24 MEDIA LAB

PINK TAX: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ

Τι είναι ο “ροζ φόρος”;Σε ποια προϊόντα παρατηρείται οικονομικό χάσμα ανάμεσα στην “γυναικεία” και “ανδρική” έκδοσή τους;

Τα προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες είναι συχνά πιο ακριβά από τα αντίστοιχα που απευθύνονται σε άντρες αγοραστές – κι ας μην έχουν καμία διαφορά εκτός από το χρώμα.

Τι είναι λοιπόν αυτός ο “ροζ φόρος”;Σε ποια προϊόντα παρατηρείται οικονομικό χάσμα ανάμεσα στην “γυναικεία” και “ανδρική” έκδοσή τους; Πόσα παραπάνω χρήματα ξοδεύουν οι γυναίκες ετησίως εξαιτίας του pink tax; Ποιες υπηρεσίες στην Ελλάδα χρεώνουν διαφορετικά γυναίκες και άνδρες; Τι μπορεί να κάνει ένα πρόσωπο που θεωρεί ότι ζημιώνεται οικονομικά από αυτή την διάκριση;

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Το 24MEDIA Lab έψαξε τις απαντήσεις, ενώ απευθύνθηκε και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Στο 1.12” του βίντεο ακούγεται (και δείχνεται) εκ παραδρομής ότι «η ροζ συσκευασία κοστίζει 25% περισσότερο». Το σωστό είναι «η ροζ συσκευασία κοστίζει 33% περισσότερο».

Ρεπορτάζ: Ευτυχία Σουφλέρη/ Μοντάζ: Ιωάννα Σπανού/ Art Director: Γρηγόρης Κολλάρος/ Graphic Designer: Θεοδώρα Κρινή/ Motion Designer: Σμαρώ Σαχπαζίδου/ Editorial Director: Παναγιώτης Μένεγος

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, θέλουμε να θυμίσουμε τις υπόλοιπες 364 ημέρες του χρόνου, που μπορεί να μην λέγονται ημέρες της γυναίκας, αλλά είναι. Η 24 MEDIA ενώνει τις δυνάμεις των Μέσων της κάνοντας μια κοινή ετήσια αναδρομή του περιεχομένου που έχει παράξει με στόχο τη στήριξη των γυναικών σε κάθε τους μάχη.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version