Ken Allen στο NEWS 24/7: Όπως και παγκόσμια έτσι και στην Ελλάδα προτεραιότητα της DHL Express είναι η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ken Allen στο NEWS 24/7: Όπως και παγκόσμια έτσι και στην Ελλάδα προτεραιότητα της DHL Express είναι η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Hasselblad H4D

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Express μιλά στο NEWS 24/7 για τους στόχους της εταιρείας, με αφορμή τη δημιουργία του νέου, υπερσύγχρονου Hub της στις Βρυξέλλες

Το NEWS 24/7 βρέθηκε στα εγκαίνια του υπερσύγχρονου Hub της DHL Express στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών τα οποία πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου. Η δημιουργία του εν λόγω hub – του 5ου μεγαλύτερου που διαθέτει η DHL Express παγκοσμίως – τετραπλασιάζει την χωρητικότητα και την δυναμική της εταιρείας στις Βρυξέλλες μιας και μπορεί να εξυπηρετεί έως και 42.000 αποστολές την ώρα.

Το νέο κέντρο που αποτελεί επένδυση ύψους 140 εκατ. ευρώ, και εκτείνεται σε 36.500 τ.μ., είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα logistics και διαθέτει 60 εισόδους φορτηγών και 26 πλήρως αυτοματοποιημένα airlocks ενώ προσέφερε και 200 νέες θέσεις εργασίας. Η επιλογή των Βρυξελλών για την δημιουργία του hub δεν είναι καθόλου τυχαία από την DHL Express η οποία με την κίνηση αυτή στοχεύει όχι μόνο να διατηρήσει αλλά να διευρύνει την ηγετική της θέση στον κλάδο των logistics και των διεθνών ταχυμεταφορών.

Το NEWS 24/7 βρέθηκε στο νέο hub της DHL Express, όπου μίλησε με τον Ken Allen, Διευθύνοντα Σύμβουλο της DHL Express, ο οποίος ερωτώμενος για την παρουσία του πολυεθνικού κολοσσού στην Ελλάδα, τόνισε πως όπως και παγκόσμια έτσι και στην Ελλάδα, προτεραιότητα της DHL Express είναι η τόνωση και στήριξη των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω της προώθησης των προϊόντων τους σε όλο τον κόσμο, με άξονα το απαράμιλλο Δίκτυο της DHL Express. Σχετικά με την στρατηγική που διαμορφώνει στη χώρα μας στον τομέα της εφοδιαστικής, ο κ. Allen ανέφερε χαρακτηριστικά: «ο ρόλος μας είναι να συνεργαζόμαστε με τις κυβερνήσεις σε αυτό που αποφασίζουν να κάνουν, αφού κανείς δεν γνωρίζει καλύτερα από τις εθνικές κυβερνήσεις την στρατηγική για την ανάπτυξη του τομέα της εφοδιαστικής στον τόπο τους.»

Αξίζει να σημειωθεί πως η  DHL Express έφερε πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες courier το 1978 και φέτος συμπληρώνει τα 40 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη χώρα. Στην Ελλάδα, κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και διατηρεί ένα πελατολόγιο που ξεπερνά τους 3,500 πελάτες.

Σχετικά με την επένδυση που έχει πραγματοποιήσει η DHL στην Ελλάδα και το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο επικεφαλής της DHL Express σημειώνει ότι, «Σκεπτόμενος την εκπληκτική πορεία της DHL Express στην Ελλάδα τα τελευταία 5-6 χρόνια, τα αποτελέσματα της επένδυσής μας στο διεθνές αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος είναι παραπάνω από ενθαρρυντικά! Στόχος των επενδύσεων μας σε όλο τον κόσμο είναι η στήριξη των πελατών μας μέσα από το απαράμιλλο δίκτυο μας. Για παράδειγμα, η ενίσχυση του hub στο Σινσινάτι των ΗΠΑ βοηθάει και τις ελληνικές επιχειρήσεις στις αποστολές προϊόντων στην αμερικανική αγορά.»

Η  προαναφερθείσα επένδυση περιελάμβανε την πλήρη αναβάθμιση των σημείων παρουσίας της DHL Express σε όλη την Ελλάδα – και κυρίως του κέντρου διαλογής της εταιρείας στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών συνολικής έκτασης 8.000τμ – τον εξοπλισμό των ανθρώπων της με εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας και την ανανέωση του στόλου της εταιρείας με οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον.

Τέλος, αναφερόμενος στην έξαρση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τονίζει πως «ακόμα και για τις ελληνικές επιχειρήσεις, η εγχώρια αγορά δεν επαρκεί πολλές φορές. Ο κόσμος προσφέρει ευκαιρίες σε όλους. Όταν δε μιλάμε για εμπόριο και Logistics θα πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας και την τουριστική βιομηχανία, η οποία είναι πολύ σημαντική για την ελληνική οικονομία. Αν για παράδειγμα ένας τουρίστας έρθει στην Ελλάδα και του αρέσουν κάποια τοπικά προϊόντα όπως το ελαιόλαδο ή ακόμα και τα σουβενίρ με αρχαία, όταν επιστρέψει στην πατρίδα του μπορεί να θελήσει να κάνει online παραγγελία για την προμήθεια των προϊόντων αυτών.» Για αυτό και η DHL επενδύει στρατηγικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση. Χαρακτηριστικά τόνισε ότι, «εταιρείες όπως οι αμερικανικές Amazon και Ebay, η κινεζική Alibaba, η ιαπωνική Rakuten, δημιουργούν έναν κόσμο όπως ακριβώς τον θέλουν οι καταναλωτές, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να αγοράζουν online, διαθέτοντας μία τεράστια ποικιλία προϊόντων σε τιμές για όλα τα βαλάντια. Εμείς από την πλευρά μας αλλάζουμε με μεγάλη ταχύτητα τις τεχνολογικές υποδομές μας, προσφέροντας μεγάλες επιλογές για την παράδοση των προϊόντων στον τόπο και τον χρόνο που επιθυμούν οι πελάτες μας. Το μέγεθος των πακέτων που συνηθίζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο (της τάξης των 5-6 κιλών) ταιριάζει ακριβώς στα συστήματά μας, οπότε θεωρώ ότι είμαστε απόλυτα έτοιμοι να ανταποκριθούμε και σε υψηλότερη ζήτηση».

Με 16 εκατομμύρια συσκευές να είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, το διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται ραγδαία (300 δισ. αξία αγορών τώρα και έως το 2020 θα αγγίξει τα 900 δισ.) ενώ η DHL Express ωθεί την ανάπτυξη του Έλληνα λιανέμπορου, αναλαμβάνοντας έναν υπεύθυνο συμβουλευτικό ρόλο στις εξαγωγικές του δραστηριότητες. Μεταφέρει με ασφάλεια και ταχύτητα τα αγαθά του, απλοποιεί τις τελωνειακές διαδικασίες, προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους παράδοσης τελευταίας τεχνολογίας και τελικά ολοκληρώνει την εμπειρία του τελικού καταναλωτή, με τη σφραγίδα αξιοπιστίας της DHL Express, της κορυφαίας εταιρείας παγκοσμίως στις διεθνείς ταχυμεταφορές.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα