκιο, για να έχουν εισόδημα και εσείς τους βάζετε 14.000 ευρώ φορολογία. Αν είναι δυνατόν» τόνισε ο κ. Κασιδιάρης και πρόσθεσε: «Μας βγάζετε έξω από το επάγγελμα. Πρέπει να πάτε σε διορθώσεις».

«Αυτή τη στιγμή ο κλάδος βρίσκεται σε κινητοποιήσεις. Αν δεν υπάρξουν αλλαγές, για να μπορέσουμε και εμείς να επιβιώσουμε, να είστε σίγουροι ότι δεν κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα» ανέφερε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα