Μαμά: Ο αφανής ήρωας στο προσκήνιο

Πίσω από κάθε ολυμπιακό μετάλλιο υπάρχει μια δυνατή ανθρώπινη ιστορία. Μερικές φορές "γίνεται κινηματογράφος" και μετουσιώνεται σε ένα μεγάλο "Σε ευχαριστώ, μαμά!" (Pics + Video)
- 28 Ιουνίου 2016 15:03
Πώς φτιάχνεται ένας ολυμπιονίκης; Επιμονή, δουλειά, ταλέντο, πειθαρχία, δέσμευση, προπόνηση, διατροφή – όλα απαραίτητα.
Αλλά… πώς φτιάχνεται ένας ολυμπιονίκης; Ποιος είναι ο πυρήνας από τον οποίο αντλεί δύναμη τις στιγμές που είναι έτοιμος να λυγίσει; Πάνω στο βατήρα, ένα δευτερόλεπτο πριν από την κατάδυση για την οποία μοχθούσε επί χρόνια. Μια ανάσα πριν από την «υποδοχή» του πιο καθοριστικού σερβίς. Την ώρα της αναμέτρησης με το φόβο.
Είναι οι στιγμές στις οποίες τα βιώματα που κουβαλά κανείς από πολύ νωρίς, τότε που χρειαζόταν «κάποιος άλλος δυνατός για να σε κάνει δυνατό», έρχονται και σε οπλίζουν. Κι επειδή στη ζωή μερικές φορές η πραγματικότητα είναι όμορφη σαν το σινεμά, η P&G, εταιρία που κατεξοχήν έχει στο επίκεντρο την οικογένεια, φροντίζει να αναδείξει με κινηματογραφικό τρόπο αυτές τις στιγμές, την πρώτη ύλη από την οποία κατασκευάζονται οι ολυμπιονίκες, με πρωταγωνιστή τη μαμά τους!
Όπως μας εξηγεί η Ελένη Παπαδημητρίου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης, οι ιστορίες της καμπάνιας, εκφράζουν με οργανικό τρόπο τη φιλοσοφία της εταιρίας: «Για εμάς το σπίτι είναι στο επίκεντρο όλων και η κινητήριος δύναμη η μαμά. Θέλουμε να κάνουμε την καθημερινότητα αυτής της μαμάς πιο εύκολη, με προϊόντα που της κάνουν τη ζωή λίγο καλύτερη, για να είναι εκεί να στηρίξει τα μεγάλα και τα δυνατά, όπως είναι το έργο ενός αθλητή, που στην περίπτωση μας αντιμετωπίζει τη μέγιστη πρόκληση σε επίπεδο ολυμπιακών αγώνων».
Η συζήτησή μας γίνεται στο κτίριο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, λίγο μετά την προσφορά προϊόντων της P&G σε αθλητές που θα συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και στις οικογένειές τους. Η P&G συνεργάζεται με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και πραγματοποιεί επιμέρους συνεργασίες με τις Εθνικές Ολυμπιακές Επιτροπές. «Για μας, αυτή η συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή είναι κάτι πολύ σημαντικό», τονίζει η κυρία Παπαδημητρίου. «Σκεφτήκαμε μαζί να κάνουμε κάτι έμπρακτο, προσφέροντας καθημερινά προϊόντα στις οικογένειες των αθλητών.
Τη σημασία της ενέργειας, που έρχεται σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας, επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπύρος Καπράλος, περιγράφοντας την έμπρακτη βοήθεια που αντιπροσωπεύει για τα μέλη της ελληνικής ολυμπιακής ομάδας και τις οικογένειές τους.
“Η P&G στέκεται στο πλευρό της ελληνικής ολυμπιακής ομάδας και προσφέροντας αυτά τα προϊόντα, που είναι καθημερινής χρήσης για όλους τους αθλητές, τους βοηθάει έμπρακτα στις προσπάθειές τους”, ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΟΕ.
