Μποϊκοτάζ στο Facebook: Πόσα δισεκατομμύρια έχασε ο Ζούκερμπεργκ

Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Μαρκ Ζούκερμπεργκ AP

Κατά 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια φτωχότερος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ. "Εκθρονίστηκε" από τη θέση του τρίτου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έγινε φτωχότερος κατά 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια μετά την απόφαση πληθώρας εταιριών να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από τη Facebook. Παράλληλα, "εκθρονίστηκε" από το βάθρο του τρίτου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο.

Οι μετοχές της εταιρίας κοινωνικής δικτύωσης έπεσαν κατά 8,3% την Παρασκευή, μετά την απόφαση της Unilever, να διακόψει τις διαφημιστικές της καταχωρήσεις της. Πρόκειται για μια ακόμα εταιρία, η οποία προστίθεται σε μια αυξανόμενη λίστα μεγάλων εμπορικών σημάτων που μποϊκοτάρουν τη Facebook.

«Οι επώνυμες εταιρείες έχουν ένα καθήκον να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αξιόπιστου και ασφαλούς ψηφιακού οικοσυστήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μάρκες μας δεν θα δημοσιεύουν πλέον διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις Ηνωμένες Πολιτείες», ανέφερε η εταιρεία.

Η πτώση των μετοχών εξάλειψε 56 δισεκατομμύρια δολάρια από την αξία της εταιρίας-κολοσσού στην αγορά, μειώνοντας την περιουσία του Ζούκερμπεργκ στα 82,3 δισεκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τον δείκτη δισεκατομμυριούχων του Bloomberg.

Η απόσυρση των διαφημίσεων και η πτώση των μετοχών "εκθρόνισαν" τον Ζούκερμπεργκ από το βάθρο του τρίτου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο. Την θέση του στην τριάδα μαζί με τους Τζεφ Μπέζος και Μπιλ Γκέιτς κατέκτησε, ο διευθυντής της Louis Vuitton, Bernard Arnault.

Ανάμεσα σε αυτούς που επέκριναν τον Ζούκερμπεργκ για την αποτυχία του να ανταποκριθεί στην αποτροπή προώθησης ρατσιστικών μηνυμάτων καθώς και της ρητορικής μίσους, ήταν και η Coca - Cola, η οποία εξήγησε πως θα σταματήσει όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για τουλάχιστον 30 ημέρες.

"Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης", σημειώνει ο Τζέιμς Κουίνσι, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, σε λακωνική ανακοίνωσή του.

Ο ιδρυτής της Facebook, μετά τις αλλεπάλληλες κριτικές αποφάσισε να αναλάβει δράση, απαγορεύοντας διαφημίσεις που ισχυρίζονται ότι άτομα από συγκεκριμένη φυλή, εθνικότητα, καταγωγή, φύλο ή σεξουαλικό προσανατολισμό αποτελούν απειλή για τη φυσική ασφάλεια ή την υγεία οποιουδήποτε άλλου.

«Υιοθετούμε ορισμένες νέες πολιτικές προκειμένου να απαγορεύσουμε μια πιο ευρεία κατηγορία περιεχομένου μίσους σε διαφημίσεις. Το επόμενο πράγμα που θα κάνουμε είναι να αρχίσουμε να επισημαίνουμε περιεχόμενο που θεωρούμε ότι είναι σημαντικό για την ειδησεογραφία και το οποίο υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ότι παραβιάζει τις πολιτικές μας», ανέφερε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Facebook, social media, Coca-Cola
SHARE:

24Media Network