Μειωμένοι μισθοί, λιγότερα δώρα

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΡΜΟΥ (ICON PRESS / ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΤΑΣ)
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΡΜΟΥ (ICON PRESS / ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΤΑΣ) ICON

Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών πρόκειται να ξοδέψει λιγότερα χρήματα για τα χριστουγεννιάτικα δώρα

Οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις θα οδηγήσουν τους καταναλωτές σε λιγότερα και φθηνότερα χριστουγεννιάτικα δώρα συγκριτικά με το 2010.

Έξι στους δέκα Έλληνες, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της Nielsen, σκοπεύουν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για τις εορταστικές τους αγορές , ενώ μόλις το 3% δηλώνει πως θα ξοδέψει περισσότερα για αυτές.

Στην Ευρώπη αντίθετα , το ποσοστό εκείνων που θα ξοδέψουν λιγότερα χρήματα για τις εορταστικές αγορές είναι κατά πολύ μικρότερο, με μόλις τρεις στους δέκα Ευρωπαίους να δηλώνουν ότι θα δαπανήσουν λιγότερα για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους, ενώ η πλειοψηφία σκοπεύει να ξοδέψει περίπου τα ίδια χρήματα με πέρυσι.

Η κατηγορία που δέχεται το μεγαλύτερο "πλήγμα" από τον περιορισμό των εορταστικών εξόδων είναι η ένδυση.

Ειδικότερα, η πλειοψηφία των ερωτώμενων στην Ελλάδα δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα για να δωρίσει κάποιο ρούχο.

Ακόμα και στην Ευρώπη, που το αντίστοιχο ποσοστό είναι αρκετά χαμηλότερο (28%), η κατηγορία των ρούχων είναι αυτή που βρίσκεται πρώτη στη λίστα του περιορισμού των χριστουγεννιάτικων αγορών.

Να αναφερθεί, τέλος, πως ένας στους τρεις Έλληνες δηλώνει πως θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε δώρα τεχνολογίας, βιβλία, παιχνίδια και λευκά είδη για το μπάνιο και το υπνοδωμάτιο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αγορά
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Δώρο χωρίς... δώρα για τους εργαζόμενους

Δώρο και κατώτατος μισθός στο στόχαστρο της τρόικας

SHARE:

24Media Network