Pobuca: Το επιχειρηματικό πλάνο μετά την νέα χρηματοδότηση

Pobuca: Το επιχειρηματικό πλάνο μετά την νέα χρηματοδότηση

Μεγάλο μέρος των αντληθέντων κεφαλαίων θα αξιοποιηθεί για την ανάπτυξη λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης αλλά και για την ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας και παρουσίας της εταιρείας.

Η Pobuca (πρώην SiEBEN) στο πλαίσιο ενημέρωσης σχετικά με την στρατηγική παρουσία της στην εγχώρια και διεθνή αγορά CRM, παρουσίασε τον επιχειρηματικό και επενδυτικό της σχεδιασμό για τα επόμενα χρόνια, σε συνέχεια των πολύ σημαντικών χρηματοδοτήσεων που έχει λάβει κατά την τελευταία τριετία.

Στην σχετική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο γεύματος εργασίας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca κ. Ισίδωρος Σιδερίδης, αναφέρθηκε στα ιδιαιτέρως σημαντικά κεφάλαια, της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν αντληθεί από το 2016 όταν και πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος μετασχηματισμός της εταιρείας. Έκτοτε, η εταιρεία ολοκλήρωσε επιτυχώς έναν δεύτερο κύκλο νέας χρηματοδότησης, από Έλληνες και Βρετανούς επενδυτές, συγκεντρώνοντας επιπλέον κεφάλαια τα οποία ανέρχονται σε 2 εκατ. ευρώ. Επιπροσθέτως, ο ταχύς ρυθμός ανάπτυξης της Pobuca έχει προσελκύσει ενδιαφέρον και από το εσωτερικό της, καθώς οι εργαζόμενοι συνεισφέρουν σημαντικά στην χρηματοδότηση της εταιρείας επενδύοντας χρήματα προκειμένου να συμμετέχουν και εκείνοι στο μετοχικό κεφάλαιο.

Έχοντας ως στόχο την ενίσχυση των λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης, με την εφαρμογή Pobuca Bot να αποτελεί βασικό μέρος του επιχειρηματικού σχεδιασμού, σημαντικό μέρος των αντληθέντων κεφαλαίων αναμένεται να διατεθεί προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας της εταιρείας, με τις αγορές της Βραζιλίας και του Μεξικό να αποτελούν το επόμενο μεγάλο βήμα εισόδου σε αγορές του εξωτερικού.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της δραστηριότητας σε αγορές της Λατινικής Αμερικής, ο κ. Σιδερίδης ανακοίνωσε ότι η Pobuca και η Telefónica Argentina προχώρησαν σε συμφωνία για την παροχή εφαρμογής ψηφιακού contact manager ιδιωτικής ετικέτας, που θα βασίζεται στην λύση Pobuca Connect. H νέα εφαρμογή θα επιτρέπει στους πελάτες της Telefónica να έχουν πρόσβαση στις επαγγελματικές τους επαφές από οπουδήποτε ενώ θα μπορούν να τις μοιράζονται με τους συναδέλφους τους, με έναν εύκολο, οργανωμένο, ασφαλή και φιλικό προς τον χρήστη τρόπο. Επιπλέον, ο νέος ψηφιακός contact manager επιτρέπει στους πελάτες της Telefónica να ανανεώνουν συνεχώς την λίστα επαφών τους κάνοντας σάρωση επαγγελματικών καρτών και υπογραφών από email και να συγχρονίζουν όλες τους τις συσκευές ώστε να είναι πάντα ενημερωμένες με όλες τις τελευταίες πληροφορίες.

«Επιδιώκουμε συνεχώς να είμαστε στο επίκεντρο των εξελίξεων που αφορούν στις τεχνολογίες αιχμής προκειμένου να είμαστε σε θέση ανά πάσα στιγμή να εξυπηρετούμε τις σύγχρονες και διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας. Σε αυτό το πλαίσιο εργαζόμαστε αδιαλείπτως ώστε να μπορούμε να παρέχουμε τις πλέον καινοτόμες λύσεις μέσω της υψηλής τεχνολογίας, ενώ πρωταρχική μας αποστολή είναι να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις και τις πλέον σύγχρονες πλατφόρμες CRM. Οι ιδιαίτερα σημαντικές χρηματοδοτήσεις που έχουμε λάβει τα τελευταία χρόνια αποτελούν επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης του επενδυτικού κοινού με το οποίο μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια αγάπη για την τεχνολογία. Παράλληλα, η συνεργασία μας με έναν τηλεπικοινωνιακό κολοσσό όπως η Telefónica αντανακλά πλήρως την έμφαση που δίνουμε στην διεθνή μας λειτουργία ενώ επιβεβαιώνεται το όραμά μας για περαιτέρω ενίσχυση του διεθνούς μας αποτυπώματος. Παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας και στους πελάτες μας, προκειμένου το brand Pobuca να αποτελεί συνώνυμο της καινοτομίας, της τεχνογνωσίας και της κορυφαίας απόδοσης» ανέφερε ο κ. Σιδερίδης.

«Ο τομέας Open Innovation της Telefónica έχει πλέον την ευκαιρία να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια άκρως καινοτόμο πρόταση η οποία έρχεται να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών και να υποστηρίξει την υπερσυνδεσιμότητα, την αμεσότητα και την προσωποποίηση και πάνω από όλα να τις διαρκώς αυξανόμενες ψηφιακές αλληλεπιδράσεις. Για αυτό τον λόγο ενσωματώσαμε στην λειτουργία μας την εφαρμογή Connect της Pobuca, μια εταιρεία στην οποία επενδύει η Wayra UK, και η οποία επιτρέπει στους πελάτες της Telefónica να έχουν πρόσβαση στις επαγγελματικές τους επαφές και να τις μοιράζονται με τους συναδέλφους τους με έναν εύκολο, οργανωμένο, ασφαλή και φιλικό προς τον χρήστη τρόπο. Επιδιώκουμε την επανασύνδεση με τον νέο ψηφιακό πελάτη δημιουργώντας έναν κόσμο πιο ανθρώπινο, παρουσιάζοντας παράλληλα μια νέα ελκυστική πρόταση, επιτρέποντας στους ανθρώπους να έχουν τον έλεγχο της ψηφιακής τους ζωής προσφέροντάς τους την καλύτερη τεχνολογία που υπάρχει» ανέφερε σχολιάζοντας την συμφωνία με την Telefónica η κ. Paola Loiacono, Επικεφαλής του Τμήματος Open Innovation της Telefónica Argentina.

SHARE: