Π.Τζ.: Το πώς συνδέει τα χέρια με μια, κατά βάσει, take-away μάρκα.
Δ.Β.: Το ότι είναι μια διαφήμιση για καφέ χωρίς να δείχνει σχεδόν καθόλου καφέ.
Π.Τζ.: Μου αρέσει που κάθε φορά έχω να αντιμετωπίσω διαφορετικά ζητούμενα, καταστάσεις και συνθήκες.
Δ.Β.: Η ενασχόληση με διαφορετικό αντικείμενο κάθε μέρα. Δεν βαριέμαι ποτέ (εκτός από τις Δεύτερες).
Π.Τζ.: Ότι όλοι ξέρουν τα πάντα.
Δ.Β.: Το “Έτσι το θέλει ο πελάτης…”. Και όταν δεν κλείνουν καλά τα τάπερ.
Π.Τζ.: Την υπομονή.
Δ.Β.: Το ότι παραμένουν ρομαντικοί… με την έννοια ότι δεν έχουν δηλητηριαστεί από τον κυνισμό ακόμη και μετά από χρόνια στη διαφήμιση.
Π. Τζ.: Όπου υπάρχει γραφείο.
Δ.Β.: Λένε ότι στο Άγιο Όρος έχει ωραίο φαγητό και κρασί.
Π. Τζ.: Όταν δεν οδηγώ.
Δ.Β.: Η κυρά μου, τα σκυλιά γενικά και το να πίνω μπίρες στο ντους.
Π. Τζ.: Η έλλειψη επικοινωνίας.
Δ.Β.: Κάποια σοβαρή ασθένεια.
Π.Τζ.: Οποιοδήποτε βιβλίο με εικόνες.
Δ.Β.: “Ασκήσεις ύφους” του Raymond Queneau και οποιοδήποτε κόμικ του Αρκά.
Π.Τζ.: Το “Κάντο να το δούμε”.
Δ.Β.: Πόσο χώρο έχετε υπολογίσει γι’ αυτό το άρθρο;
Π.Τζ.: Ψάχνω ακόμη να το βρω.
Δ.Β.: Μαζεύω άσχετες-μεταξύ τους-πληροφορίες, και μετά έρχεται έτσι στο άσχετο η ιδέα.
Π.Τζ.: Για όσα χρειάστηκαν ξενύχτι.
Δ.Β.: Για όσα έχουν βγει on air με τις λιγότερες αλλοιώσεις μετά τη διαδρομή: κεφάλι>client service>όποιος έχει κάποια #@[email protected]% να πει>πελάτης.
Π.Τζ.: Sony Bravia, Mini Cooper.
Δ.Β.: Guinness beer, Nike.
Π.Τζ.: Πρωί.
Δ.Β.: Πρωί.
Π.Τζ.: Θα ‘θελα να ‘μουν ζαμανφού.
Δ.Β.: Με πρόλαβε.
Π.Τζ.: Αυτό που έκανε ο Bob Ross.
Δ.Β.: Δεν ξέρω. Πάντως δεν θα μπορούσα να κάνω το αρχαιότερο.
Π.Τζ.: TheFlix.
Δ.Β.: Pitchfork, Bored Panda, TheOnion.
Π.Τζ.: Η υπευθυνότητα.
Δ.Β.: Η συναδελφικότητα.
Π.Τζ.: O Spiderman.
Δ.Β.: Ο Sport Billy.
Π.Τζ.: Ο Leonardo.
Δ.Β.: Ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος (έφτασα 20η ερώτηση για να γλείψω τον προϊστάμενο.)
Π.Τζ. & Δ.Β.: “Να ‘χαμε να λέγαμε και να ‘χαμε να πούμε.”
Π.Τζ.:
Δ.Β.:
O Παναγιώτης Τζεμπελίκος ξεκίνησε από την Adel Saatchi & Saatchi ως Art Director. Μετά από έναν χρόνο, έγινε ένα από τα πρώτα στελέχη της Cream ως Senior Art Director και συνέχισε ως Creative Director για 8 χρόνια. Μεταπήδησε στη Frank για 3 χρόνια και το 2010 ανέλαβε το δημιουργικό τμήμα της TBWA/ATHENS ως Executive Creative Director. Από το καλοκαίρι του 2012 μέχρι σήμερα είναι Creative Director στη MullenLowe Athens.
Έχει δημιουργήσει ATL και brand building καμπάνιες πολυεθνικών και ελληνικών μαρκών (VW, Nova-Multichoice, Old Holborn, Eurobank, Emporiki Bank, Neff, TIM-Wind, Χρυσή Ζύμη, Fix Dark, Minerva, Illy Coffee, Dixons-Kotsovolos, Coffee Island).
Ο Δημήτρης Βορίλας δεν κρύβει την ηλικία του όπως ο αποπάνω. Γεννήθηκε το 1985 και από τότε παραμένει ανήσυχος. Τελείωσε, φυσικά και όχι στην ώρα του, το τμήμα Ε.Μ.Μ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε στην AOB(Athens Olympic Broadcasting) το 2004, στον Alpha Radio για ένα φεγγάρι, στον θείο του που είναι ηλεκτρολόγος και πολλά άλλα. Στη διαφήμιση μετρά 12 χρόνια ως κειμενογράφος.