Παπουτσάνης: Πανευρωπαϊκή συνεργασία με Hilton και Unilever

Πατώντας σε τέσσερις πυλώνες η ιστορική εταιρεία Παπουτσάνης συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των ισχυρότερων του κλάδου της στην Ευρώπη

Εάν για κάποιους η Παπουτσάνης είναι μία “ρετρό” εταιρεία που παράγει μπάρες σαπουνιού η εικόνα αυτή δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ναι, παράγει μπάρες σαπουνιού και κατέχει ηγετική θέση στην συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα με μερίδιο 35% όμως είναι πολλά περισσότερα. Τα προϊόντα που φέρουν το σήμα της επεκτείνονται συνεχώς – όπως το Hairchic στην περιποίηση μαλλιών – ενώ η premium σειρά Olivia διατίθεται σε εξειδικευμένα σημεία πώλησης και φαρμακεία διεθνώς.

Κάτι παραπάνω από το 1/3 του κύκλου εργασιών της προέρχεται από προϊόντα προσωπικής φροντίδας που απευθύνονται στον ξενοδοχειακό τομέα είτε με δικά της σήματα (Olivia, Skin Essentials, Karavaki) είτε μέσω των ξενοδοχειακών προϊόντων Κορρέ – σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρεία, είτε παράγοντας προϊόντα που φέρουν το όνομα της αλυσίδας. Στον συγκεκριμένο τομέα η Παπουτσάνης προμηθεύει με προϊόντα της όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου Hilton στην Ευρώπη.

Το 2018, το 29% του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης προήλθε από την παραγωγή για τρίτους και ήταν ένας τομέας ο οποίος παρουσίασε αύξηση της τάξης του 16% την περασμένη χρονιά. Πέρα από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που φτιάχνει για σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη συγκαταλέγεται στους συνεργάτες μεγάλων πολυεθνικών. Πέρυσι υπέγραψε συμφωνία με Unilever για την παραγωγή του Lux στην Ελλάδα για λογαριασμό πολλών ευρωπαϊκών χωρών ενώ η συνεργασία αυτή επεκτάθηκε και για την παραγωγή του σήματος Monsavon.

Τέλος ποσοστό 15% του τζίρου προέρχεται από τις βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών τύπων σαπωνόμαζας. Πρόκειται για μια κατηγορία που αναπτύχθηκε 50% την τελευταία διετία και οι εξαγωγές της φτάνουν έως την Αυστραλία, την Νέα Ζηλανδία και το Μεξικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παπουτσάνης: Αύξησε τζίρο, διπλασίασε κέρδη το 2018

Unilever: Φέρνει την παραγωγή του Lux στην Ελλάδα

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