AB: Νέο mega store στο Μαρούσι

Διαβάζεται σε 2'
AB: Νέο mega store στο Μαρούσι
Intime

Με έκπτωση 10% επί του συνόλου των προϊόντων για τις επόμενες δύο εβδομάδες εγκαινιάζεται σήμερα το νέο κατάστημα της αλυσίδας. Οι στόχοι για ανακαινίσεις και δίκτυο

Ένα νέο κατάστημα – ναυαρχίδα στο Μαρούσι, επένδυση που ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ, προσέθεσε στο δίκτυό της η ΑΒ Βασιλόπουλος. Πρόκειται για το 311ο κατάστημα της εταιρείας (διαθέτει και επιπλέον 250 franchise) και βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 34 και Ρωμανού Μελωδού, κοντά στον κόμβο Αμαρουσίου, σε έκταση που μισθώνεται από το Ίδρυμα Μιμικόπουλου.

Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα που λειτουργεί η αλυσίδα, με μεγαλύτερο αυτό του Ελληνικού, όπως τόνισε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Λαβίδας. Απασχολεί 92 υπαλλήλους και διαθέτει 20.000 κωδικούς, σημαντικά μεγάλο μέρος των οποίων αποτελούν brands ιδιωτικής ετικέτας του ομίλου της Ahold σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων.

Όπως τόνισε ο κ. Λαβίδας, οι ετήσιες επενδύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ανέρχονται στα επίπεδα των 50 εκατ. ευρώ και εστιάζουν σε νέα καταστήματα, ανανέωση εξοπλισμού, logistics και προώθηση του προγράμματος franchise. Συνολικά, όπως έχει αναφερθεί προγενέστερα, το πλάνο προβλέπει την ίδρυση 198 νέων καταστημάτων, 16 εταιρικών και 182 franchise στην επόμενη τριετία.
Η λειτουργία του νέου καταστήματος συνοδεύεται και με έκπτωση 10% σε όλα τα προϊόντα για 15 μέρες, έως τις 13 Δεκεμβρίου, ανεξάρτητα με τις προωθητικές ενέργειες.

Με «πιλότο» το νέο κατάστημα θα γίνει και το rebranding των υπολοίπων 10 Mega καταστημάτων της αλυσίδας, όπως ανέφερε η διοικητική ομάδα της αλυσίδας, με πρώτο εκείνο του Ελληνικού, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ. η ανακαίνιση του οποίου ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Ενώ το κατάστημα στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει στις αρχές Ιανουαρίου.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της κ. Νίκος Λαβίδας κινείται κοντά στα περσινά επίπεδα, ενώ για το σύνολο της χρήσης εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί οριακή αύξηση σε σχέση με το 2022. Πέρυσι η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφάνισε πωλήσεις 1,98 δις. ευρώ, -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά-, και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα