ΘΕΣγάλα: Πόσο στοιχίζει να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα

ΘΕΣγάλα: Πόσο στοιχίζει να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα

Η ΘΕΣγάλα αποφάσισε να μπει στο franchise και δώσει καταστήματα της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Που θα ανοίξουν 30 νέα καταστήματα

Η αγορά του γάλακτος γνωρίζει τις “επαναστάσεις” της και τις αλλαγές στις τάσεις σχεδόν από καιρό σε καιρό στην Ελλάδα. Από τα πρώτα εργοστάσια παστερίωσης στην δεκαετία του ’60 στην χάρτινη συσκευασία και ομογενοποίηση στα μέσα των 80’s και μετά στο γάλα υψηλής παστερίωσης και στην πλαστική συσκευασία και στα “επιλεγμένα” γάλατα.

Στα χρόνια της ύφεσης το γάλα αν και βασικό είδος διατροφής δοκιμάστηκε ιδιαίτερα: κολοσσοί του παρελθόντος όπως η ΑΓΝΟ έκλεισαν, άλλες γαλακτοβιομηχανίες όπως η ΦΑΓΕ και η Νουνού μείωσαν την παρουσία τους στο “ακριβό σπορ” του γάλακτος ενώ οι πωλήσεις γάλακτος πέφτουν σταθερά την τελευταία διετία.

Στον αντίποδα αν υπάρχει μία εταιρεία η οποία βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται γεωμετρικά όπως και η παρουσία της δεν είναι άλλη από την συνεταιριστική  ΘΕΣγάλα. Ξεκινόντας πριν από πέντε χρόνια με τον πρώτο αυτόματο πωλητή συσκευασμένου γάλακτος στην έδρα της, στην Λάρισσα έκανε το επόμενο βήμα στην Θεσσαλονίκη και στην συνέχεια στην Αθήνα φθάνοντας στις τρεις πόλεις να έχει πλέον 63 καταστήματα.

Πρόσφατα η ΘΕΣγάλα πήρε την απόφαση να δώσει τα καταστήματα του συνεταιρισμού σε ιδιώτες ώστε με τα κεφάλαια που θα αποκτήσει να χρηματοδοτήσει το επενδυτικό της πλάνο που προβλέπει την παραγωγή νέων προϊόντων και την είσοδο της σε νέες κατηγορίες αλλά και την επέκταση του δικτύου της στην επαρχία. Η επέκταση αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες του news247.gr, δεν θα πραγματοποιηθεί με την ανάπτυξη σημείων πώλησης αλλά με είσοδο της σε σημεία λιανικής και συγκεκριμένα σε καταστήματα γειτονιάς και όχι σε μεγάλες αλυσίδες.

To πρόγραμμα franchise της ΘΕΣγάλα έχει ξεκινήσει ήδη με την παροχή καταστημάτων που ήδη υπάρχουν σε ιδιώτες στην Θεσσαλονίκη. Ήδη έχουν παραχωρηθεί 7 καταστήματα ενώ έχει ξεκινήσει η διαδικασία παραχώρησης και στην Αθήνα. Το εύρος κόστους επένδυσης είναι από 100 – 150 χιλ ευρώ με το μέσο κόστος να διαμορφώνεται στα 120.000 ευρώ. Το άνοιγμα αυτό έχει να κάνει κυρίως με την δυναμικότητα των σημείων. Η διάρκεια της σύμβασης είναι πέντε χρόνων με την δυνατότητα να ανανεωθεί για άλλα πέντε χρόνια ενώ από την ΘΕΣγάλα παρέχεται και αποκλειστικότητα περιοχής.

Οι παραπάνω τιμές είναι “με το κλειδί στο χέρι” ενώ ο ιδιώτης που θα επιλέξει να αναλάβει ένα υπάρχον σημείο ένα ΘΕΣγάλα ή ένα από τα καινούργια επιβαρύνεται και με ένα ποσό 5 χιλιάδων ευρώ για την είσοδο του στο σύστημα και την εκπαίδευση του. Παράλληλα για την συμμετοχή στις πανελλαδικές ενέργειες marketing ο δικαιοδόχος θα έχει συμμετοχή από 1%-3% (χρέωση ανά δραστηριότητα) επί του αποφορολογημένου τζίρου (τζίρος χωρίς τον ΦΠΑ).

Πέρα από τα υπάρχοντα σημεία η διοίκηση της ΘΕΣγάλα έχει χαρτογραφήσει γειτονιές της Αθήνας όπου πιστεύει ότι υπάρχει δυνατότητα ανάπτυξης καταστημάτων τα οποία σκοπεύει να τα αναπτύξει μέσα στον επόμενο χρόνο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα