Coca Cola Τρία Έψιλον: Χρονιά σημαντικής ανάπτυξης με αύξηση όγκου πωλήσεων το 2018

Coca Cola Τρία Έψιλον: Χρονιά σημαντικής ανάπτυξης με αύξηση όγκου πωλήσεων το 2018

Στα 17,8 εκατομμύρια ευρώ οι συνολικές επενδύσεις στην Ελλάδα, στα 89,5 εκατομμύρια η συνεισφορά στα φορολογικά και ασφαλιστικά έσοδα του κράτους.

Χρονιά σημαντικής ανάπτυξης ήταν για την Coca-Cola Τρία Έψιλον το 2018, σύμφωνα και με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, πέτυχε αύξηση 4,6% στον όγκο πωλήσεων, 5,2% στα καθαρά έσοδα και 26,2% στην κερδοφορία.

Πιο συγκεκριμένα, ο όγκος πωλήσεων ανήλθε στα 110,8 εκατ. κιβώτια έναντι 105,9 εκατ. το 2017, τα καθαρά έσοδα πωλήσεων ανήλθαν στα €480,7 εκατ. έναντι €456,9 εκατ. το 2017, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων της χρήσης ανήλθαν στα €11,7 εκατ. έναντι €4,2 εκατ. το 2017, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε €18,8 εκατ. από €14,9 εκατ. για το 2017.

Το 2018 συνεχίστηκε και το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας με συνολικές επενδύσεις στη χώρα ύψους €17,8 εκατ., ενώ στα €89,5 εκατ. ανήλθε η συνεισφορά της εταιρείας στα φορολογικά και ασφαλιστικά έσοδα του κράτους.

Όπως σημειώνεται στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση για το 2018, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, που συμπληρώνει φέτος τα 50 της χρόνια, στηρίζει τη στρατηγική και τους στόχους της για τη βιώσιμη ανάπτυξη σε πέντε πυλώνες: φροντίδα για τους ανθρώπους, συνεισφορά στην οικονομία της χώρας, βιώσιμη ανάπτυξη και εξοικονόμηση πόρων, δημιουργία αξίας στις τοπικές κοινωνίες και καινοτομία για τους καταναλωτές και τους πελάτες, με στόχο να τους προσφέρει το κατάλληλο προϊόν, στην κατάλληλη συσκευασία και τιμή, για κάθε κανάλι διανομής και ανταποκρινόμενο σε κάθε ευκαιρία κατανάλωσης.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε: «Το 2018 ήταν μια χρονιά σημαντικής ανάπτυξης στην οποία συντέλεσαν η δυνατή τουριστική σεζόν και το βελτιωμένο οικονομικό περιβάλλον. Πετύχαμε ανάπτυξη στην κατηγορία των αναψυκτικών, με αιχμή τις Coca-Cola Zero και Coca-Cola Regular, ενώ ανοδικά κινήθηκαν τα Schweppes, η Sprite και το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ. Το 2019 συνεχίζουμε με τις ίδιες βάσεις να δημιουργούμε αξία για τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και φυσικά για την ελληνική οικονομία και κοινωνία».

Πηγή: 

ΑΠΕ ΜΠΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Coca-Cola
SHARE: