Νέα στοιχεία για τη συντριβή του μοιραίου Boeing στο Σαν Φρανσίσκο

Νέα στοιχεία για τη συντριβή του μοιραίου Boeing στο Σαν Φρανσίσκο

Νέα στοιχεία προκύπτουν από τις έρευνες για τα αίτια του αεροπορικού δυστυχήματος στο Σαν Φρανσίσκο. Οι πιλότοι προσπάθησαν να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους πριν τη συντριβή

Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing 777 της νοτιοκορεάτικης εταιρείας Asiana Airlines, προσπάθησαν να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν την προσγείωση και έβαλαν σε λειτουργία το αυτόματο γκάζι, ώστε να κρατηθεί το απαιτούμενο επίπεδο ταχύτητας, ανάφερε η επικεφαλής ερευνητής του δυστυχήματος, Ντέμπορα Χέρσμαν του αμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB) την Τρίτη.

Όπως είπε, οι πιλότοι συνειδητοποίησαν σε ύψος 500 ποδών (152 μέτρα) από το έδαφος, ότι το αεροσκάφος θα βρισκόταν εκτός κέντρου. ''Είχαν κάνει διορθώσεις, επειδή ήξεραν ότι ήταν χαμηλά και έκαναν πλευρικές διορθώσεις για να ευθυγραμμισθούν στην κεντρική γραμμή'' είπε η Χέρσμαν.

Η ίδια επιβεβαίωσε ότι ο πιλότος που είχε το πρόσταγμα της προσγείωσης, ήταν εκπαιδευόμενος σε αυτά τα αεροσκάφη και ποτέ πριν δεν είχε προσγειώσει ένα Boeing 777, έχοντας μόλις 35 ώρες πτήσης με τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.

Ο εκπαιδευτής πιλότος, ο οποίος ήταν ένας έμπειρος χειριστής των 777 μόλις είχε λάβει την πιστοποίηση εκπαιδευτή. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι δύο πιλότοι πετούσαν μαζί, είπε επίσης η Ντέμπορα Χέρσμαν. Τόσο ο εκπαιδευόμενος πιλότος όσο και ο εκπαιδευτής είχαν προσγειώσει στο Σαν Φρανσίσκο πολλές φορές στο παρελθόν.

Ο εκπαιδευόμενος χειριστής, Λι Κανγκ- Κουκ είχε ταξιδέψει στο Σαν Φρανσίσκο 29 φορές, αλλά με αεροσκάφη τύπου 747 και ο εκπαιδευτής του, είχε προσγειώσει jet στο ίδιο αεροδρόμιο 33 φορές.

Στην πραγματικότητα, το αεροπλάνο πηγαίνει στη διαδικασία προσγείωσης με μόνο 106 κόμβους όταν χτύπησε στο έδαφος, αντί για μια ελάχιστη ταχύτητα 137 κόμβων. Η χαμηλή ταχύτητα προσέγγισης της πίστας προσγείωσης έχει αναφερθεί ως σημαντική αιτία της συντριβής. Τα σχόλια της Χέρσμαν είναι σίγουρο ότι θα επικεντρωθούν περισσότερο στα προσόντα των πιλότων και την πιθανή ενοχή τους για την συντριβή.

Μέχρι στιγμής δεν βρέθηκε κανένα αποδεικτικό στοιχείο μηχανικού σφάλματος και δεν αναφέρθηκαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της πτήσης ή της προσέγγισης του αεροδρομίου. Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα το λάθος του πιλότου να προκάλεσε τη συντριβή.

Υπερασπιστές των δυο χειριστών, είναι η μεγαλύτερη ένωση πιλότων του κόσμου, η οποία επικρίνει δριμύτατα την αμερικανική NTSB, λέγοντας ότι ''οι ατελείς πληροφορίες τροφοδοτούν την αχαλίνωτη σπέκουλα σχετικά με τα αιτία του δυστυχήματος''.

Σε ανακοίνωση της η Air Pilots Association International (ALPA), αναφέρει ότι οι δηλώσεις της NTSB δίνουν την εντύπωση ότι η επιτροπ''έχει ήδη καθορίσει την πιθανή αιτία της συντριβής''.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Εκπαιδευόμενος ο πιλότος του μοιραίου Boeing που συνετρίβη στο Σαν Φρανσίσκο

Δύο ανήλικα κορίτσια νεκρά και 182 τραυματίες από την αεροπορική τραγωδία στο Σαν Φρανσίσκο

SHARE:

24Media Network