Γιατί έκλεισε το Zara στο Κολωνάκι

Γιατί έκλεισε το Zara στο Κολωνάκι

Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν την διοίκηση της Zara να κλείσει το κατάστημα στην οδό Σκουφά. Τι θα ανοίξει στην θέση του

Στην εύκολη μετάφραση: "η κρίση έκλεισε το Zara στο Κολωνάκι", την οποία επέλεξαν τα περισσότερα site λίγο μετά από την εικόνα του κλειστού καταστήματος στην οδό Σκουφά δεν έχει καμία βάση. Σύμφωνα με πληροφορίες του news247 η επιλογή αυτή της διοίκησης έχει να κάνει με το ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είναι πλέον μικρό για τα δεδομένα της σημερινής της αλυσίδας Zara.

Χαρακτηριστικό ότι δεν υπάρχουν σκέψεις αποπένδυσης από τον όμιλο Inditex (η μητρική της Zara) είναι ότι στο συγκεκριμένο ακίνητο εξετάζεται να λειτουργήσει άλλο σήμα του ομίλου. Έτσι πέρα από το Massimo Dutti και Zara Home που ήδη έχει ο όμιλος στο Κολωνάκι σύντομα θα έχει παρουσία στην περιοχή και με ένα εκ των Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Bershka που είναι τα υπόλοιπα σήματα με τα οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.

Ένα άλλο ενδεικτικό στοιχείο που δείχνει ότι ο όμιλος Inditex δεν χτυπήθηκε ιδιαίτερα από την κρίση στην Ελλάδα είναι ότι το 2015 παρουσίασε μέσω των δραστηριοτήτων στην χώρα μας αύξηση πωλήσεων της τάξης του 6% φθάνοντας τα 420,5 εκατ. ευρώ.

 Συγκεκριμένα η αλυσίδα Zara εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 6,04% στα 196,3 εκατ.ευρώ, ενώ διψήφια αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι αλυσίδες Stradivarius (+15,02%) με πωλήσεις 43,7 εκατ.ευρώ και Zara Home (+12,41%) στα 17,2 εκατ.ευρώ. Ακολούθησε η αλυσίδα Bershka με αυξημένες πωλήσεις κατά 7,03% στα 68,6 εκατ.ευρώ, η Oysho με 20 εκατ.ευρώ (+2,93%) και η Pull&Bear με πωλήσεις της τάξης των 48,1 εκατ.ευρώ (+0,51%). Η μοναδική αλυσίδα του ομίλου η οποία παρουσίασε μικρή κάμψη (-1,74%) είναι η Massimo Dutti, της οποίας οι πωλήσεις ανήλθαν το 2015 στα 26,6 εκατ.ευρώ.

SHARE:

24Media Network