Δώρο χωρίς... δώρα για τους εργαζόμενους

ΚΙΝΗΣΗ  ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΨΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΕΡΜΟΥ
ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΨΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΕΡΜΟΥ ΠΡΙΣΜΑ

Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο διάθεσης του "δώρου" στους καταναλωτές. Θα καλύψει κατά κύριο λόγο τρέχουσες και έκτακτες ανάγκες. Διαβάστε τι δηλώνουν οι Έλληνες πολίτες, ενόψει των Χριστουγέννων

Το όποιο επιπλέον εισόδημα λάβουν τα Χριστούγεννα οι Έλληνες καταναλωτές θα "εξυπηρετήσει" στην κάλυψη τρεχουσών ή έκτακτων αναγκών.

Οκτώ στους δέκα, σύμφωνα με την 11η έρευνα MasterCard Barometer που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων , αναφέρουν ότι δεν θα πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

Τα φετινά στοιχειά αποτυπώνουν σημαντική μεταβολή του τρόπου διάθεσης του επιπλέον Χριστουγεννιάτικου εισοδήματος , αφού σχεδόν το 60% των Ελλήνων θα το χρησιμοποιήσει για την κάλυψη τρεχουσών αναγκών (40%) ή θα το εξοικονομήσει για τυχόν έκτακτες δαπάνες (19/%).

Ενώ πέρυσι και πρόπερσι τα δώρα σε αγαπημένους αποτελούσαν την πρώτη επιλογή διάθεσης του Χριστουγεννιάτικου Δώρου, φέτος μόνο το 15% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν ότι θα το ξοδέψουν σε δώρα, ποσοστό μειωμένο κατά 50% σε σύγκριση με πέρσι, ενώ, σχεδόν ένας στους τρεις (30%) δηλώνει ότι δεν υπάρχει επιπλέον εισόδημα, ποσοστό που έχει σχεδόν τριπλασιαστεί σε σχέση με το 2009.

Μόνο το 13% του κοινού, τέλος, δηλώνει ότι θα ξοδέψει το επιπλέον εισόδημα για προσωπική του ευχαρίστηση. Η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δύο φύλων είναι η μεγαλύτερη πρόθεση των γυναικών να δαπανήσουν το τυχόν επιπλέον εισόδημα σε δώρα για αγαπημένους (18%).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Δώρο και κατώτατος μισθός στο στόχαστρο της τρόικας

Τα πιο "μαύρα" Χριστούγεννα στην ευρωζώνη

Δραματικές αλλαγές στις καταναλωτικές μας συνήθειες

SHARE:

24Media Network