Αυτές είναι οι μάρκες που κέρδισαν τις καρδιές των καταναλωτών το 2017

Αυτές είναι οι μάρκες που κέρδισαν τις καρδιές των καταναλωτών το 2017
epa05180317 Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks at the Facebook Innovation Hub in Berlin, Germany, 25 February 2016. Zuckerberg presented studies on Artificial Intelligence inter alia. Mark Zuckerberg, founder and chief executive of the social networking giant Facebook, has arrived in Berlin for two days of talks as Germany debates how to tackle online xenophobia and hate speech amid an influx of refugees. Facebook agreed in December 2015 to abide by German laws on hate speech on their sites in Germany, responding to complaints by the government that they are too slow to take down xenophobic abuse posted online. EPA/KAY NIETFELD EPA

Η νέα λίστα με τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands τη χρονιά που μας πέρασε – Ποια είναι η αξία τους σήμερα

Σε μια σύγχρονη επιχειρηματική εποχή, ποια είναι τα brands που κερδίζουν τις «καρδιές» των καταναλωτών ταχύτερα;

Δείτε παρακάτω τις μάρκες που είδαν την αξία τους να αυξάνεται το 2017 σε σχέση με το περασμένο έτος, σύμφωνα με έρευνα της BrandZ για τα 100 πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως:

ALIBABA

Mεταβολή σε σχέση με πέρυσι: 20%

Αξία brand: 59 δισ. δολάρια

 

NETFLIX

Mεταβολή σε σχέση με πέρυσι: 30%

Αξία brand: 12 δισ. δολάρια

epa05111097 (FILE) A file picture dated 20 August 2015 of an exterior view on the Netflix Corporate headquarters in Los Gatos, California, USA. Netflix is to release their 4th quarter 2015 results on 19 January 2016. EPA/JOHN G. MABANGLO *** Local Caption *** 52133527 EPA/JOHN G. MABANGLO *** Local Caption *** 52133527 EPA

 

FACEBOOK

Mεταβολή σε σχέση με πέρυσι: 27%

Αξία brand: 130 δισ. Δολάρια

epa05180317 Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks at the Facebook Innovation Hub in Berlin, Germany, 25 February 2016. Zuckerberg presented studies on Artificial Intelligence inter alia. Mark Zuckerberg, founder and chief executive of the social networking giant Facebook, has arrived in Berlin for two days of talks as Germany debates how to tackle online xenophobia and hate speech amid an influx of refugees. Facebook agreed in December 2015 to abide by German laws on hate speech on their sites in Germany, responding to complaints by the government that they are too slow to take down xenophobic abuse posted online. EPA/KAY NIETFELD EPA

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΣΤΟ FORTUNEGREECE.GR

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα