Δηλητηριάστηκαν 63 πελάτες του καλύτερου εστιατορίου του κόσμου

TO GO WITH AFP STORY BY SLIM ALLAGUI A recent picture taken on June 2, 2010 shows Chef Rene Redzepi, posing in front of his restaurant Noma launched in 2004, in Copenhagen. Noma is considered the jewel in Copenhagen's crown and the city has become a surprise must for Europe's gastronomical pilgrims and a culinary trend-setter. AFP PHOTO / Slim ALLAGUI (Photo credit should read Slim ALLAGUI/AFP/Getty Images)(Photo Credit should Read /AFP/Getty Images)
TO GO WITH AFP STORY BY SLIM ALLAGUI A recent picture taken on June 2, 2010 shows Chef Rene Redzepi, posing in front of his restaurant Noma launched in 2004, in Copenhagen. Noma is considered the jewel in Copenhagen's crown and the city has become a surprise must for Europe's gastronomical pilgrims and a culinary trend-setter. AFP PHOTO / Slim ALLAGUI (Photo credit should read Slim ALLAGUI/AFP/Getty Images)(Photo Credit should Read /AFP/Getty Images) AFP/GETTY IMAGES

Ποιο είναι το Δανέζικο εστιατόριο που αναγκάστηκε να ζητήσει δημόσια συγγνώμη για δηλητηρίαση πελατών του

63 άνθρωποι έπαθαν δηλητηρίαση σε εστιατόριο της Δανίας που έχει χαρακτηριστεί ως "το καλύτερο στον κόσμο". Η δηλητηρίαση, τους κόστισε πάνω από 250 δολάρια κατά κεφαλή.

Σύμφωνα με αξιωματούχους στον τομέα της υγείας, οι εν λόγω πελάτες που είχαν φάει στο εστιατόριο "Noma" της Κοπεγχάγης αρρώστησαν σε διάστημα πέντε ημερών μέσα στον Φεβρουάριο. Τα συμπτώματά τους ήταν διάρροια και εμετός.

Δεν είναι ξεκάθαρο τι προκάλεσε το ξέσπασμα της ασθένειας, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως ευθύνεται ένας άρρωστος εργαζόμενος στην κουζίνα, ο οποίος μόλυνε τα πανάκριβα εδέσματα που σερβίρονταν.

Το Noma, νούμερο ένα στη λίστα του Restaurant Magazine με τα 50 καλύτερα εστιατόρια του κόσμου το διάστημα 2010-2012, είναι βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin.

Αξιωματούχοι της Υπηρεσίας Κτηνοτροφίας και Τροφίμων της Δανίας ανακοίνωσαν ότι το ξέσπασμα ήταν "μαζικό".

Το εστιατόριο χρεώνει περίπου 260 δολάρια (1.500 δανέζικες κορόνες) για ένα γεύμα, ενώ οι κρατήσεις γίνονται μήνες πριν και στην τιμή περιλαμβάνεται ξενάγηση στην κουζίνα των 50 σεφ του εστιατορίου.

"Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι και ζητούμε συγνώμη για όλο αυτό και είμαστε σε συνεχή επικοινωνία τόσο με τις αρχές όσο και με τους πελάτες μας, που αντιμετώπισαν πρόβλημα, ώστε να τους αποζημιώσουμε" δήλωσε ο διευθυντής του εστιατορίου Πίτερ Κράινερ. Στη συνέχεια διέψευσε τις φήμες ότι το "Noma" που λειτουργεί από το 2004, θα βάλει λουκέτο εξ αιτίας του γεγονότος. 

Πηγή: National Post

SHARE: