Γουρζής: Ο κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα είναι ορατός

Γουρζής: Ο κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα είναι ορατός
PHOTO NIKOS DANIILIDIS

Ο αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ Α.Ε. που βρίσκεται πίσω από την ολοκλήρωση της εντυπωσιακής γέφυρας της Τσακώνας μιλά για τις προκλήσεις των ελληνικών κατασκευαστικών εταιριών και τη συνέπεια που "βάζει τα γυαλιά" στον ανταγωνισμό του εξωτερικού

Σε ημερίδα για την ολοκλήρωση της γέφυρας Τσακώνας, που ολοκληρώνει και το οδικό δίκτυο Κορίνθου – Τριπόλεως – Καλαμάτας μίλησε ο αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ Α.Ε. κ. Μιχάλης Γουρζής. Η ΤΕΡΝΑ Α.Ε. είναι η ελληνικά κατασκευαστική εταιρία που παρέδωσε στις αρχές του χρόνου ένα ξεχωριστό έργο τόσο για τα ελληνικά, όσο και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Η 2η μεγαλύτερη στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος μετά τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως και έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον ξένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Με απλά λόγια, πρόκειται για ένα τεράστιο τόξο που έχει στηθεί πάνω σε δύο βάθρα και η γέφυρα κρέμεται από αυτό το τόξο, δεν στηρίζεται πουθενά, ούτως ώστε να μην επηρεάζεται από την κατολισθαίνουσα περιοχή που βρίσκεται από κάτω της.

Γουρζής: Ο κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα είναι ορατός
PHOTO NIKOS DANIILIDIS

"Η Γέφυρα Τσακώνας που κατασκευάστηκε από την εταιρεία μας είναι πραγματικά ένα πολυσύνθετο έργο, ένα επίτευγμα της μηχανικής. Είναι, όμως, ταυτόχρονα και μία ακόμη απόδειξη του τι μπορούν να κάνουν οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες" σημείωσε ο κ. Γουρζής. 

Η γέφυρα είναι ένας χαλύβδινος τοξωτός φορέας με αναρτημένο το κατάστρωμά του, συνδυαζόμενο με ένα φορέα από προεντεταμένο σκυρόδεμα προς την πλευρά της Τρίπολης. "Η ΤΕΡΝΑ ανέλαβε να ολοκληρώσει μόνη της μετά την χρεωκοπία της αυστριακής Alpine Bau, με την οποία εργαζόμασταν σε κοινοπραξία, ένα έργο - πρόκληση και το έκανε με απόλυτη επιτυχία κι αναλαμβάνοντας ένα τεράστιο οικονομικό κόστος" συμπλήρωσε τονίζοντας πως τέτοια συμπεριφορά επιδεικνύουν μόνο ελληνικές εταιρίες και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα στην περίπτωση των αυτοκινητοδρόμων.

Γουρζής: Ο κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα είναι ορατός

"Οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες έχουν κερδίσει τον σεβασμό των ξένων εταίρων τους, όπου ανά τον κόσμο εκτελούν έργα. Καιρός είναι να τις σεβαστούν κι εδώ στην Ελλάδα" ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ, εξηγώντας τη σημασία του έργου που προσφέρει ο ελληνικός κατασκευαστικός κλάδος στην οικονομία, την ανάπτυξη, την κοινωνία και την απασχόληση.

"Καμία ξένη εταιρεία δεν θα έκανε αυτό που έκανε η ΤΕΡΝΑ στην Τσακώνα, κι αυτό που κάνουμε κι εμείς κι άλλες ελληνικές εταιρείες σε πλήθος έργων" ανέφερε χαρακτηριστικά για το έργο συνολικού μήκους 390 μ. και μέγιστου ελεύθερου ανοίγματος 300 μ. και έκλεισε λέγοντας "Κι αυτό πρέπει να το μάθει η ελληνική κοινωνία, γιατί ο κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα κι επιστροφής στην προ δεκαετιών κατάσταση που ήθελε τις ελληνικές εταιρείες υπεργολάβους των ξένων, είναι ορατός"

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Γέφυρα Τσακώνας: Ανατομία ενός εντυπωσιακού έργου

SHARE:

24Media Network