Πόσο θα μειωθούν τα εισιτήρια και οι μηνιαίες κάρτες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. 
Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης.
Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα.
Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας.
(ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ)
Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης. Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα. Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας. (ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) EUROKINISSI

Μειώνονται οι τιμές των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Πώς θα διαμορφωθούν από τον Σεπτέμβριο

Μειώσεις στα κόμιστρα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Έτσι από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει μόνο ένας ενιαίος τύπος κομίστρου,  που θα ανέρχεται στα 1,20 ευρώ αντί 1,40 ευρώ.

Το νέο εισιτήριο θα ισχύει για όλα τα μέσα και θα μπορεί να καλύψει τις όποιες μετακινήσεις για χρονικό διάστημα 70 λεπτών αντί για 90 που ισχύει σήμερα.

Καταργείται έτσι το εισιτήριο των 1,2 ευρώ που θεσπίστηκε το 2011 και ίσχυε μόνο για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ.

Παράλληλα,  μειώνεται η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών από 45 ευρώ σε 30 ευρώ,  με ισχύ για όλα τα μέσα.

Η μειωμένη κάρτα μειώνεται αναλογικά.  Η κάρτα με φοιτητικό για παράδειγμα πάσο μειώνεται σε 15 ευρώ.

Ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε ακόμα ότι τοποθετούνται τουρνικέ στα λεωφορεία στα οποία η είσοδος θα γίνεται από την είσοδο του οδηγού. Εξήγγειλε επίσης εντατικοποίηση των ελέγχων για την εισιτηριοδιαφυγή.

Παράλληλα ο ΟΑΣΑ θα προωθήσει κινητή εφαρμογή η οποία θα επιτρέπει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από πέντε χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα.

Προχωρά επίσης σε ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας με στόχο να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού και θα χρησιμοποιεί πλέον την επωνυμία Συγκοινωνίες Αθηνών με νέο λογότυπο.

SHARE:

24Media Network