Η ανοδική πορεία του OTE TV

Η ανοδική πορεία του OTE TV

Επιμέλεια: Νίκος Μποζιονέλος Oι 463.000 συνδρομητές, η πορεία της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα και οι στόχοι για το μέλλον.

Εντυπωσιακή άνοδο παρουσίασε η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα την τριετία 2013-2015. Σε τούτο συνέβαλλε και η επένδυση του ΟΤΕ TV σε περιεχόμενο και υπηρεσίες, που -σε συνδυασμό με τις προσιτές τιμές- ενίσχυσε τον ανταγωνισμό και ‘άνοιξε’ την αγορά σε περισσότερα νοικοκυριά.

Η εξέλιξη της συνδρομητικής βάσης του ΟΤΕ TV ανά έτος μαζί με την πορεία της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα είναι εμφανώς στο γράφημα: από το 11% το 2010 έφτασε το 24% το 2015.

 

Η εν λόγω ταχεία ανάπτυξη, μέσα στο 2016, φάνηκε να επιβραδύνεται αφενός λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης, αφετέρου λόγω της φορολογίας στη συνδρομητική τηλεόραση. Ως εκ τούτου, το πρώτο εξάμηνο του έτους, παρατηρήθηκε για πρώτη φορά, αντί για αύξηση, μείωση της συνολικής βάσης των συνδρομητών (941.142 οι συνδρομητές των 2 συνδρομητικών πλατφορμών –Nova και ΟΤΕ – τον Ιούνιο του 2015 έναντι 919.172 τον Ιούνιο του 2016).

Ωστόσο, ο ΟΤΕ TV κατάφερε να διατηρήσει την ανάπτυξη της συνδρομητικής του βάσης και είναι χαρακτηριστικό ότι στο β’ τρίμηνο του 2016 οι συνδρομητές του ανέρχονταν σε 459.000, ήτοι με ετήσια αύξηση της τάξης του 22). Χάρη στην αύξηση των συνδρομητών και το υψηλότερο ARPU, ο ΟΤΕ TV ενίσχυσε τις επιδόσεις του κατά το τρίμηνο. Πλέον, ο OTE TV έχει ξεπεράσει τις 463.000 συνδρομητές και συνεχίζει την ανοδική του πορεία ενισχύοντας την εγχώρια αγορά του pay TV.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ κατά την τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές μετά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του β’ τριμήνου (Αύγουστος ’16), «είναι θέμα μηνών ο ΟΤΕ TV να γίνει ο leader στην αγορά».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα