Πάνος Κωνσταντόπουλος: Η Stoiximan επενδύει στο μέλλον της Θεσσαλονίκης

O Πάνος Κωνσταντόπουλος Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Stoiximan

Ο διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της Stoiximan για την παρουσία της εταιρίας, του μεγαλύτερου παρόχου υπηρεσιών διαδικτυακής ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, στο Thessaloniki Summit.

Το Thessaloniki Summit δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Η τρίτη κατά σειρά διοργάνωση που λαμβάνει χώρα στη Θεσσαλονίκη μαγνητίζει το ενδιαφέρον του πολιτικού, επιχειρηματικού και ακαδημαϊκού κόσμου, τόσο από την Ελλάδα, όσο και από τα Βαλκάνια. Δικαίως. Πρωθυπουργοί, πολιτικοί, κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων, ειδικοί και διεθνείς αναλυτές θα δώσουν το «παρών» στο Thessaloniki Summit 2018, στις 15 και 16 Νοεμβρίου, με στόχο να αναδείξουν τις προοπτικές του οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος, των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων και της Ελλάδας.

Η Stoiximan φέτος στηρίζει το Thessaloniki Summit ως μεγάλος χορηγός ενός συνεδρίου που πλέον αποτελεί θεσμό για τη συμπρωτεύουσα.  

«Γιατί;» «Τι δουλειά έχει η Stoiximan σε ένα γεγονός χωρίς αθλητικό ενδιαφέρον και μάλιστα στη Θεσσαλονίκη;» Εύλογα τα ερωτήματα που πιθανώς γεννώνται σε όσους γνωρίζουν τη Stoiximan μόνο μέσα από την εμπορική της δραστηριότητα.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η Stoiximan αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο πάροχο υπηρεσιών διαδικτυακής ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο. Την ίδια στιγμή, μέσω του διεθνούς brand Betano, ο όμιλος Stoiximan αναπτύσσει δραστηριότητα σε 3 χώρες (Ρουμανία, Γερμανία & Αυστρία), υλοποιώντας ένα στρατηγικό επενδυτικό πλάνο στις αγορές της Ευρώπης. Σήμερα οι ενεργοί πελάτες των εταιρειών του ομίλου ξεπερνούν τις 250.000 και ο όμιλος Stoiximan συγκαταλέγεται διεθνώς ανάμεσα στους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ομίλους εταιρειών τεχνολογίας. 

Ωστόσο, για όλους εμάς στη Stoiximan η επιτυχία δεν περιορίζεται στην επίτευξη των εμπορικών στόχων. Αντιλαμβανόμαστε τον ρόλο μας μέσα από ένα πολύ ευρύτερο πρίσμα. Στην εταιρική μας κουλτούρα η ηγετική θέση συνοδεύεται πάντα από μια μεγάλη δέσμευση: Να αφήνουμε ένα θετικό αποτύπωμα τόσο για τη χώρα, όσο και για τους ανθρώπους της. Είμαστε περήφανοι γιατί καταφέρνουμε να την κάνουμε πράξη καθημερινά.

Αυτός είναι ο λόγος που επιδιώκουμε κάθε μας ενέργεια, κάθε πρωτοβουλία που αναλαμβάνουμε, κάθε δράση που στηρίζουμε να αντανακλά και να μεταδίδει το αίσθημα αλληλεγγύης. Γιατί για εμάς, αλληλεγγύη σημαίνει να αντέχεις, να είσαι πάντα εκεί, δίπλα στους πολλούς. Δίπλα σε αυτούς που καθημερινά αγωνίζονται με αυτοθυσία για κάτι που ξεπερνά τον εαυτό τους. Αυτοί είναι οι δικοί μας «Ήρωες» που μας ενέπνευσαν να δημιουργήσουμε την πλατφόρμα κοινωνικών δράσεων Iroes.gr. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που έχει στόχο να δημιουργήσει συνθήκες για ένα καλύτερο και κυρίως βιώσιμο μέλλον για τη χώρα, την κοινωνία, τον ελληνικό αθλητισμό. Μέσα από αυτό σταθήκαμε στο πλευρό αθλητών όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας και η Κατερίνα Στεφανίδη προτού κάνουν τον κόσμο να υποκλιθεί μπροστά τους και τους Έλληνες να δακρύσουν από συγκίνηση. 

Υπευθυνότητα σημαίνει να μην κρατάς τα οφέλη για τον εαυτό σου. Να τα διαχέεις σε όσο το δυνατόν περισσότερους. Κάθε χρόνο η Stoiximan συνεισφέρει πάνω από 50 εκατ. ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο, δίνοντας ταυτόχρονα τη μάχη ενάντια στην ανεργία. Σήμερα έχουμε τη χαρά να συντηρούμε περισσότερες από 460 θέσεις εργασίας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα «ανάχωμα» στη φυγή νέων επιστημόνων στο εξωτερικό, να μπει ένα τέλος στο brain drain. Δίνοντας έμφαση στις νέες τεχνολογίες, την έρευνα και την καινοτομία, έχουμε το βλέμμα μας σταθερά στραμμένο στο μέλλον. Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε και αλλιώς. Ο μέσος όρος ηλικίας των εργαζομένων μας δεν ξεπερνά τα 32 έτη.

Η Stoiximan επεκτείνεται, η οικογένειά μας μεγαλώνει. Δημιουργήσαμε στη Θεσσαλονίκη ένα πρότυπο Gametech hub με 60 νέες θέσεις εργασίας σε πρώτη φάση. Ο λόγος απλός. Πιστεύουμε στις προοπτικές της Β. Ελλάδας και επενδύουμε στην απελευθέρωση της τεράστιας δυναμικής που κρύβει μέσα της: στους ανθρώπους της, στα ταλέντα και στη δημιουργικότητά τους,  στην παραγωγή γνώσης. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αποτελέσει έναν διεθνή κόμβο έρευνας και καινοτομίας, ένα σύγχρονο επιχειρηματικό κέντρο για τα Βαλκάνια και τη Ν.Α. Ευρώπη. Συμμετέχοντας ενεργά στην επιχειρηματική ζωή και ανάπτυξη της πόλης, η Stoiximan δεν θα μπορούσε να λείπει από το Thessaloniki Summit. Στο πλαίσιο της στήριξης μας στο Thessaloniki Summit, η Stoiximan διοργανώνει την Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου, συνεδρία με τίτλο “Digital Future Trends”. Πρόκειται για ένα παράλληλο γεγονός στο οποίο στελέχη της εταιρείας και εκπρόσωποι του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου θα μιλήσουν σχετικά με τεράστιες προοπτικές που ανοίγει ο ψηφιακός κόσμος.

*O Πάνος Κωνσταντόπουλος είναι Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Stoiximan

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: thessaloniki summit 2018, Stoiximan
SHARE:

24Media Network