Παραβάσεις από εστιατόρια σε Πάρο και Μύκονο

Στο δίχτυ της νεοσύστατης Οικονομικής Αστυνομίας έπεσαν επτά καταστηματάρχες στη Μύκονο και την Πάρο. Πολλές παραβάσεις, ακόμα και στην υγειονομική νομοθεσία
- 08 Αυγούστου 2011 21:19
Επτά καταστηματάρχες οι οποίοι δεν έκοβαν αποδείξεις έπεσαν στα “δίχτυα” της Οικονομικής Αστυνομίας σε σύνολο 42 ελέγχων, που πραγματοποιήθηκαν σε Μύκονο και Πάρο, κατά το τελευταίο τριήμερο.
Διαπιστώθηκαν και άλλες παραβάσεις που αφορούν στην υγειονομική νομοθεσία.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια ελέγχων σε είκοσι δύο καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Πάρο και είκοσι στη Μύκονο, διαπιστώθηκε ότι:
– Σε καφετέρια – μπαρ στην Πούντα της Πάρου, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε πέντε περιπτώσεις, συνολικής αξίας 96 ευρώ, ενώ παράλληλα η μία από τις πέντε ταμειακές μηχανές που βρισκόταν σε λειτουργία ήταν αδήλωτη στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και κατασχέθηκε.
– Σε εστιατόριο – καφετέρια στην περιοχή της Νάουσας της Πάρου, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε πέντε περιπτώσεις, συνολικής αξίας 484 ευρώ.
– Σε ψαροταβέρνα – ουζερί στην περιοχή Πίσω Λιβάδι της Πάρου, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε εννέα περιπτώσεις, συνολικής αξίας 412 ευρώ.
– Σε κατάστημα – καφετέρια στην ίδια περιοχή, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε τέσσερις περιπτώσεις, συνολικής αξίας 49,5 ευρώ.
– Σε κατάστημα-εστιατόριο στην περιοχή της Παροικιάς της Πάρου, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε τρεις περιπτώσεις, μη προσδιορίσιμης αξίας, ενώ υπήρξε και παρεμπόδιση της διενέργειας ελέγχου.
– Σε κατάστημα-καφέ-εστιατόριο στην περιοχή Ορνού της Μυκόνου, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε δεκαπέντε περιπτώσεις, συνολικής αξίας 712 ευρώ.
– Σε κατάστημα – κέντρο διασκέδασης στη Μύκονο, δεν εκδόθηκαν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε τρεις περιπτώσεις, συνολικής αξίας 75 ευρώ.
Στους παραπάνω ελέγχους διαπιστώθηκαν επίσης, παραβάσεις που αφορούσαν, κατά περίπτωση, σε κάποια από αυτά, στέρηση της αδείας λειτουργίας καταστήματος, στέρηση της αδείας λειτουργίας μουσικών οργάνων, ελλείψεις στις άδειες εργασίας και ατομικών βιβλιαρίων υγείας των εργαζομένων, ενώ σε δύο περιπτώσεις διαπιστώθηκαν τροποποιήσεις στην άδεια λειτουργίας καταστήματος.