Η συγκεκριμένη δράση διαφέρει από τις συνηθισμένες χορηγίες στον χώρο του αθλητισμού. Υλοποιείται κάτω από ένα καινούργιο πρίσμα που κάνει «focus» στην ευρύτερη οικογένεια των αθλητών. Σε αυτό το πλαίσιο, κατά τη διάρκεια των αγώνων του Ρίο, θα είναι ανοιχτό το σπίτι της P&G: Ένας χώρος που θα δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους, στα μέλη των ολυμπιακών αποστολών και τις οικογένειές τους, να τον επισκεφθούν και να δεχθούν υπηρεσίες ομορφιάς. Κυρίως, όμως, να συναναστραφούν μεταξύ τους και να δημιουργηθεί ο δεσμός της κοινότητας.
Στη φετινή διοργάνωση, η Ελλάδα εκπροσωπείται από τον Λευτέρη Πετρούνια, το σπουδαίο αθλητή των κρίκων. Ο Λευτέρης είναι χαρούμενος για όλη αυτή την καμπάνια: «Είναι πολύ σημαντικό για εμένα που η P&G αναγνωρίζει τον ιδιαίτερο ρόλο της μητέρας ενός αθλητή», αναφέρει σε δήλωσή του. Η ομάδα της P&G εντυπωσιάστηκε από τον αυθορμητισμό με τον οποίο αντιμετώπισε εξαρχής τη συνεργασία: «Ένιωσε ότι δίνει φως στη μαμά του, στον αφανή αυτόν ήρωα και είναι σαν να την ευχαριστεί για όλη της την προσπάθεια και τη στήριξη όλα αυτά τα χρόνια. Τον ενθουσίασε η ευκαιρία να αναδειχθεί η μαμά του, να βγει μπροστά. Ήταν το σημαντικότερο πράγμα».
Το behind the scenes φιλμ που απεικονίζει στιγμές της καθημερινότητάς τους είναι ιδιαίτερα εύγλωττο για το δέσιμο που υπάρχει μεταξύ τους. Η δική τους ιστορία είναι το ίδιο δυνατή με τις ιστορίες των αθλητών που συμμετέχουν στις άλλες ταινίες της καμπάνιας. Εκείνη, η κυρία Σοφία, τον στήριξε χωρίς κουβέντα όταν απογοητεύτηκε και της ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει. Ήταν δίπλα του ξανά όταν της ανακοίνωσε το restart.
Κι ενσαρκώνει το πιο σημαντικό στήριγμά του όχι μόνο στα μεγάλα, αλλά και στα μικρά. «Καταπληκτική μαμά και, συγχρόνως, η μαμά της διπλανής οικογένειας», μας λέει η κυρία Παπαδημητρίου. «Πηγαία, απλή, αυθόρμητη. Και η μεταξύ τους χημεία απίστευτη. Στις συνεντεύξεις γελούν με τη ψυχή τους. Κοιτάζει ο ένας τον άλλον και το ευχαριστιούνται. Θα είναι εκεί, στο Ρίο, στην πιο μεγάλη στιγμή του Λευτέρη, γιατί για αυτόν θα είναι «ο δυνατός που θα τον κάνει δυνατό».
Η καμπάνια «Σ’ ευχαριστώ, Μαμά» της P&G ξεκίνησε το 2012. Η νέα εκδοχή της, σκηνοθετημένη από το γνωστό σκηνοθέτη του Hollywood Jeff Nichols, το έργο του οποίου περιλαμβάνει και την πρόσφατη ταινία «Ο Εκλεκτός της Νύχτας» (Midnight Special), εστιάζει στη μεγάλη αλήθεια: ότι η καθημερινή δύναμη των μαμάδων συνοδεύει τα παιδιά στις δύσκολες στιγμές της ζωής τους. Ακολουθεί την πορεία τεσσάρων μαμάδων και των παιδιών τους προς τους Ολυμπιακούς αγώνες, μέσα από μικρές και μεγάλες στιγμές, όπου η δύναμη της μαμάς αφομοιώνεται από τα παιδιά για να αντιμετωπίσουν με θάρρος τον μεγαλύτερο τους αθλητικό άθλο.