ΜΕΒΓΑΛ: Πώς τα πάει στην νέα εποχή Χατζάκου

ΜΕΒΓΑΛ: Πώς τα πάει στην νέα εποχή Χατζάκου

Στοιχεία για την οικονομική πορεία της ΜΕΒΓΑΛ έδωσε η διοίκηση της εταιρείας σε πρόσφατη εκδήλωση. Ποιοι είναι οι στόχοι για το 2019

Το 2018 ήταν η πρώτη χρονιά που η ΜΕΒΓΑΛ λειτουργήσε υπό το νέο μετοχικό σχήμα όπου τον πρώτο λόγο έχουν η Vivartia και η οικογένεια Χατζάκου, με την τελευταία να ασκεί την διοίκηση μετά από την σχετική έγκριση των πιστωτριών τραπεζών. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν πριν από λίγες ημέρες στην κοπή της πίτας της εταιρείας, στο Πνευματικό Κέντρο "Κωνσταντίνος Χατζάκος" στα Κουφάλια, όπου βρίσκεται και η έδρα της ΜΕΒΓΑΛ το 2018 ήταν μία χρονιά όπου κινήθηκε ανοδικά.

Συγκεκριμένα ο Αναπληρωτής Οικονομικός Δ/ντής, κ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος Χατζάκος παρουσίασε τα αποτελέσματα του 2018, που έκλεισαν με αύξηση στα 112 εκατ. ευρώ από τα 107,7 εκατ. ευρώ που ήταν το 2017. Αν και ανοδικές οι πωλήσεις απέχουν τόσο από τον στόχο των 121,5 εκατ. ευρώ που είχε ανακοινώσει ως στόχο το περασμένο καλοκαίρι η διοίκηση της εταιρείας όσο και από τα 180 εκατ. ευρώ που ήταν μία από τις καλύτερες επιδόσεις που έχει πραγματοποιήσει η ΜΕΒΓΑΛ πριν από λίγα χρόνια.

Παράλληλα στην εκδήλωση ο κ. Παπαδόπουλος Χατζάκος περιέγραψε αναλυτικά τις επενδύσεις ύψους 5,3 εκατ ευρώ που ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη διετία και ανακοίνωσε ότι για το 2019 έχει ήδη σχεδιαστεί επενδυτικό πλάνο 4 εκατ. ευρώ.

Στην ίδια εκδήλωση η παρουσίαση του κ. Δημήτρη Τσιμούλα, Διευθυντή Πωλήσεων Ελλάδας, κινήθηκε στα νούμερα που σημείωσαν οι πωλήσεις της ΜΕΒΓΑΛ σε βάθος 10ετίας, υπογράμμισε τα δυνατά και αδύνατα σημεία και τις βελτιωτικές κινήσεις που έχουν σχεδιαστεί για αύξηση των μεριδίων, ενώ η Marketing Director, κα. Αθηνά Καλδή, παρουσίασε το πλήρες φάσμα ενεργειών υποστήριξης των προϊόντων με διαφημιστικές ενέργειες στο σύνολο των μέσων, καθώς και τις επικείμενες κυκλοφορίες νέων προϊόντων και στις τρεις κατηγορίες γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυροκομικά).

SHARE: