Lamda Development: Υψηλό ενδιαφέρον για τα εμπορικά projects στο Ελληνικό

Lamda Development: Υψηλό ενδιαφέρον για τα εμπορικά projects στο Ελληνικό
Εργασίες ανάπλασης στο Ελληνικό ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ/INTIME NEWS

Την πλειονότητα της μεγάλης επώνυμης λιανικής συγκέντρωσε η εκδήλωση παρουσίασης των εμπορικών χώρων. Προσύμφωνα για τα malls σε Λ. Βουλιαγμένης και Αγ. Κοσμά.

Νέο κύκλο παρουσιάσεων προς δυνητικούς πελάτες – μετά τα οικιστικά projects- πραγματοποίησε η Lamda Development αναδεικνύοντας το σχεδιασμό της για τις εμπορικές αναπτύξεις στο Ελληνικό, δηλαδή το εμπορικό κέντρο επί της Λ. Βουλιαγμένης αλλά και του premium mall στην παραλία του Αγ. Κοσμά, καθώς και του commercial hub.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες εταιρείες όπως: ATTICA, CALIN (Ιntimissimi, Calzedonia), CALLISTA, DIXONS/ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, FOURLISGROUP (IKEA, Intersport, LeroyMerlin, Holland&Barett, Dpam), H&Mgroup, HOLMESPLACE, INDITEX (ZARA, OYSHO, MASSIMODUTTΙ κα), IMANOGLOU, KESSARIS, LALAOUNIS, ΜΑRINOPOULOS (GAP, Starbucks), MINASDESIGNS, NIKOSKOULIS, PUBLIC, PAGONI (Eponymo), PAPAIOANNOU (Lapin), SEPHORA, TSAVDAROGLOU (MAXMARA, MARELLA) VENETIAVILDIRIDIS, VILLAGECINEMAS (ANT1 GROUP), ZEUS&DIONE.

Πέραν των παραπάνω συνεργατών- δυνητικών μισθωτών το παρόν έδωσαν επίσης οι AXF GROUP, BSB FASHION, FAIS GROUP, FASHION BOX (BROOKS BROTHERS, REPLAY), FUNKY BUDDA, KOKKORIS OPTICS, PANAIDIS EYEWEAR, SOHO-SOHO.

Η εμπορευματοποίηση των λιανεμπορικών χώρων προς το παρόν αφορά σε υπάρχουσες εμπορικές δυνάμεις, ωστόσο, η δυναμική του project εκτιμάται ότι θα προσελκύσει και ξένους παίκτες – που δεν έχουν σημερινή παρουσία στη χώρα- αλλά και την αναβαθμισμένη παρουσία υφιστάμενων φιρμών (ίσως με νέα concepts).

Σημειώνεται ότι το VouliagmenisMall θα είναι 1,5 φορά μεγαλύτερο του TheMallAthens, με 280 καταστήματα. Υπολογίζεται ότι θα υποδεχτεί 17 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο. Οι κύριες κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2024. Ήδη, έχει συμφωνηθεί το 52% της μισθώσιμης επιφάνειας ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ξεπεράσει το 70%.

Το Riviera Galleria στην παραλία του Αγ. Κοσμά έχει μισθώσιμη επιφάνεια, 19.000 τ.μ και 100 καταστήματα. Ήδη, οι προσυμφωνίες μίσθωσης εμπορικών χώρων ξεπερνούν το 20% της μισθώσιμης επιφάνειας, ποσοστό που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 50% μέχρι το τέλος του έτους.

Σε ότι αφορά το Commercial Hub, με μεγάλης επιφάνειας εμπορικά καταστήματα που θα αναπτυχθεί από τον όμιλο Φουρλή, ήδη έχει αποφασιστεί η εγκατάσταση ενός μεσαίου μεγέθους ΙΚΕΑ και ενός καταστήματος Intersport (λιανικά concepts που αναπτύσσει ο όμιλος Φουρλή). Υπό αυτό το σχεδιασμό, απομένει ελεύθερος εμπορικός χώρος περίπου 16.000 τ.μ. στον οποίο θα δημιουργηθούν 8-10 καταστήματα (εμβαδού 1.500-2.000 τ.μ.) προς εκμίσθωση σε τρίτους παίκτες της λιανικής. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη υπάρχει ισχυρή ζήτηση από ενδιαφερόμενους λιανεμπόρους, ενώ η Trade Estates έχοντας ήδη αποκτήσει μια κρίσιμη μάζα εμπορικών πολυχώρων έχει συνάμα αναπτύξει το πελατολόγιο της.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα