Wind: Οι πρωτοβουλίες της στα πλαίσια του DigitalSolidarityGR

Wind: Οι πρωτοβουλίες της στα πλαίσια του DigitalSolidarityGR

Πέρα από τις πρωτοβουλίες η Wind διατηρεί το σύνολο των καταστημάτων της ανοικτά παρέχοντας υπηρεσίες και διευκολυνσεις στους πελάτες της.

H WIND Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της και στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR, προχωρά σε μια σειρά ενεργειών που αφορούν στη συνεχή συνδεσιμότητα των πελατών της.

Συγκεκριμένα, η WIND προσφέρει δωρεάν για 30 ημέρες:

1. στους ιδιώτες συμβολαίου, καρτοσύνδεσης και καρτοκινητής (Η προσφορά ισχύει για όλους τους πελάτες καρτοκινητής που έχουν πραγματοποιήσει έστω μια ανανέωση χρόνου ομιλίας τους τελευταίους 3 μήνες).

  • 15 GB
  • 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ & 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία

2. στους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις

  • 15 GB
  • 1500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ & 1500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία
  • Την υπηρεσία WIND One Pro Voice conferencing μέσω της οποίας με έναν τηλεφωνικό αριθμό κι έναν κωδικό μπορεί εύκολα και γρήγορα να πραγματοποιηθεί φωνητική διάσκεψη με έως και 30 συμμετέχοντες

Επιπλέον όλοι οι συνδρομητές WIND θα έχουν δωρεάν πρόσβαση από το κινητό τους στην πύλη συναλλαγών gov.gr του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπου όπως ανακοινώθηκε θα ξεκινήσει νωρίτερα την λειτουργία της, την επόμενη εβδομάδα, σε δοκιμαστική έκδοση.

Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία συμβάλει στην πρωτοβουλία #μένουμεσπίτι ώστε να μειωθούν οι μετακινήσεις και να περιοριστεί η εξάπλωση του COVID_19. Η WIND υποστηρίζει έμπρακτα την οικογένεια, τις ευπαθείς ομάδες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις ώστε να συνεχίσουν την εκπαίδευση, την εργασία, την καθημερινή δραστηριότητα και την επικοινωνία από το σπίτι.

Οι συνδρομητές WIND που βρίσκονται σε Ιταλία και Ισπανία θα έχουν αυτόματα διαθέσιμα 1500’ από τις δύο χώρες προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ καθώς και 1500 MB από την Κυριακή 22/3 και για 30 ημέρες.

Το δωρεάν πακέτο 15GB, θα είναι διαθέσιμο για ενεργοποίηση από την Παρασκευή 20/3 έως και τις 31/3 με ισχύ 30 ημερών, μέσα από τις εφαρμογές myWINDApp (ή από το site wind.gr), myQ App, myF2G App ενώ η υπηρεσία WIND ΟΝΕ Pro Voice conferencing ενεργοποιείται μέσω της φόρμας http://bit.ly/WIND_form.

Μέσα από τις ψηφιακές εφαρμογές myWIND, myF2G, myQ, οι συνδρομητές έχουν την δυνατότητα να διαχειρίζονται όλες τις συνδέσεις τους σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή, μέσα από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους, εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Οι συνδρομητές μπορούν για όλα τα σταθερά & κινητά της οικογένειας ή της επιχείρησής τους:

• να ελέγχουν το υπόλοιπο των συνδέσεών τους

• να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας στα καρτοκινητά τους

• να αγοράζουν πακέτα ΜΒ, ομιλίας και SMS, να αλλάζουν πρόγραμμα, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και

• να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

Δεν χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή για να είμαστε μαζί. Για να είμαστε συνέχεια με αυτούς που αγαπάμε. Δεν χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή για να είμαστε δίπλα σε αυτούς που μας χρειάζονται, σε ό,τι μας ενδιαφέρει, μας μαθαίνει, μας διασκεδάζει.
Είμαστε πάντα σε επαφή, χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή.

Ανοιχτά τα καταστήματα

Ανοιχτά παραμένουν από την Τετάρτη 18/3 όλα τα καταστήματα της WIND πανελλαδικά, για να εξυπηρετούν τις ανάγκες της επικοινωνίας, που αποτελεί πολύτιμο αγαθό σε αυτή την πρωτόγνωρη για όλους περίοδο.

Τα καταστήματα λειτουργούν καθημερινά (Δευτέρα-Σάββατο) από τις 09.00 έως τις 15.00 τηρώντας αυξημένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και επισκέπτες, προκειμένου να εξυπηρετούν μόνο τις σημαντικές ανάγκες επικοινωνίας των καταναλωτών.

Οι βασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που εξυπηρετούν είναι:

  • Αποπληρωμή λογαριασμών

  • Ανανέωση χρόνου ομιλίας για το καρτοκινητό

  • Επισκευή και αντικατάσταση συσκευών

Για την προστασία των εργαζομένων και των επισκεπτών, σε όλα τα καταστήματα WIND έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας:

    Σε κάθε κατάστημα, επιτρέπεται η ταυτόχρονη είσοδος έως 2 επισκεπτών, τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ τους.

    Διάθεση αντισηπτικών σε κεντρικά σημεία του καταστήματος για χρήση από τους επισκέπτες

    Καθημερινός, εξειδικευμένος καθαρισμός όλων των χώρων

    Τακτικές προληπτικές απολυμάνσεις των χώρων

    Η WIND συστήνει σε όλους τους καταναλωτές να παραμείνουν σπίτι και να εξυπηρετούνται από εκεί. Μέσω του site wind.gr, και των εφαρμογών myWIND , myF2G ,myQ οι χρήστες εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια έχουν την δυνατότητα:

    Εξόφλησης λογαριασμού

    Ελέγχου του υπολοίπου του λογαριασμού τους

    Ελέγχου του υπολοίπου χρήσης της σύνδεσης τους

    Ανανέωσης χρόνου ομιλίας

    Αγοράς πακέτων ομιλίας, data και sms

    Επιπλέον για τις αγορές των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν (συσκευές, tablets, αξεσουάρ, κλπ) οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν το wind.gr ή να καλέσουν την τηλεφωνική γραμμή 8005003333 για να παραγγείλουν το προϊόν που επιθυμούν . Θα το παραλάβουν άμεσα (εντός 48 ωρών ) και με δωρεάν μεταφορικά στην πόρτα τους.

    Τέλος το 13800 (για ιδιώτες) και 1277 (για επιχειρήσεις) είναι στην διάθεση των πελατών για άμεση εξυπηρέτηση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα