Εκτός Zeus + Dione η Μαρέβα Μητσοτάκη. Το πρακτικό της απόφασης

Εκτός Zeus + Dione η Μαρέβα Μητσοτάκη. Το πρακτικό της απόφασης
H Mαρέβα Μητσοτάκη κατά την επίσκεψη του Προέδρου της Κίνας Σι Τζιπίνγκ στις εγκαταστάσεις της Cosco Eurokinissi

Εκτός διοίκησης για πρώτη φορά από την σύσταση της Zeus + Dione η συνδημιουργός της Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη. Δημοσιεύθηκε η αλλαγή στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας.

Ξαφνικό τέλος για την επιχειρηματική δραστηριότητα της κας. Μαρέβας Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη η αποχώρηση της από την θέση της προέδρου και Διευθύνουσας Συμβούλου της εταιρείας Zeus + Dione της οποίας υπήρξε συνδημιουργός. Όπως φαίνεται και από την παρακάτω σημερινή ανάρτηση στο ΓΕΜΗ νέα πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος αναλαμβάνει η κα. Δήμητρα Κολοτούρα ενώ η κα. Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη είναι η πρώτη φορά από την σύσταση της Zeus + Dione που δεν κατέχει θέσει στο Δ.Σ..

Το πρακτικό του νέου Δ.Σ.

Η θητεία το νέου διοικητικού συμβουλίου έχει ξεκινήσει ήδη από τις 5 Ιουνίου και η αποχώρηση της Μαρέβα Μητσοτάκη αποτελεί έκπληξη καθώς πέρυσι τον Ιούνιο η έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων είχε αποφασίσει την παράταση της θητείας της ως προέδρου και Διευθύνουσας Συμβούλου έως τον Ιούνιο του 2024 με δυνατότητα παράτασης έως και το 2025.

Το ίδιο διάστημα υπήρξαν τροποποιήσεις και στο καταστατιτκό της Zeus + Dione και σύμφωνα με πληροφορίες πέρα από την διοικητική αποχώρηση θα υπάρξει και μετοχική για την σύζυγο του πρωθυπουργού. Παράλληλα πληροφορίες θέλουν και την αποχώρηση της από την Endeavor Greece, σκέλος του διεθνούς οργανισμού που βοηθάει στην οικονομική ενίσχυση και στην δικτύωση νέων επιχειρηματιών.

H ιστορία της Zeus + Dione

Τα προϊόντα Zeus + Dione έκαναν την εμφάνιση τους πριν από περίπου 8 χρόνια και όπως έλεγαν το 2014 στο News24/7 ήταν και μια προσπάθεια αναγέννησης της ελληνικής παραγωγής στον συγκεκριμένο τομεά.

«Πριν φτιαχτεί η εταιρία, ψάχναμε για ένα χρόνο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας ποιος κάνει και τι. Ταξιδεύαμε πάρα πολύ. Θέλαμε όλη η πρώτη ύλη να είναι αυστηρά ελληνική και να ενεργοποιήσουμε τις εθνικές μας δυνατότητες. Ακόμα και τα υφάσματα θέλαμε να είναι ελληνικά. Εκεί συνειδητοποιήσαμε ότι η Ελλάδα παράγει μόνο μετάξι και αυτό συμβαίνει στο Σουφλί. Δεν υπάρχουν πια οι βιομηχανίες οι μεγάλες, όπως η “Πειραϊκή Πατραϊκή” ή άλλες που παρήγαγαν βαμβακερά. Μετά ξεκίνησε ο αγώνας δρόμου να βρούμε βυρσοδεψεία. Κατά την αναζήτηση, αντιληφθήκαμε γρήγορα ότι επίσης τα περισσότερα βυρσοδεψεία έχουν κλείσει και αρκεστήκαμε σε αυτά της Κρήτης, του Βόλου και λίγων της Αθήνας».

Τα επόμενα χρόνια παρουσίασε έντονη ανοδική πορεία με τα προϊόντα της να έχουν εισέλθει δυναμικά στις διεθνείς αγορές. Σε επίπεδο πωλήσεων το 2018 (σ.σ. όπου είναι και ο τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) οι πωλήσεις ανήλθαν σε 2,08 εκατ. ευρώ σημαντικά αυξημένες σε σχέση με την περασμένη χρήση όπου ήταν 1,78 εκατ. ευρώ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα