New York Post: H καταπληκτική ιδέα που συζητιέται σ’ όλον τον κόσμο (και ξεπούλησε)

New York Post: H καταπληκτική ιδέα που συζητιέται σ’ όλον τον κόσμο (και ξεπούλησε)

Οι υπεύθυνοι της New York Post βρήκαν ένα πολύ έξυπνο μα συνάμα απλό τρόπο για να κάνουν κάτι πολύ διαφορετικό στο εξώφυλλο της εφημερίδας τους.

Θέλετε να κάνετε την εφημερίδα σας, έστω για μία ημέρα, να πουλήσει σαν ζεστή τυρόπιτα;

Δεν έχετε να βάλετε το λογότυπο μίας αγαπημένης μάρκας στο εξώφυλλο. Σκέτο, χωρίς κάτι άλλο. Χωρίς άλλες φράσεις. Tο πρωτοσέλιδο να εμπεριέχει μόνο το λογότυπο.

Κάτι τέτοιο δοκίμασε η πολύ επιτυχημένη “New York Post” τη Δευτέρα και είδε τις πωλήσεις της, συμβατικές και διαδικτυακές, να εκτοξεύονται!

Έβαλε στο εξώφυλλο το λογότυπο της φίρμας Supreme και πέτυχε να γίνει τεράστιος ντόρος γύρω από αυτήν την προσπάθεια.

Η Supreme, εταιρεία – αλυσίδα ρουχισμού για skateboarders, που ξεκίνησε το 1994 από το Μανχάταν και σήμερα έχει επεκταθεί σε όλον τον κόσμο, εκμεταλλεύτηκε τη διαφήμιση για την προώθηση του καταλόγου της για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα του 2019.

Τολμηρή πρωτοβουλία αν μην τι άλλο αλλά το αποτέλεσμα έδειξε ότι προφανώς άξιζε τον κόπο…  αφού μέχρι τις 7.15 η εφημερίδα είχε ξεπουλήσει όλα της τα φύλλα, ενώ τώρα για να αποκτήσει κανείς ένα από αυτά, θα πρέπει να πληρώσει έως και 10 φορές την τιμή του.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα