AB Βασιλόπουλος: Τι “κρύβεται” πίσω από την συνεργασία με τον Άκη Πετρετζίκη

AB Βασιλόπουλος: Τι “κρύβεται” πίσω από την συνεργασία με τον Άκη Πετρετζίκη
Συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος με τον σεφ Άκη Πετρετζίκη

Το στοίχημα του νέου Brand President της ΑΒ Βασιλοπούλος, Βασίλη Σταύρου και ο ρόλος που καλείται να παίξει ο σεφ Άκης Πετρετζίκης μέσα από τα γεύματα που ετοιμάζει για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Την τελευταία εβδομάδα λάβαρα, αφίσες και άλλα διαφημιστικά με την εικόνα του Άκη Πετρετζίκη, που καλούν τους πελάτες να δοκιμάσουν τις δημιουργίες του, έχουν κατακλύσει 120 σούπερ μάρκετ, από τα συνολικά 460, της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η αλυσίδα που γιορτάζει φέτος τα 80α της γενέθλια έχει αντικαταστήσει την “ανώνυμη” σειρά έτοιμων γευμάτων με τα ΑΒ You’ll Love με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.

Ο σεφ που δεν είναι άγνωστος στην ΑΒ, καθώς έχει συνδέσει το όνομα του και την φωνή του με προωθητικές καμπάνιες (π.χ σκεύη κουζίνας) δημιούργησε ειδικά για την Βασιλόπουλος μία ποικιλία από γεύματα και σνακ, εμπνευσμένα από την ελληνική και διεθνή κουζίνα. Σε επικοινωνία που είχε το News247 με την ΑΒ Βασιλόπουλος μας ανέφεραν ότι διατίθενται περισσότερες από 50 συνταγές από έτοιμα μαγειρευτά φαγητά που προσφέρονται στην βιτρίνα της “κουζίνας” των καταστημάτων καθώς και σαλάτες, πίτσες, πεϊνιρλί, σάντουιτς και επιδόρπια από τα ψυγεία του σούπερ μάρκετ. Σε όλα τα παραπάνω προϊόντα υπάρχει καθημερινή τροφοδοσία από τις εξειδικευμένες εταιρείες catering που συνεργάζεται για τον σκοπό αυτό η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η κίνηση αυτή είναι το πρώτο δείγμα γραφής του Βασίλη Σταύρου, του νέου Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο οποίος το περασμένο φθινόπωρο επέστρεψε από την Ρουμανία όπου “απογείωσε” την τοπική αλυσίδα Mega Image ( σ.σ. την παρέλαβε με τζίρο 490 εκατ. ευρώ και την πήγε μέσα σε μερικα χρόνια στα 1,2 δισ. ευρώ), αδελφή εταιρεία της ΑΒ καθώς και οι δύο αποτελούν θυγατρικές της Delhaize Ahold.

Το στοίχημα των φρέσκων

Ένας από τους βασικούς στόχους του κ. Σταύρου είναι να φέρει ξανά στην Βασιλόπουλος κάτι από την αίγλη της εποχής “και του πουλιού το γάλα” μία αίγλη που έμεινε λίγο πίσω τα τελευταία χρόνια στην προσπάθεια να πετύχει η αλυσίδα να κατακτήσει την πρώτη θέση κυρίως την εποχή που κατέρρεε το δίκτυο της Μαρινόπουλος. Όπως ο ίδιος ειχε περιγράψει πριν από μερικές εβδομάδες, στην πρώτη του επαφή με τους δημοσιογράφους, στους βασικούς στόχους για το 2019 είναι “η ΑΒ Βασιλόπουλος να γίνει η καλύτερη εταιρεία για να ψωνίζει κάποιος, να δουλεύει κάποιος καθώς και ο καλύτερος γείτονας”.

Βασίλης Σταύρου, Brand Presidend της ΑΒ Βασιλόπουλος www.dkartstudio.gr

Για τον Βασίλη Σταύρου ο τομέας των φρέσκων – και κατ’ επέκταση η συνεργασία με τον Άκη Πετρετζίκη – είναι στρατηγικής σημασίας. Από την ΑΒ Βασιλόπουλος αναφέρουν ότι φιλοδοξούν να αποτελέσει βασικό πυλώνα ανάπτυξης και διαφοροποίησης για τα επόμενα χρόνια. Επίσης είναι ένας τομέας τον οποίο τον γνωρίζει όσο λίγοι στην Ελλάδα. Η πρώτη του δουλειά στην ΑΒ πίσω στο 1994, όταν η αλυσίδα διέθετε μόλις 14 σούπερ μάρκετ, ήταν προϊστάμενος σε ένα νεοσύστατο τμήμα με έξι άτομα που συσκεύαζε φρουτολαχανικά. Ήταν το πρώτο σκαλοπάτι για να αναδειχθεί και να ακολουθήσουν άλλες θέσεις ευθύνης τα επόμενα χρόνια με αποκορύφωμα την διοίκηση της Mega Image και σήμερα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα