Κατά τη διάρκεια της επετειακής της εκδήλωσης που έγινε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, και μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που αναμένεται να θέσει νέες βάσεις στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.
«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας και τους προμηθευτές μας αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο ίδιος.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκλεκτοί καλεσμένοι της ΑΒ ανακάλυψαν τα νέα concepts σε προϊόντα, ικανά να ικανοποιήσουν κάθε καταναλωτή που σύντομα θα φιλοξενηθούν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Φρέσκος αέρας πνέει και στο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο η προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά, όπου κι αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, η ΑΒ θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματά της ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τα επίπεδα εξυπηρέτησης.
Για μία σύγχρονη εταιρεία σαν αυτή, που ζει μέσα στον παλμό των εξελίξεων, το μέλλον έρχεται μαζί με μία βαριά ευθύνη. Την ευθύνη που έχει κάθε μεγάλη εταιρεία να προστατεύσει τον πλανήτη. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ ώστε μαζί να #allazoumesinithies. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:
Στη συνέχεια, η εταιρεία ανακοίνωσε αλλαγές που θα κάνουν την αγοραστική εμπειρία πιο συναρπαστική από ποτέ για κάθε πελάτη με γνώμονες την υψηλή τεχνογνωσία, τη διαρκή αναζήτηση, και τον σεβασμό στις προτιμήσεις και τον χρόνο του κάθε πελάτη.
Συγκεκριμένα, το ήδη επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus εξελίσσεται για να παρέχει στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις αγοραστικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη, ενώ κάθε κάτοχος της AB Plus κάρτας θα μπορεί να ενεργοποιεί απλά και γρήγορα προϊοντικές προτάσεις που απευθύνονται μόνο σε εκείνον. Κατ' αυτόν τον τρόπο, το αγοραστικό ταξίδι στην ΑΒ γίνεται το δικό του προσωπικό ταξίδι, μια εμπειρία που μπορεί να ξεκινάει από όπου κι αν βρίσκεται και να ολοκληρώνεται είτε online, μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του.
Κι αν μέχρι σήμερα η ΑΒ είχε... και του πουλιού το γάλα, τώρα πια θα έχει ακόμα περισσότερα προϊόντα διαθέσιμα για κάθε είδος καταναλωτή, διαμορφώνοντας νέους χώρους μέσα στα καταστήματά της για να κάνουν τα καθημερινά ψώνια ακόμα πιο απολαυστικά. Συγκεκριμένα θα δημιουργηθούν τα παρακάτω corners:
Μέλλον χωρίς τεχνολογία δεν γίνεται! Γι' αυτό και η ΑΒ του μέλλοντος αξιοποιεί την τεχνολογία για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση μέσα από νέες τεχνολογικές εφαρμογές, όπως κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) και ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ, αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα, καθώς και την Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.
Έτσι η αγοραστική εμπειρία θα γίνει πιο διασκεδαστική, πιο εύκολη, πιο γρήγορη από ποτέ.
Το καλύτερο, δε, είναι πως η ΑΒ του Αύριο είναι εδώ... Αφού οι αλλαγές έρχονται στα καταστήματά της πολύ σύντομα. Τι άλλο να ζητήσετε από το σουπερμάρκετ του μέλλοντος;