Η ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει τον πήχη για το σουπερμάρκετ του αύριο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει τον πήχη για το σουπερμάρκετ του αύριο
CHRIS PAPANASTASIOU KONTOS

Σε ένα σκηνικό σαν καρτ-ποστάλ από τη ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου ξεκινάει η σχέση της με τους παραγωγούς, η ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασε τα 80 της χρόνια και έβαλε τα θεμέλια για την ΑΒ του Αύριο μέσα από καινοτομίες και concepts που αντανακλούν τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την άριστη εξυπηρέτηση.

Κατά τη διάρκεια της επετειακής της εκδήλωσης που έγινε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, και μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που αναμένεται να θέσει νέες βάσεις στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας και τους προμηθευτές μας αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο ίδιος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει τον πήχη για το σουπερμάρκετ του αύριο
CHRIS PAPANASTASIOU KONTOS

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκλεκτοί καλεσμένοι της ΑΒ ανακάλυψαν τα νέα concepts σε προϊόντα, ικανά να ικανοποιήσουν κάθε καταναλωτή που σύντομα θα φιλοξενηθούν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Φρέσκος αέρας πνέει και στο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο η προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά, όπου κι αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, η ΑΒ θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματά της ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τα επίπεδα εξυπηρέτησης.

Για μία σύγχρονη εταιρεία σαν αυτή, που ζει μέσα στον παλμό των εξελίξεων, το μέλλον έρχεται μαζί με μία βαριά ευθύνη. Την ευθύνη που έχει κάθε μεγάλη εταιρεία να προστατεύσει τον πλανήτη. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ ώστε μαζί να #allazoumesinithies. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

  • Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
  • Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Στη συνέχεια, η εταιρεία ανακοίνωσε αλλαγές που θα κάνουν την αγοραστική εμπειρία πιο συναρπαστική από ποτέ για κάθε πελάτη με γνώμονες την υψηλή τεχνογνωσία, τη διαρκή αναζήτηση, και τον σεβασμό στις προτιμήσεις και τον χρόνο του κάθε πελάτη.

Συγκεκριμένα, το ήδη επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας AB Plus εξελίσσεται για να παρέχει στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις αγοραστικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη, ενώ κάθε κάτοχος της AB Plus κάρτας θα μπορεί να ενεργοποιεί απλά και γρήγορα προϊοντικές προτάσεις που απευθύνονται μόνο σε εκείνον. Κατ' αυτόν τον τρόπο, το αγοραστικό ταξίδι στην ΑΒ γίνεται το δικό του προσωπικό ταξίδι, μια εμπειρία που μπορεί να ξεκινάει από όπου κι αν βρίσκεται και να ολοκληρώνεται είτε online, μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει τον πήχη για το σουπερμάρκετ του αύριο
CHRIS PAPANASTASIOU KONTOS

Κι αν μέχρι σήμερα η ΑΒ είχε... και του πουλιού το γάλα, τώρα πια θα έχει ακόμα περισσότερα προϊόντα διαθέσιμα για κάθε είδος καταναλωτή, διαμορφώνοντας νέους χώρους μέσα στα καταστήματά της για να κάνουν τα καθημερινά ψώνια ακόμα πιο απολαυστικά. Συγκεκριμένα θα δημιουργηθούν τα παρακάτω corners:

  • Αρμονία: Ειδικός χώρος με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.
  • Juice bar: για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν είτε επιλέγοντας από τις προτάσεις της ΑΒ.
  • La Fromagerie: Ειδικά διαμορφωμένος χώρος με μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο. Ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
  • Έτοιμα Γεύματα ΑΒ: Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους οι πελάτες, ήδη, μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους πιάτο από την μεγάλη και πλούσια γκάμα ΑΒ You’ll love με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
  • Grab & Go: Ένας νέος χώρος για να απολαμβάνει κάθε πελάτης κάτι γρήγορο και νόστιμο on the go.

Μέλλον χωρίς τεχνολογία δεν γίνεται! Γι' αυτό και η ΑΒ του μέλλοντος αξιοποιεί την τεχνολογία για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση μέσα από νέες τεχνολογικές εφαρμογές, όπως κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) και ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ, αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα, καθώς και την Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

Έτσι η αγοραστική εμπειρία θα γίνει πιο διασκεδαστική, πιο εύκολη, πιο γρήγορη από ποτέ.

Το καλύτερο, δε, είναι πως η ΑΒ του Αύριο είναι εδώ... Αφού οι αλλαγές έρχονται στα καταστήματά της πολύ σύντομα. Τι άλλο να ζητήσετε από το σουπερμάρκετ του μέλλοντος;

Η ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει τον πήχη για το σουπερμάρκετ του αύριο