Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στο 107% ο ρυθμός ανάπτυξης τον Μάιο στην Ελλάδα

e-shopping
e-shopping 123RF

Συνεχίζει να καταγράφει δυναμική πορεία το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και τον Μάιο αν και η επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων επιβράδυνε την ανοδική πορεία.

Κάθε άλλο παρά επιστροφή στους “φυσιολογικούς” ρυθμούς ανάπτυξης του 25% ετησίως σημειώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων στη χώρα μας, καθότι στο σύνολο του Μαΐου (εβδομάδα 18 έως 22) ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και παραπάνω από τετραπλάσιος από την αρχή του 2020.

Εντύπωση προκαλεί ότι με την λήξη της καραντίνας οι καταναλωτές δεν επέστρεψαν αυτόματα στο φυσικό δίκτυο των καταστημάτων, αλλά συνέχισαν να αγοράζουν online, δείχνοντας αυξημένη εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό κανάλι.

Ωστόσο το διάστημα 18 έως 31 Μαΐου παρατηρείται μία επιβράδυνση του αναπτυξιακού ρυθμού, που λογικά αποδίδεται στην λειτουργία και των εμπορικών κέντρων αλλά και στον σχετικά καλό καιρό που επικράτησε στη χώρα μας.

Πατήστε πάνω στον πίνακα για να τον δείτε σε μεγάλο μέγεθος
Πατήστε πάνω στον πίνακα για να τον δείτε σε μεγάλο μέγεθος

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε μηνιαίως στην περίοδο της πανδημίας από τον GR.EC.A τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice.

Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.

Με την 3η φάση αυτής της έρευνας ολοκληρώνονται και οι πρωτοβουλίες του GR.EC.A για την πανδημία, όπως αυτές δημοσιεύτηκαν στο greekecommerce.gr/covid-19 αλλά σηματοδοτείται ταυτόχρονα και η λήξη της θητείας του 9μελούς ΔΣ του GRECA και της προέδρου του, Δρ. Κ. Φραϊδάκη.

SHARE:

24Media Network