Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΙΑΣ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

Από το iconic μπουκάλι του 1915 στις 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες του 2025, βλέπουμε το πώς έχει αλλάξει η όψη και η λογική της Coca-Cola μέσα στα χρόνια.

Στην Ελλάδα δεν είμαστε εύκολοι στο να αποδεχτούμε τις αλλαγές. Εκτός και αν έχουμε έναν πολύ καλό λόγο. Και είναι τουλάχιστον ελπιδοφόρο ότι όταν μία αλλαγή φέρει ένα πρόσημο βιωσιμότητας, ως κοινωνία την αγκαλιάζουμε κατευθείαν..

Έτσι ακριβώς έγινε πριν λίγο καιρό όταν πρωτοείδαμε δύο εμφατικές αλλαγές στα προϊόντα της Coca-Cola. Πρώτα ήρθε η αντικατάσταση του πλαστικού στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου με 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι και λίγο καιρό αργότερο, το μη αποσπώμενο καπάκι το οποίο από την πρώτη στιγμή είχε διθυραμβικά σχόλια από το κοινό.

Δείτε το βίντεο και συνεχίζουμε.

Υπάρχουν λοιπόν και άλλες παράλληλες ενέργειες που δεν είναι τόσο εμφανείς στην καθημερινότητά μας γιατί δεν αφορούν το καπάκι που ανοίγουμε ή την πολυσυσκευασία που βάζουμε στο σπίτι μας. Αλλά είναι ενέργειες και πρωτοβουλίες που έχουν άμεσο και έμμεσο αντίκτυπο στην καθημερινότητά μας και στο περιβάλλον.

Η Coca-Cola έχει θέσει κάποιους στόχους σε διεθνές επίπεδο. Και κάθε χώρα καλείται να κάνει το δικό της αγώνα δρόμου για να τους πιάσει. Ο στόχος για 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι το 2025 είναι ας πούμε ένας στόχος που στην Ελλάδα έχει ήδη επιτευχθεί. Η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού στη συσκευασία σε ποσοστό τουλάχιστον 50% μέχρι το 2030 είναι ένας στόχος με μεγαλύτερο ορίζοντα αλλά πολύ ουσιαστικός για το αντίκτυπο που θα έχει.

Οι δύο επόμενοι στόχοι που θα διαβάσετε έχουν να κάνουν πολύ και με τη δική μας συμπεριφορά. Ο τρίτος στόχος λέει “ανακύκλωση μίας συσκευασίας για κάθε προϊόν που πωλείται” και ο τέταρτος αναφέρεται στην εκπαίδευση των πολιτών του κόσμου στην κυκλική οικονομία μέσω του προγράμματος Zero Waste Future.

Βλέπετε, οι εταιρείες βάζουν το δικό τους λιθαράκι για να κάνουν τον κόσμο μας βιώσιμο. Εφαρμόζουν προγράμματα, κάνουν επενδύσεις, οργανώνουν εκπαιδεύσεις και υιοθετούν στην κουλτούρα και την καθημερινότητά τους εκείνες τις πρακτικές που ωφελούν το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία.

Κάπου εκεί όμως μπαίνει και το δικό μας χρέος, ως πολίτες αυτού του κόσμου. Το χρέος της σωστής ανακύκλωσης, της υπεύθυνης καταναλωτικής συμπεριφοράς, της φροντίδας του περιβάλλοντος σε κάθε μικρή έκφανση της ζωής μας.

Το projectThe Real Magic Seriesέχει ως στόχο την ενημέρωση όλων για αυτές της πρακτικές και ιδανικά την ευαισθητοποίηση ώστε όλοι μας, ο καθένας με τον δικό του τρόπο να προσθέτουμε μέρα με τη μέρα τα κομμάτια του παζλ της βιωσιμότητας. Προς όφελος δικό μας αλλά και του πλανήτη.

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Σπούδασε στην νέα σύγχρονη σχολή αθλητικής δημοσιογραφίας του ΑΝΤ1 MediaLab και του SPORT24. Οι εγγραφές άρχισαν!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα