Πανελλήνιο μποϋκοτάζ στις φράουλες της Μανωλάδας από αλυσίδες καταστημάτων

Πανελλήνιο μποϋκοτάζ στις φράουλες της Μανωλάδας από αλυσίδες καταστημάτων

"Πάγο" στον επιχειρηματία με τους πιστολέρο της Νέας Μανωλάδας βάζουν δεκάδες καταστήματα σούπερ μάρκετ σε όλη τη χώρα. Ποιες επιχειρήσεις ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία μποϋκοτάζ

Τη συνεργασία τους με την εταιρεία του επιχειρηματία που κατηγορείται σε βαθμό κακουργήματος για όσα συνέβησαν στη Μανωλάδα, διακόπτουν ένα – ένα ορισμένα από τα σούπερ μάρκετ της χώρας.

Όμιλοι καταστημάτων ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία για μποϊκοτάζ στον συγκεκριμένο επιχειρηματία μετά από έκκληση που έγινε στο διαδίκτυο μέσω μίας κίνησης που ονομάστηκε “Μποϊκοτάρετε τις Ματωμένες Φράουλες”.

Τα hashtag στο Twitter για τη συγκεκριμένη κίνηση είναι #manolada και #Bloodstrawberries.

Η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσε ότι δεν συνεργάζεται με τον συγκεκριμένο παραγωγό, ενώ και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “ΜΕΤΡΟ” δήλωσε πως είναι αρχή να επιλέγει τους προμηθευτές του με βάση το ήθος τους.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “ΚΡΟΝΟΣ” δήλωσε πως ναι μεν στηρίζει την ελληνική παραγωγή, αφού διαθέτει ντόπια προϊόντα, όμως έχει προσωπική επαφή με τους προμηθευτές και εξετάζει και το ήθος τους.

Η συγκεκριμένη εταιρεία μπήκε το 2012 στην εμπορία φράουλας, απέκτησε συσκευαστήριο στο Λάππα Αχαΐας και διακινεί 3.000 τόνους φράουλας που προέρχονται από 1.000 στρέμματα καλλιέργειας.

Το 35% αυτής της ποσότητας διακινούσε στην εγχώρια αγορά και το 65% στη Ρωσία, Πολωνία, Ιταλία, Βουλγαρία, αλλά και το Ηνωμένο βασίλειο.

Ο συνολικός τζίρος των παραγωγών φράουλας στην Ηλεία φθάνει τα 95 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Πηγή: Thebest.gr

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα