Πλαίσιο ασφαλούς εξυπηρέτησης στην πανδημία

 Πλαίσιο ασφαλούς εξυπηρέτησης στην πανδημία

Το Πλαίσιο κάλυψε τις ανάγκες του καταναλωτή και ανταποκρίθηκε με επιτυχία στα νέα δεδομένα που έφερε ο covid-19.

To 2020 που μας αφήνει σε λίγες ημέρες ήταν αναμφισβήτητα η πλέον παράξενη και ιδιαίτερη χρονιά της νέας χιλιετίας. Η πανδημία του κορονοϊού έφερε τα πάνω κάτω, ανέτρεψε συνήθειες και δημιούργησε προβλήματα που έπρεπε να βρουν άμεση λύση ώστε να μπορέσουμε να προσαρμοστούμε στην νέα πραγματικότητα. Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις της χρονιάς ήταν η τεχνολογική αναβάθμιση που απαιτούνταν σε αρκετές επιχειρήσεις αλλά και νοικοκυριά με αφορμή την μετάβαση στην τηλεργασία και την τηλεκπαίδευση.

Στο νέο πλαίσιο που δημιουργήθηκε ακόμη και μεγάλες και οργανωμένες αλυσίδες σήκωσαν ψηλά τα χέρια παραδεχόμενες ότι δεν έχουν την δυνατότητα να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα. Αντίθετα το Πλαίσιο, που έχει δείξει επανειλημμένα την προσαρμοστικότητα του στις αλλαγές συνθηκών, κάλυψε τις ανάγκες του καταναλωτή και ανταποκρίθηκε με επιτυχία στα νέα δεδομένα που έφερε ο covid-19.

Τόσο κατά τη διάρκεια του πρώτου, όσο και του δεύτερου lockdown, το Πλαίσιο προμήθευσε τους πελάτες του με όλα τα απαραίτητα για να μπορέσουν να δουλέψουν από το σπίτι, να βρίσκονται στο σχολείο χωρίς να είναι εκεί, να περνάνε καλά χωρίς να χρειάζεται να βγουν, να αποκτήσουν τα κατάλληλα εργαλεία για να ξεκινήσουν νέες δραστηριότητες (για παράδειγμα, DIY κατασκευές, παζλ, μαγειρική) και φυσικά να παραμείνουν σε επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα χωρίς να βρίσκονται στον ίδιο χώρο.


Παρέδωσε πάνω από 1.100.000 κουτιά

Από την αρχή του χρόνου έως και τα τέλη Νοεμβρίου το Πλαίσιο χάρη στις υποδομές του και στην αναβάθμιση των συστημάτων του ώστε να ανταποκριθούν στην αναγκαστική στροφή προς το e-commerce κατάφερε να πετύχει αριθμούς ρεκόρ μέσα από το συγκεκριμένο κανάλι διανομής.

 Πλαίσιο ασφαλούς εξυπηρέτησης στην πανδημία

Συγκεκριμένα στο 11μήνο του 2020 προμήθευσε 150.000 υπολογιστές (laptop, desktop, tablets) που μαζί με τις web cameras (αύξηση πωλήσεων 1.300% - κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown) και τα ακουστικά και τα μικρόφωνα (+100% - κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown) ήταν οι πρωταγωνιστές για τις ανάγκες τηλεργασίας και τηλεκπαίδευσης.

Παράλληλα το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις παιχνιδιών αυξήθηκαν 75% ενώ το τρίτο τρίμηνο του 2020 οι πωλήσεις των οικιακών συσκευών μέσα από το Πλαίσιο αυξήθηκαν και αυτές κατά 75% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Συνολικά στο 11μήνο του 2020 το Πλαίσιο ανταποκρίθηκε στον αυξημένο όγκο παραγγελιών και παρέδωσε πάνω από 1.100.000 κουτιά.

Η αυξημένη δραστηριότητα αποτυπώνεται και στα οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου της Πλαίσιο η οποία σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά κατάφερε να βελτιώσει όλα τα μεγέθη της. Ενδεικτικά ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 234,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας διψήφια ποσοστιαία αύξηση κατά 9,6% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019 ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα κέρδη προ φόρων (EBT) τα οποία σε ενοποιημένη βάση παρουσίασαν βελτίωση κατά 42,8% και ανήλθαν σε 2 εκατ. ευρώ.

Με γερά θεμέλια το βλέμμα στην επόμενη ημέρα

Η άρτια εξυπηρέτηση των καταναλωτών στην πλέον ιδιαίτερη χρονιά που ολοκληρώνεται αυτές τις ημέρες δεν ήταν κάτι τυχαίο για την Πλαίσιο. Οφείλεται τόσο στις υποδομές που διαθέτει όσο και στο έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό που στελεχώνει την εταιρεία σε κάθε επίπεδο.

Συγκεκριμένα μιλάμε για μία εξαιρετικά ικανή και δεμένη ομάδα 1.500 ανθρώπων, η οποία ακόμα και μακριά από το γραφείο έχει άψογο συντονισμό καθώς και In-house call center & customer service, το οποίο απαρτίζεται από 350 συνεργάτες.

Παράλληλα κομβικό ρόλο είχαν οι δύο υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις logistics στη Μαγούλα και τη Μάνδρα Αττικής, οι οποίες λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα από τις οποίες τροφοδοτείται ο στόλος 90 φορτηγών που εξυπηρετεί καταστήματα και τελικούς πελάτες.

Η εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση της πλατφόρμας plaisio.gr, ώστε να φιλοξενεί χιλιάδες επισκέπτες παράλληλα χωρίς πρόβλημα. Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί στρατηγική επένδυση της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2019 ώστε να ανταποκριθεί στην ραγδαία αύξηση που παρουσίαζε η online ζήτηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού, αποτελεί το γεγονός ότι υπήρξε ημέρα με περισσότερες από 780.000 επισκέψεις χωρίς να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα.

Το Πλαίσιο παρά το πρώτο lockdown, συνέχισε απρόσκοπτα την υλοποίηση της στρατηγικής του Ομίλου με τον ανασχεδιασμό τριών καταστημάτων (Αργυρούπολη, Χανιά & Ευκαρπία) με σκοπό να φιλοξενήσουν τη προϊοντική κατηγορία των λευκών συσκευών. Τα τρία αυτά καταστήματα προστέθηκαν από τον Οκτώβριο του 2020 σε εκείνα που ήδη από το 2019 φιλοξενούν τη νέα προϊοντική κατηγορία (Αγ. Παρασκευή, Π. Ράλλη, Δάφνη, Καλαμαριά, Μεταμόρφωση) και αναμένεται να εξυπηρετήσουν ξανά από τις αρχές του 2021 τους καταναλωτές με εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων.

SHARE:

24Media Network