Φουρλής: Η αποχώρηση από την Τουρκία και η αναδιάταξη στην αγορά αθλητικών

Φουρλής: Η αποχώρηση από την Τουρκία και η αναδιάταξη στην αγορά αθλητικών
iStock

Η απόφαση μεταβίβασης της δραστηριότητας στην τουρκική αγορά σταματά τις ζημιές που παρουσίαζε η Intersport. Επικέντρωση για τον ελληνικό εμπορικό όμιλο σε Ελλάδα και ΝΑ Ευρώπη.

Την αποχώρηση του από την αγορά της Τουρκίας, μεταβιβάζοντας τη δραστηριότητα του στον τομέα της λιανικής αθλητικών με το σήμα της Intersport, αποφάσισε η διοίκηση του ομίλου Φουρλή, βάζοντας τέρμα σε μια επί μακρόν ζημιογόνο επένδυση.

Μετά και την προηγούμενη πώληση της The Athlete’s Foot (λόγω πώλησης του σήματος διεθνώς σε τρίτο φορέα), ο όμιλος Φουρλή ανασυντάσσεται συνεχίζοντας τις επενδύσεις στον τομέα αθλητικών σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο, όπου διατηρεί δίκτυο άνω των 100 καταστημάτων και το δικαίωμα franchise της Intersport.

Στην Τουρκία, ο ελληνικός όμιλος είχε έχει παρουσία από τον Φεβρουάριο του 2011 όταν απέκτησε τα δικαιώματα franchise και την ίδρυση καταστημάτων Intersport. Από το 2014 προστέθηκε και η συμφωνία ανάληψης των δικαιωμάτων franchise για την ανάπτυξη καταστημάτων The Athlete’s Foot (TAF). Είχε δημιουργήσει δίκτυο 30 καταστημάτων, το οποίο περιόρισε σημαντικά τα επόμενα χρόνια, μειώνοντας το στα 12 σημεία πώλησης- καθώς η οικονομική και νομισματική κρίση επέδρασε αρνητικά στην όλη δραστηριότητα- ώσπου αποφάσισε τη μεταβίβαση στον τουρκικό όμιλο Eren Perakende ve Tekstil Anonim Şirketi έναντι 3 εκατ. ευρώ περίπου (enterprise value). Η δραστηριότητα στην Τουρκία αποτελούσε μόλις το 2% του συνολικού κύκλου εργασιών του ομίλου το 2021, ωστόσο, σε επίπεδο κερδοφορίας δεν απέδιδε παρά τις διορθωτικές κινήσεις συγκράτησης του κόστους λειουργίας.

Σημειώνεται ότι στο 9μηνο του 2022 η δραστηριότητα αθλητικών ειδών του ομίλου Fourlis (Intersport και The Athlete’s Foot) εμφάνισε πωλήσεις 131,5 εκατ. ευρώ και κέρδη EBITDA 7,4 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος συνεχίζει δε τις επενδύσεις, με το πρόγραμμα ανακαινίσεων καταστημάτων να έχει προχωρήσει σήμερα στο 60% του δικτύου, σε όλες τις χώρες ενώ προωθείται και η ανάπτυξη νέων καταστημάτων. Παραλλήλως, λειτουργούν e-shops της φίρμας σε όλες τις αγορές, συμπληρώνοντας την omnichannel παρουσία στη λιανική αθλητικών.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα